Ik woon best in de buurt van Frieslandquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg en ik kan die stok als eerste bemachtigen, dan sleep ik hem naar Friesland
Neee................ niet naar Frieslandquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als ik de kans krijg en ik kan die stok als eerste bemachtigen, dan sleep ik hem naar Friesland
Groningen west is voor mijquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:06 schreef MaxMark het volgende:
Ik vecht mee om dat ding alstie in Grunn komt
En Ommelaaaaaaaaaaaaaaandquote:
Is goed bereikbaar via openbaar vervoer dan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Waarom leg je die stok niet gelijk in mofrika![]()
'Nieuweschans is bereikbaar per openbaar vervoer' ... dat klinkt anders als 'is goed bereikbaar per .. '![]()
Mja hopen dattie dichterbij de bewoonde wereld komt..![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:06 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is niet het ideequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:04 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ik ben tegen!!! Breng hem naar Hoogezand-Sappemeer!!!
Was ook de bedoeling, mijn vriend was gisteravond al onderweg om hem uit N-Schans te halen maar hij werd gebeld en moest plotseling ergens naartoe en daarna was het al behoorlijk laat. Vanavond kunnen we waarschijnlijk niet :-(quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is niet het idee![]()
Je moet hem halen![]()
Als hij er morgen ligt mag je m halenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling, mijn vriend was gisteravond al onderweg om hem uit N-Schans te halen maar hij werd gebeld en moest plotseling ergens naartoe en daarna was het al behoorlijk laat. Vanavond kunnen we waarschijnlijk niet :-(
Hoop dat de stok toch nog in Hoogezand of hier in de buurt terecht komt.
Wil dat ding zowiezo een keer in handen krijgen om hem te verplaatsen, weet wel een mooi plekkiequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als hij er morgen ligt mag je m halen
voor je deur? En dan zeker hier posten "sleutel kan je samen met een kopje koffie bij mij komen halen"?quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:39 schreef FritsFluitketel het volgende:
Mocht die stok een keer in de buurt komen, dan weet ik een heel leuk plekje waar ik hem precies in de gaten kan houden
Nee, het blijft neerlands eigendom. Dat het in Nieuweschans ligt is al eigenlijk te ver naar Duitsland.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:24 schreef Alieda1984 het volgende:
Ik mag de stok zeker niet in Bunde neerplanten mocht ik hem vanavond ophalen:(
Heb je hem al opgehaald?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:33 schreef Alieda1984 het volgende:
Laten ze hem maar hier in de buurt leggen
Mijn vriend is nogal moe dus die wil niet mee helaasquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:10 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Heb je hem al opgehaald?
Zover is het niet vanaf daar.. een half uurtje!
Maar wij wel. Ligt ie in het Noorden is het weer niet goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 20:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, kom op.
Zodra het een beetje te ver naar het Noorden gaat begint iedereen te jammeren..
Als hij in Limburg ligt ga ik toch ook niet zitten te zeuren![]()
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mijn vriend is nogal moe dus die wil niet mee helaas![]()
Ik werk morgen tot 13.00u dus na het werk meteen naar huis en ff deze topic bekijken, als de stok er dan nog ligt rij ik er zelf wel ff in m`n 1tje naartoe om hem te halen.
Volgens mij ligt hij vlakbij de Grens met Bunde. Daar iets voorbij die nieuwe brandweerkazerne voor zover ik op de foto kan zien.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd![]()
Nu nog uitvinden waar in Nieuweschans die ligt
Wie weetquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:30 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt hij vlakbij de Grens met Bunde. Daar iets voorbij die nieuwe brandweerkazerne voor zover ik op de foto kan zien.
Haha, het is wat.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:37 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Nee kan vandaag waarschijnlijk niet![]()
Mijn vriend is pas vanavond laat hier met de auto, heb wel een scooter maar mag ik niet meer op rijden omdat de uitlaat lek isquote:
Nee, dat zou ik ook niet wagen nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mijn vriend is pas vanavond laat hier met de auto, heb wel een scooter maar mag ik niet meer op rijden omdat de uitlaat lek isGa geen risico nemen door toch erheen te rijden om die stok te halen, gaan zin in een bekeuring
Een kennis van me is net ernaartoe geweest, die wilde hem naar mij toe brengen zodat ik een nieuwe lokatie kon zoeken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik ook niet wagen nee.
Nou ben benieuwd wie hem dan gaat halen.
Waaaat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:41 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Een kennis van me is net ernaartoe geweest, die wilde hem naar mij toe brengen zodat ik een nieuwe lokatie kon zoeken.
De stok is foetsie. Nieuwe lokatie dus niet bekend.
WIE HEEFT DE FOKSTOK ONTVOERD???
ohoh..... toch niet weer pleitte he...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waaaat?
Wie heeft hem gehaaald?!!
Dat is dus onbekend. Toen mijn kennis op de plek kwam waar hij moest liggen lag er niks meer, alleen nog het plakbandje waaraan de sleutel had gezeten was er nog aan dat ding vastquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Waaaat?
Wie heeft hem gehaaald?!!
Hmm, nou misschien meld iemand zich hier nog binnenkort!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:45 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dat is dus onbekend. Toen mijn kennis op de plek kwam waar hij moest liggen lag er niks meer, alleen nog het plakbandje waaraan de sleutel had gezeten was er nog aan dat ding vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |