quote:Op zondag 19 februari 2006 12:20 schreef mien-moeke het volgende:Zo. De stok is verplaatst!
Niet heel ver, maar iig wel weer in de wat meer bewoonde wereld.
Djeez wat een gat is dat Denemarken zeg.![]()
Maar okay:
Hier ligt ie:
En hier ligt de sleutel:
Overkant van de weg
In de rand van het bord dat aan de kant van Scheemda zit.
Tips voor de volgende verplaatser:
Neem mee:
- (werk)handschoenen. (De stok is vies. Heb m wel enigzins schoon kunnen krijgen.)
- Een oude deken of een stuk plastic. (Om de stok op te leggen in je auto)
- Een punttang of stevig pincet. (Voor het briefje. Zit nl erg goed vast. Ben er een kwartier mee bezig geweest om die eruit te krijgen.)
- Een pen. (Dûh! Je moet je naam op t briefje schrijven)
Fietsquote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef furanku het volgende:
Scheemda is niet ver weg... maar ga geen benzine eraan verspillen![]()
Als die stok te lang in 1 provincie blijft zwerven haal ik hemw eer terug naar de Achterhoekquote:Op zondag 19 februari 2006 19:10 schreef bolletje_25 het volgende:
De snelste route van Aalten naar Scheemda over 205,5 km in ongeveer 2 uur en 19 minuten
Dat doe maar, leg ik hem bij mij in de buurtschap neerquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als die stok te lang in 1 provincie blijft zwerven haal ik hemw eer terug naar de Achterhoek
doe maar terug naar de achterhoekquote:Op zondag 19 februari 2006 19:16 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Als die stok te lang in 1 provincie blijft zwerven haal ik hemw eer terug naar de Achterhoek
Psst.. Ermelo zie ik.. zullen we hem in Speuld neerleggen? Beetje tussen ons inquote:Op maandag 20 februari 2006 06:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Naar het midden van het land met die stok!![]()
I second thatquote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef aidyl het volgende:
Afstand van hier tot Scheemda: 277,64 km...... Breng de stok maar naar Brabant
Als die daar in de buurt kom, dan ga ik er ook op af.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Psst.. Ermelo zie ik.. zullen we hem in Speuld neerleggen? Beetje tussen ons in
Minimeet in Speuldquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Als die daar in de buurt kom, dan ga ik er ook op af.![]()
Solse gat!quote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Psst.. Ermelo zie ik.. zullen we hem in Speuld neerleggen? Beetje tussen ons in
Ik was op weg van Arnhem naar 6Flags een keer verdwaald in Speuld. Ze hebben écht een toffe ezel daar!quote:
verdwalen in Speuld (een gehucht met 1 a 2 straten)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:28 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik was op weg van Arnhem naar 6Flags een keer verdwaald in Speuld. Ze hebben écht een toffe ezel daar!![]()
Daar ben ik een keer ingelazerd met m'n dronken kop.. het Solse Gatquote:Op dinsdag 21 februari 2006 07:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Solse gat!![]()
Kunnen al die hippy's uit TRU op zoek.
Een of ander verkeersbord was omgewaaid, dus ik reed een straat in, en dat werd een minder bestrate straat, en toen was er ineens een ezel en de minder bestrate strate werd een zandpad...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 10:01 schreef Flurrie het volgende:
[..]
verdwalen in Speuld (een gehucht met 1 a 2 straten)
hoe doe je dat???![]()
Ik moet binnenkort nog naar Winschoten, als hij er dan nog ligt dan ga ik wel ff langs Scheemda en neem ik hem wel mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:33 schreef Renesite het volgende:
Ik kan hem niet ophalenDr wonen toch wel vrienden van je in scheemda die ook fokken
![]()
Groningen stad zou ik flex vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 02:37 schreef Pony-Lover het volgende:
ik kan hem op Rottum gooien maar daar is geen plaatsnaam bord
in scheemda wonen alleen maar schapen enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:09 schreef Rocksteen het volgende:
Toen ie in Denemarken lag was ie binnen 24 uur weg en nu ligt ie al een halve week in bewoond gebied te roesten... wat gaat hier fout![]()
leg hem dan lekker op de veluwe neer, kan hij snel richting de randstad weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 12:51 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ligt dat ding daar nou nog steeds?!![]()
Als het er vrijdag nog ligt haal ik hem misschien even op.
quote:
goh...quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:19 schreef visionnaire het volgende:
[..]
in scheemda wonen alleen maar schapen enzo.![]()
ophalen danquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt die nog steeds in scheemda?
Dat is nog geen 5 km!
En daar kom ik maar niet uit.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik zit even uit te zoeken aan welke kant van Scheemda dat is!
Dan verplaats jij em maar, hier is het ongeveer 15 km ofzo vandaanquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ligt die nog steeds in scheemda?
Dat is nog geen 5 km!
Jaa, dat ga ik ook doen denk ik!quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan verplaats jij em maar, hier is het ongeveer 15 km ofzo vandaan
oeh spannendquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik kan hem echter wel pas morgen naar de locatie brengen die ik in gedachten heb..
Heel mooiquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:33 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb hem
Moest helaas eerst naar huis (moet mn moeder zo van het station halen) dus ik breng hem zo weer weg! Foto's volgen nog!
Iemand die ik kan mailen die de foto's van het ophalen online zet?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:37 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heel mooiBen benieuwd waar je hem weer heen plant
Upload hier maar ff snel heen: http://uploader.phserver.netquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Iemand die ik kan mailen die de foto's van het ophalen online zet?
Voor foto's van het wegbrengen moet ik even een betere camera regelen (heb ik zelf niet). Heb foto's van het ophalen gemaakt met mobiel, maar dat is ook niet ideaal.
buitenland mocht niet toch?quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
MooiMischien gaat ie wel naar Friesland toe
Jij moet werkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:27 schreef Flurrie het volgende:
[..]
leg hem dan lekker op de veluwe neer, kan hij snel richting de randstad weer
Ja, kan weerquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb hem weggebracht
Kan ik weer gebruik maken van http://uploader.phserver.net weer?
tering kriebelsquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
In het uiterste hoekje van Noord-Oost Nederland
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:34 schreef Webcrowler het volgende:
Gaat steeds verder van de Randstad af![]()
Vraagje... Hoe heb je die sleutel neergelegd?
Voor ons Groningers nietquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:39 schreef JustJunior het volgende:
Ehm
We gaan zegmaar de verkeerde kant op.
Maar bedankt voor het verplaatsen hoor
Aan wat voor ding/unit zit de stok nu dan vast?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het zijn iets meer foto's, maar dit is omdat de stok niet aan het plaatsnaambordje vast zit, maar heeeeeeeeeeeeeeeeeel dichtbij! Kon helaas niet anders, anders lag hij teveel in het zicht!
Succes
ziet eruit als een vangrailachtig-ietsquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Aan wat voor ding/unit zit de stok nu dan vast?
Ja moet ik dat zeggen? Je ziet het vanzelf als je er bent.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:40 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Aan wat voor ding/unit zit de stok nu dan vast?
Nais pas zeit und OVquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zover is het nu ook weer niet vanaf groningen stad! 40 minuutjes!
Ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja moet ik dat zeggen? Je ziet het vanzelf als je er bent.
Staat er iig naast!
Kom hem halenquote:Op woensdag 22 februari 2006 17:59 schreef FritsFluitketel het volgende:
Bring that motherfucking stok to the Veluwe
Kom 'ie oooit nog in scheemdaquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nu mag ik zelf zeker niet meer mee doen?
Ergens anders in de provincie is ook goedquote:
In groningen istie van mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ergens anders in de provincie is ook goed
Woon zelf ook niet in Scheemda natuurlijk.
Van mij wel, als het niet meer opschietquote:
Ja okee, maar dat is logisch!quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van mij wel, als het niet meer opschiet![]()
Behalve hem uit nieuweschans halen.
Ah mooi mag ik ook weer meedoen dusquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Van mij wel, als het niet meer opschiet![]()
Behalve hem uit nieuweschans halen.
Jup, waar woon je?quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:36 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Ah mooi mag ik ook weer meedoen dus![]()
Enschedequote:
Ja, dat is goed te doen dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Enschede![]()
Maar mijn ouders wonen in Slochteren en daar ben ik dan ook dit weekend. Dus als ie er dan nog ligt...
Groningen staaaadquote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Enschede![]()
Maar mijn ouders wonen in Slochteren en daar ben ik dan ook dit weekend. Dus als ie er dan nog ligt...
Als ik de kans krijg en ik kan die stok als eerste bemachtigen, dan sleep ik hem naar Frieslandquote:
Ik woon best in de buurt van Frieslandquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg en ik kan die stok als eerste bemachtigen, dan sleep ik hem naar Friesland
Neee................ niet naar Frieslandquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg en ik kan die stok als eerste bemachtigen, dan sleep ik hem naar Friesland
Groningen west is voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik vecht mee om dat ding alstie in Grunn komt
En Ommelaaaaaaaaaaaaaaandquote:
Is goed bereikbaar via openbaar vervoer dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom leg je die stok niet gelijk in mofrika![]()
'Nieuweschans is bereikbaar per openbaar vervoer' ... dat klinkt anders als 'is goed bereikbaar per .. '![]()
Mja hopen dattie dichterbij de bewoonde wereld komt..![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is niet het ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:04 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik ben tegen!!! Breng hem naar Hoogezand-Sappemeer!!!
Was ook de bedoeling, mijn vriend was gisteravond al onderweg om hem uit N-Schans te halen maar hij werd gebeld en moest plotseling ergens naartoe en daarna was het al behoorlijk laat. Vanavond kunnen we waarschijnlijk niet :-(quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niet het idee![]()
Je moet hem halen![]()
Als hij er morgen ligt mag je m halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, mijn vriend was gisteravond al onderweg om hem uit N-Schans te halen maar hij werd gebeld en moest plotseling ergens naartoe en daarna was het al behoorlijk laat. Vanavond kunnen we waarschijnlijk niet :-(
Hoop dat de stok toch nog in Hoogezand of hier in de buurt terecht komt.
Wil dat ding zowiezo een keer in handen krijgen om hem te verplaatsen, weet wel een mooi plekkiequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als hij er morgen ligt mag je m halen
voor je deur? En dan zeker hier posten "sleutel kan je samen met een kopje koffie bij mij komen halen"?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mocht die stok een keer in de buurt komen, dan weet ik een heel leuk plekje waar ik hem precies in de gaten kan houden
Nee, het blijft neerlands eigendom. Dat het in Nieuweschans ligt is al eigenlijk te ver naar Duitsland.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik mag de stok zeker niet in Bunde neerplanten mocht ik hem vanavond ophalen:(
Heb je hem al opgehaald?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef Alieda1984 het volgende:
Laten ze hem maar hier in de buurt leggen
Mijn vriend is nogal moe dus die wil niet mee helaasquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je hem al opgehaald?
Zover is het niet vanaf daar.. een half uurtje!
Maar wij wel. Ligt ie in het Noorden is het weer niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, kom op.
Zodra het een beetje te ver naar het Noorden gaat begint iedereen te jammeren..
Als hij in Limburg ligt ga ik toch ook niet zitten te zeuren![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mijn vriend is nogal moe dus die wil niet mee helaas![]()
Ik werk morgen tot 13.00u dus na het werk meteen naar huis en ff deze topic bekijken, als de stok er dan nog ligt rij ik er zelf wel ff in m`n 1tje naartoe om hem te halen.
Volgens mij ligt hij vlakbij de Grens met Bunde. Daar iets voorbij die nieuwe brandweerkazerne voor zover ik op de foto kan zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Nu nog uitvinden waar in Nieuweschans die ligt
Wie weetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:30 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij vlakbij de Grens met Bunde. Daar iets voorbij die nieuwe brandweerkazerne voor zover ik op de foto kan zien.
Haha, het is wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee kan vandaag waarschijnlijk niet![]()
Mijn vriend is pas vanavond laat hier met de auto, heb wel een scooter maar mag ik niet meer op rijden omdat de uitlaat lek isquote:
Nee, dat zou ik ook niet wagen nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mijn vriend is pas vanavond laat hier met de auto, heb wel een scooter maar mag ik niet meer op rijden omdat de uitlaat lek isGa geen risico nemen door toch erheen te rijden om die stok te halen, gaan zin in een bekeuring
Een kennis van me is net ernaartoe geweest, die wilde hem naar mij toe brengen zodat ik een nieuwe lokatie kon zoeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet wagen nee.
Nou ben benieuwd wie hem dan gaat halen.
Waaaat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Een kennis van me is net ernaartoe geweest, die wilde hem naar mij toe brengen zodat ik een nieuwe lokatie kon zoeken.
De stok is foetsie. Nieuwe lokatie dus niet bekend.
WIE HEEFT DE FOKSTOK ONTVOERD???
ohoh..... toch niet weer pleitte he...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waaaat?
Wie heeft hem gehaaald?!!
Dat is dus onbekend. Toen mijn kennis op de plek kwam waar hij moest liggen lag er niks meer, alleen nog het plakbandje waaraan de sleutel had gezeten was er nog aan dat ding vastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waaaat?
Wie heeft hem gehaaald?!!
Hmm, nou misschien meld iemand zich hier nog binnenkort!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dat is dus onbekend. Toen mijn kennis op de plek kwam waar hij moest liggen lag er niks meer, alleen nog het plakbandje waaraan de sleutel had gezeten was er nog aan dat ding vast
Zou best kunnen, hij lag er nogal dichtbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen de Duitsers hem gejat hebben?
Ja, op de grens lagtie.. maja dat moet natuurlijk niet uitmaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:51 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hij lag er nogal dichtbij![]()
Misschien spelen ze daar nu wel het grote fokstok door duitsland spel
Heb net ff gebeld of hij ff in de omgeving wil rondstruinen in de berm enzo, hij is alweer terug gereden naar de plek was gelukkig nog in de buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, op de grens lagtie.. maja dat moet natuurlijk niet uitmaken.
Maar eens zien of iemand zich nog meld..
De ketting ligt er nog welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:55 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Heb net ff gebeld of hij ff in de omgeving wil rondstruinen in de berm enzo, hij is alweer terug gereden naar de plek was gelukkig nog in de buurt
Huh?!quote:
De stok is weg, alleen de ketting ligt er losquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Huh?!
De ketting nog wel!
Dat kan niet.. die sleutel zat zo stevig vast!
Istie niet toch gevallen?
Dan moeten ze de stok afgezaagd hebben, dat kan dan niet anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
De stok is weg, alleen de ketting ligt er los
Dat zou ook nog kunnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Of een fokker die denkt lollig te zijn, en het spel te bederven.![]()
De ketting zat niet meer vast hoor maar lag aan de kant van de weg dus de sleutel is wel gebruiktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moeten ze de stok afgezaagd hebben, dat kan dan niet anders.
Wat een mongolen zeg
Duiters.. ik zeg het je
Oooh.. pff, ja we krijgen de informatie ook wel echt in stukken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
De ketting zat niet meer vast hoor maar lag aan de kant van de weg dus de sleutel is wel gebruikt
Kan niet, de ketting zit vast aan de stok, met een bout er doorheen. Als je de stok meeneemt, neem je de ketting ook mee en andersom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
De ketting zat niet meer vast hoor maar lag aan de kant van de weg dus de sleutel is wel gebruikt
Ff dus het hele verhaal in 1 keer:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oooh.. pff, ja we krijgen de informatie ook wel echt in stukken.
Ik snap der niks van
Was er zelf niet bij, volgens mijn kennis is er niks te vinden daar. Misschien dat de ketting die hij vond ergens anders van is dus nog maar even afwachten. Wie weet meld zich dan toch nog iemand die hem gevonden en verplaatst heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Kan niet, de ketting zit vast aan de stok, met een bout er doorheen. Als je de stok meeneemt, neem je de ketting ook mee en andersom.
Ik zeg: Hoax![]()
Misschien wel eem goed idee, dan hebben we wel duidelijkheid over of die nou wel of niet weg is. Ik kan er pas morgen naartoe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nu bijna in staat om er zelf heen te rijden! Haha
Ja, maar dan ben ik weer een uur onderwegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Misschien wel eem goed idee, dan hebben we wel duidelijkheid over of die nou wel of niet weg is. Ik kan er pas morgen naartoe.
Dan wachten we vanavond maar even af, als die vanavond nog niet terecht is dan ga ik er mogen naartoe. Morgen kan wel ff met m`n vriend in de auto.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik weer een uur onderweg
Tis voor mij ook niet naast de deur.
Ja, ik kan niet heen. Ben ook maar een arm studentje, en om nu weer 40 km te gaan rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dan wachten we vanavond maar even af, als die vanavond nog niet terecht is dan ga ik er mogen naartoe. Morgen kan wel ff met m`n vriend in de auto.
Vreemd, dan moet de ketting die er lag dus ergens anders van zijn. Wel vaag dat nog niemand zich op de site gemeld heeft. of diegene is onderweg naar een nieuwe plek, dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef bolletje_25 het volgende:
Je kunt het ook wel zien trouwens:
[afbeelding]
Mischien dat ze de ketting doorgeknipt hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef bolletje_25 het volgende:
Je kunt het ook wel zien trouwens:
[afbeelding]
Zou kunnen, het is wel een erge malloot. Kan zo zijn dat hij over een maand ineens met de stok aan komt zetten bij mijn huis, al zou dat wel een erg flauwe grap zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet heen. Ben ook maar een arm studentje, en om nu weer 40 km te gaan rijden
Ik wil nu wel de waarheid weten. Misschien heeft die kennis van je hem wel meegenomen
En zwaaarrquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien dat ze de ketting doorgeknipt hebben![]()
Nog lastig trouwens want die ketting is vrij dik![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is wel een erge malloot. Kan zo zijn dat hij over een maand ineens met de stok aan komt zetten bij mijn huis, al zou dat wel een erg flauwe grap zijn.
Omdat hij in Nieuw-Beerta woond, dus er vlakbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als je weet dat het een erge malloot is, laat je hem dan de fok! stok ophalen?
Daar gaat het even niet om, het is een malloot, als ik iemand een malloot vind laat ik die iemand niet iets voor me ophalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Omdat hij in Nieuw-Beerta woond, dus er vlakbij
Nee dat is een goed excuusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Omdat hij in Nieuw-Beerta woond, dus er vlakbij
Hier ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als je weet dat het een erge malloot is, laat je hem dan de fok! stok ophalen?
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk.
En het is ook geen Fokker denk ik.. zo gaat de lol er wel beetje vanaf..
Hij was bij de Grens overgang waar ook fietsers en bromfietsers langs mogen als ze naar Duitsland gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet je zeker dat hij wel op de goede plek is geweest?![]()
Wil je de foto hier eens posten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.
Dus waarschijnlijk is iemand anders hem al aan het verplaatsen.
Das al beter nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.
Dus waarschijnlijk is iemand anders hem al aan het verplaatsen.
Terug naar de Achterhoek dan maar?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef bolletje_25 het volgende:
Ok, naast Limburg vermijden we nu dus ook Groningen
Als je het nu toch al uitlegt kan ik de straatnaam ook wel zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Hij was bij de Grens overgang waar ook fietsers en bromfietsers langs mogen als ze naar Duitsland gaan.
Vlakbij Bunde.
Denk je dat ie zwakzinnig is ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil je de foto hier eens posten?
Of anders naar me emailen.
Geen idee hoe die weg daar heet. Als het de weg is waar je op de fiets/brommer langs moet om bij de Aldi en de Lidl enz. in Bunde te komen dan zat m`n kennis goed.quote:
Ik wil gewoon kijken of het wel de plek is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Denk je dat ie zwakzinnig is ofzo?Ik heb net een foto gepost van de ketting van de stok, het lijkt me dat je het verschil wel ziet.. Stok-ketting is niet echt een gangbare soort..
Heel goed ideequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Terug naar de Achterhoek dan maar?
Moment, moet hem dan eerst ff op mijn site plantenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Post die foto hier eens aub.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef MrBean het volgende:Eindelijk in mijn provincie Groningen, gebeurt er dit!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Dit vond hij daar, lijkt er totaal niet op
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef MrBean het volgende:
Ik denk dat Kiwitjuh een foto van de plek bedoeld. Die heb je niet?
Ja er ligt niks meer, dus waarschijnlijk heeft een andere fokker hem gehaald en hopelijk is die hem nu aan het verplaatsenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maaaaaar.. de sleutel en de stok zijn nu weg of niet?!
Als die kennis van me zit te liegen dan zal ik hem eens wat flikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb zo'n gevoel dat we hier zwaar genept worden eigenlijk.
Dat gevoel heb ik wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Als die kennis van me zit te liegen dan zal ik hem eens wat flikken![]()
Mijn vriend komt zo met de auto hierheen, zal hem ff lief aankijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel.
Het verhaal veranderd steeds.
Maar ik kan nu niet heen dus
Doe dat maar eens ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mijn vriend komt zo met de auto hierheen, zal hem ff lief aankijken![]()
Volgens mij was het de goede plek, als het tenminste die weg is waar je op de fiets langs kan naar Duitsland. Als je iets verder die weg opgaat kan je de grensovergang op de snelweg ook zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Steve-O5 het volgende:
volgens mij is ie gewoon op de verkeerde plek geweest
Volgens mij zijn er hier niet zo veel Groningers aanwezigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou goed.. niemand anders die even kan gaan kijken?
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in op de een of andere manier.
Groningenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:01 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er hier niet zo veel Groningers aanwezig
Waarom niet? vanaf stad ongeveer 40 tot 45 minuten in de auto, valt mee tochquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:13 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
GroningenMaar wel Groningen stad, dus ik ga niet naar Nieuweschans toe
Geen auto, geen tijd voor een treinreisje, 13.60 en 50 min reizenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:18 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Waarom niet? vanaf stad ongeveer 40 tot 45 minuten in de auto, valt mee toch![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Haha, volgens mij is zorgen maken om niet echt het goede woord.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:19 schreef bolletje_25 het volgende:
Kansloos eigenlijk, dat er serieus mensen zijn die zich zorgen maken om een blok hout
Dat mag niet, hij moet in Nederland blijven.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:16 schreef 14.gif het volgende:
Morgen neem ik de stok mee naar Oostenrijk![]()
Hij maakt een grapje.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:35 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dat mag niet, hij moet in Nederland blijven.
Nee nog niet. Misschien ga ik vandaag zelf even kijken. Maar dat moet ik nog even zien.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:59 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Update anybody?
Nee nog niet, zit erg te twijfelen of ik nu wel of niet op mijn scoopy erheen moet rijden, kans dat politie me aanhoud is klein maar als ze me aanhouden heb ik een bekeuring omdat mijn uitlaat lek isquote:Op zaterdag 25 februari 2006 08:44 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje.
Heb je hem al?
En die vriend van je die al zoveel dagen niet met je mee wil?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:26 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee nog niet, zit erg te twijfelen of ik nu wel of niet op mijn scoopy erheen moet rijden, kans dat politie me aanhoud is klein maar als ze me aanhouden heb ik een bekeuring omdat mijn uitlaat lek is
Die is er niet, is aan het oppassen op de Labrador van z`n broer tot 19.00u.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
En die vriend van je die al zoveel dagen niet met je mee wil?
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Die is er niet, is aan het oppassen op de Labrador van z`n broer tot 19.00u.
Tja, de broer van mijn vriend behandeld zijn hond als een kind. Zelf als hij bij iemand voor een uurtje of 2 op visite gaat MOET de hond mee en anders moet er oppas geregeld worden.quote:
Das wel ergquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:57 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Tja, de broer van mijn vriend behandeld zijn hond als een kind. Zelf als hij bij iemand voor een uurtje of 2 op visite gaat MOET de hond mee en anders moet er oppas geregeld worden.![]()
Dat is de vraag inderdaad !quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
maar goed waar o waar is de fok!stok
Als het goed is heeft iemand hem gehaald en anders moet die er nog liggenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Das wel ergmaar goed waar o waar is de fok!stok
Zou wel fijn zijn opzich.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef gelly het volgende:
Ik wil opzich ook wel ff kijken, heb alleen geen digicam.
Zal ik dan ff een contractje maken dat jullie de boete betalen? Graag dan uitprinten en voorzien van datum, plaats en handtekening. Dan ff scannen en naar mij mailen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef MrBean het volgende:
Ga er maar heen. Wij betalen de boete wel van je uitlaat.
Het komt me niet bekend voor, maar zo groot is Nieuweschans nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn opzich.
Je kunt toch vertellen wat je ziet
Weet je waar het is?
Ben je nu serieus? Hahaaaa, mijn god zeg!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zal ik dan ff een contractje maken dat jullie de boete betalen? Graag dan uitprinten en voorzien van datum, plaats en handtekening. Dan ff scannen en naar mij mailen.
Wil je het weten of niet? In het topic is het namelijk al genoemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Het komt me niet bekend voor, maar zo groot is Nieuweschans niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Hahaaaa, mijn god zeg!
Jazekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef gelly het volgende:
Moest die stok naar Hoogezand ?
Nee dat niet, als hij maar in Hoogezand-Sappemeer terecht komt. Buitendorpen zoals, Kolham, Foxhol en in Meerwijck mag ook. Als het maar bij Hoogezand-Sappemeer hoord. Zolang hij maar niet in de getto van Hoogezand terecht komt is het wel best.quote:
Dat ligt niet in Hoogezandquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:22 schreef MrBean het volgende:
De stad Groningen.
Molukkers? Welke? Die uit Foxhol? Dat zijn normaal gesproken best leuke mensen. Ken er wel een aantal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef pekel het volgende:
HoogezandVorige keer met het voetbal bekogeld door 40 Molukkers. Is dat wel zo verstandig?
.
Moeten we jou nog gelovenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt buurten met een hoog Opel Kadett gehalte. Ik zie wel ff waar ik hem neerleg en post het hier dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in Foxhol. Foxhol heeft net als Hoogezand zelf ook z`n eigen getto buurt
Dan heeft ie me in de maling genomen, dan zal de stok er nog wel liggen denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Moeten we jou nog geloven
Dit plaatje komt van Google![]()
Die vond hij daar dus helemaal niet![]()
Ja ik bedoel omgeving Erasmusweg en Pluvierstraat en omliggende straten (Hoogezand`s Turkije) daar zou ik hem maar niet neerplantenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt buurten met een hoog Opel Kadett gehalte. Ik zie wel ff waar ik hem neerleg en post het hier dan.
Breng hem maar naar De Houtmanstraatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt buurten met een hoog Opel Kadett gehalte. Ik zie wel ff waar ik hem neerleg en post het hier dan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Molukkers? Welke? Die uit Foxhol? Dat zijn normaal gesproken best leuke mensen. Ken er wel een aantal.
Of jij neemt ons in de malingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dan heeft ie me in de maling genomen, dan zal de stok er nog wel liggen denk ik.
Nee ik niet, ben nog niet naar de plek geweest waar de stok ligt / lag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Of jij neemt ons in de maling
Kom je uit Pekel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:36 schreef pekel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het bestuur van vv Hoogezand heeft zich destijds kapotgeschaamt voor die gasten. We werden bekogeld met volle flessen drinken en vuurwerk.. In de kantine zijn er opstootjes geweest.
.
Leuke gasten, die Hoogezanders..
Als je hem ergens neerlegt moet je wel foto's maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Of jij neemt ons in de maling
Niks mis met Groningen, woon zelf in de provincie Groningen en ik vind het hier super chill!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Rocksteen het volgende:
Wie legt dat ding dan ook in Groningen neer!!![]()
![]()
Nou, daar ligt ie (vlakbij)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Breng hem maar naar De Houtmanstraat
Volgens mij ben je niet serieus, foto`s graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, daar ligt ie (vlakbij)
Aan het begin van de Houtmanstraat staat een groot bord met een lantaarnpaal er vlak naast. De stok zit aan de lantaarnpaal, de sleutel ligt onder een blaadje in het kuiltje d'r naast.
Je hebt hem weggehaald? Hij was er dus nog wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Aan het begin van de Houtmanstraat staat een groot bord met een lantaarnpaal er vlak naast. De stok zit aan de lantaarnpaal, de sleutel ligt onder een blaadje in het kuiltje d'r naast.
Weet hier geen grote borden te staan, waar bedoel je dan? Daar bij de apotheek, of verder de straat in op de kruising met de van heemskerkstraat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar ja. Als je Hoogezand binnenkomt vanaf de A7 linksaf en dan ongeveer op de hoek met de Houtmanstraat...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
of verder de straat in op de kruising met de van heemskerkstraat?
Je hebt hem dus weggehaald?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar ja. Als je Hoogezand binnenkomt vanaf de A7 linksaf en dan ongeveer op de hoek met de Houtmanstraat...
Ja hoor. Kostte even wat moeite het sleuteltje te vinden..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt hem weggehaald? Hij was er dus nog wel?
Als die er echt ligt dan maak ik wel ff foto en dan plant ik die hier wel neer.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Foto's dus graag! Dat is het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |