Ik moet binnenkort nog naar Winschoten, als hij er dan nog ligt dan ga ik wel ff langs Scheemda en neem ik hem wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:33 schreef Renesite het volgende:
Ik kan hem niet ophalenDr wonen toch wel vrienden van je in scheemda die ook fokken
![]()
Groningen stad zou ik flex vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:37 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kan hem op Rottum gooien maar daar is geen plaatsnaam bord
in scheemda wonen alleen maar schapen enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef Rocksteen het volgende:
Toen ie in Denemarken lag was ie binnen 24 uur weg en nu ligt ie al een halve week in bewoond gebied te roesten... wat gaat hier fout![]()
leg hem dan lekker op de veluwe neer, kan hij snel richting de randstad weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt dat ding daar nou nog steeds?!![]()
Als het er vrijdag nog ligt haal ik hem misschien even op.
quote:
goh...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef visionnaire het volgende:
[..]
in scheemda wonen alleen maar schapen enzo.![]()
ophalen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt die nog steeds in scheemda?
Dat is nog geen 5 km!
En daar kom ik maar niet uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik zit even uit te zoeken aan welke kant van Scheemda dat is!
Dan verplaats jij em maar, hier is het ongeveer 15 km ofzo vandaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt die nog steeds in scheemda?
Dat is nog geen 5 km!
Jaa, dat ga ik ook doen denk ik!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan verplaats jij em maar, hier is het ongeveer 15 km ofzo vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |