Zou wel fijn zijn opzich.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:04 schreef gelly het volgende:
Ik wil opzich ook wel ff kijken, heb alleen geen digicam.
Zal ik dan ff een contractje maken dat jullie de boete betalen? Graag dan uitprinten en voorzien van datum, plaats en handtekening. Dan ff scannen en naar mij mailen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:03 schreef MrBean het volgende:
Ga er maar heen. Wij betalen de boete wel van je uitlaat.
Het komt me niet bekend voor, maar zo groot is Nieuweschans nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn opzich.
Je kunt toch vertellen wat je ziet
Weet je waar het is?
Ben je nu serieus? Hahaaaa, mijn god zeg!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zal ik dan ff een contractje maken dat jullie de boete betalen? Graag dan uitprinten en voorzien van datum, plaats en handtekening. Dan ff scannen en naar mij mailen.
Wil je het weten of niet? In het topic is het namelijk al genoemdquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Het komt me niet bekend voor, maar zo groot is Nieuweschans niet
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ben je nu serieus? Hahaaaa, mijn god zeg!
Jazekerquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:11 schreef gelly het volgende:
Moest die stok naar Hoogezand ?
Nee dat niet, als hij maar in Hoogezand-Sappemeer terecht komt. Buitendorpen zoals, Kolham, Foxhol en in Meerwijck mag ook. Als het maar bij Hoogezand-Sappemeer hoord. Zolang hij maar niet in de getto van Hoogezand terecht komt is het wel best.quote:
Dat ligt niet in Hoogezandquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:22 schreef MrBean het volgende:
De stad Groningen.
Molukkers? Welke? Die uit Foxhol? Dat zijn normaal gesproken best leuke mensen. Ken er wel een aantal.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:29 schreef pekel het volgende:
HoogezandVorige keer met het voetbal bekogeld door 40 Molukkers. Is dat wel zo verstandig?
.
Moeten we jou nog gelovenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Dit vond hij daar, lijkt er totaal niet op
Je bedoelt buurten met een hoog Opel Kadett gehalte. Ik zie wel ff waar ik hem neerleg en post het hier dan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:28 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar in Foxhol. Foxhol heeft net als Hoogezand zelf ook z`n eigen getto buurt
Dan heeft ie me in de maling genomen, dan zal de stok er nog wel liggen denk ik.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Moeten we jou nog geloven
Dit plaatje komt van Google![]()
Die vond hij daar dus helemaal niet![]()
Ja ik bedoel omgeving Erasmusweg en Pluvierstraat en omliggende straten (Hoogezand`s Turkije) daar zou ik hem maar niet neerplantenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt buurten met een hoog Opel Kadett gehalte. Ik zie wel ff waar ik hem neerleg en post het hier dan.
Breng hem maar naar De Houtmanstraatquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Je bedoelt buurten met een hoog Opel Kadett gehalte. Ik zie wel ff waar ik hem neerleg en post het hier dan.
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Molukkers? Welke? Die uit Foxhol? Dat zijn normaal gesproken best leuke mensen. Ken er wel een aantal.
Of jij neemt ons in de malingquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:33 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dan heeft ie me in de maling genomen, dan zal de stok er nog wel liggen denk ik.
Nee ik niet, ben nog niet naar de plek geweest waar de stok ligt / lag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Of jij neemt ons in de maling
Kom je uit Pekel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:36 schreef pekel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het bestuur van vv Hoogezand heeft zich destijds kapotgeschaamt voor die gasten. We werden bekogeld met volle flessen drinken en vuurwerk.. In de kantine zijn er opstootjes geweest.
.
Leuke gasten, die Hoogezanders..
Als je hem ergens neerlegt moet je wel foto's maken.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:32 schreef gelly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Of jij neemt ons in de maling
Niks mis met Groningen, woon zelf in de provincie Groningen en ik vind het hier super chill!!!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:53 schreef Rocksteen het volgende:
Wie legt dat ding dan ook in Groningen neer!!![]()
![]()
Nou, daar ligt ie (vlakbij)quote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:34 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Breng hem maar naar De Houtmanstraat
Volgens mij ben je niet serieus, foto`s graag.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Nou, daar ligt ie (vlakbij)
Aan het begin van de Houtmanstraat staat een groot bord met een lantaarnpaal er vlak naast. De stok zit aan de lantaarnpaal, de sleutel ligt onder een blaadje in het kuiltje d'r naast.
Je hebt hem weggehaald? Hij was er dus nog wel?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Aan het begin van de Houtmanstraat staat een groot bord met een lantaarnpaal er vlak naast. De stok zit aan de lantaarnpaal, de sleutel ligt onder een blaadje in het kuiltje d'r naast.
Weet hier geen grote borden te staan, waar bedoel je dan? Daar bij de apotheek, of verder de straat in op de kruising met de van heemskerkstraat?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar ja. Als je Hoogezand binnenkomt vanaf de A7 linksaf en dan ongeveer op de hoek met de Houtmanstraat...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:23 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
of verder de straat in op de kruising met de van heemskerkstraat?
Je hebt hem dus weggehaald?!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Daar ja. Als je Hoogezand binnenkomt vanaf de A7 linksaf en dan ongeveer op de hoek met de Houtmanstraat...
Ja hoor. Kostte even wat moeite het sleuteltje te vinden..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt hem weggehaald? Hij was er dus nog wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |