Spannend!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:29 schreef Rocksteen het volgende:
ik denk toch dat ik hem iets verder weg ga leggen
Of nog beter, in Vjenne,quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:24 schreef coz het volgende:
leg hem ff in de buurt neer ... almelo ofzo![]()
Whehehequote:Op woensdag 15 februari 2006 23:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor de snelle doorstroming naar de randstad enzo ligt ie daar goed bij de school![]()
Ergens bij delfzijl in de buurt als ik het goed heb, friesland dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
In welke provincie ligt dat gehucht?
Boven Groningen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Nee dat is toch echt te ver. Jammerquote:De snelste route van Ermelo naar Denemarken over 162,8 km in ongeveer 1 uur en 50 minuten
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ergens bij delfzijl in de buurt als ik het goed heb, friesland dus.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:39 schreef Joene het volgende:
Via www.anwb.nl bijvoorbeeld... Denemarken ligt vlakbij Slochteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 14:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Met welke routeplanner vinden julie dat plaatsje?
routenet.nl en map24.nl kunnen geen denemarken vinden
Is ie toch weer 178.1 km verplaatst, huldequote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Via www.anwb.nl bijvoorbeeld... Denemarken ligt vlakbij Slochteren.
GRONINGENquote:Op zaterdag 18 februari 2006 15:46 schreef JustJunior het volgende:
Friesland
Waarom in godsnaam niet naar Utrecht ofzo. Dan gaan we in rap tempo de randstad door
Maybe morgenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:35 schreef Renesite het volgende:
OH OH!
Wie legt hem in Groningen STAD neer?
Best wel. En ik ben bang dat ie dat nu weer zit.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:29 schreef Rocksteen het volgende:
haha ik had niet verwacht dat ie zo snel zou worden verplaatst![]()
en zat het briefje zo klem?![]()
![]()
Zat onder de modder. Als ik naar jouw foto's kijk, was het gras lang. Toen ik er kwam was t kort.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:25 schreef Rocksteen het volgende:
mooi
maareh de stok was toch niet heel erg vies?hij gaf wat zwart af maar dat viel ook wel mee.
nou ja, ik ben benieuwd hoe lang dat ding in Groningen blijft![]()
had geen zin/tijd om ver te rijden om die stok richting zuiden/westen te dumpen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:18 schreef Renesite het volgende:
Nah, scheemda is de vergeerde kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |