Zou best kunnen, hij lag er nogal dichtbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zullen de Duitsers hem gejat hebben?
Ja, op de grens lagtie.. maja dat moet natuurlijk niet uitmaken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:51 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zou best kunnen, hij lag er nogal dichtbij![]()
Misschien spelen ze daar nu wel het grote fokstok door duitsland spel
Heb net ff gebeld of hij ff in de omgeving wil rondstruinen in de berm enzo, hij is alweer terug gereden naar de plek was gelukkig nog in de buurtquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:52 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, op de grens lagtie.. maja dat moet natuurlijk niet uitmaken.
Maar eens zien of iemand zich nog meld..
De ketting ligt er nog welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:55 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Heb net ff gebeld of hij ff in de omgeving wil rondstruinen in de berm enzo, hij is alweer terug gereden naar de plek was gelukkig nog in de buurt
Huh?!quote:
De stok is weg, alleen de ketting ligt er losquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Huh?!
De ketting nog wel!
Dat kan niet.. die sleutel zat zo stevig vast!
Istie niet toch gevallen?
Dan moeten ze de stok afgezaagd hebben, dat kan dan niet anders.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:11 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
De stok is weg, alleen de ketting ligt er los
Dat zou ook nog kunnen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:15 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Of een fokker die denkt lollig te zijn, en het spel te bederven.![]()
De ketting zat niet meer vast hoor maar lag aan de kant van de weg dus de sleutel is wel gebruiktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan moeten ze de stok afgezaagd hebben, dat kan dan niet anders.
Wat een mongolen zeg
Duiters.. ik zeg het je
Oooh.. pff, ja we krijgen de informatie ook wel echt in stukken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
De ketting zat niet meer vast hoor maar lag aan de kant van de weg dus de sleutel is wel gebruikt
Kan niet, de ketting zit vast aan de stok, met een bout er doorheen. Als je de stok meeneemt, neem je de ketting ook mee en andersom.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
De ketting zat niet meer vast hoor maar lag aan de kant van de weg dus de sleutel is wel gebruikt
Ff dus het hele verhaal in 1 keer:quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oooh.. pff, ja we krijgen de informatie ook wel echt in stukken.
Ik snap der niks van
Was er zelf niet bij, volgens mijn kennis is er niks te vinden daar. Misschien dat de ketting die hij vond ergens anders van is dus nog maar even afwachten. Wie weet meld zich dan toch nog iemand die hem gevonden en verplaatst heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:21 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Kan niet, de ketting zit vast aan de stok, met een bout er doorheen. Als je de stok meeneemt, neem je de ketting ook mee en andersom.
Ik zeg: Hoax![]()
Misschien wel eem goed idee, dan hebben we wel duidelijkheid over of die nou wel of niet weg is. Ik kan er pas morgen naartoe.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben nu bijna in staat om er zelf heen te rijden! Haha
Ja, maar dan ben ik weer een uur onderwegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:24 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Misschien wel eem goed idee, dan hebben we wel duidelijkheid over of die nou wel of niet weg is. Ik kan er pas morgen naartoe.
Dan wachten we vanavond maar even af, als die vanavond nog niet terecht is dan ga ik er mogen naartoe. Morgen kan wel ff met m`n vriend in de auto.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:25 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik weer een uur onderweg
Tis voor mij ook niet naast de deur.
Ja, ik kan niet heen. Ben ook maar een arm studentje, en om nu weer 40 km te gaan rijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Dan wachten we vanavond maar even af, als die vanavond nog niet terecht is dan ga ik er mogen naartoe. Morgen kan wel ff met m`n vriend in de auto.
Vreemd, dan moet de ketting die er lag dus ergens anders van zijn. Wel vaag dat nog niemand zich op de site gemeld heeft. of diegene is onderweg naar een nieuwe plek, dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef bolletje_25 het volgende:
Je kunt het ook wel zien trouwens:
[afbeelding]
Mischien dat ze de ketting doorgeknipt hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:27 schreef bolletje_25 het volgende:
Je kunt het ook wel zien trouwens:
[afbeelding]
Zou kunnen, het is wel een erge malloot. Kan zo zijn dat hij over een maand ineens met de stok aan komt zetten bij mijn huis, al zou dat wel een erg flauwe grap zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, ik kan niet heen. Ben ook maar een arm studentje, en om nu weer 40 km te gaan rijden
Ik wil nu wel de waarheid weten. Misschien heeft die kennis van je hem wel meegenomen
En zwaaarrquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien dat ze de ketting doorgeknipt hebben![]()
Nog lastig trouwens want die ketting is vrij dik![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:29 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Zou kunnen, het is wel een erge malloot. Kan zo zijn dat hij over een maand ineens met de stok aan komt zetten bij mijn huis, al zou dat wel een erg flauwe grap zijn.
Omdat hij in Nieuw-Beerta woond, dus er vlakbijquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als je weet dat het een erge malloot is, laat je hem dan de fok! stok ophalen?
Daar gaat het even niet om, het is een malloot, als ik iemand een malloot vind laat ik die iemand niet iets voor me ophalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Omdat hij in Nieuw-Beerta woond, dus er vlakbij
Nee dat is een goed excuusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:40 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Omdat hij in Nieuw-Beerta woond, dus er vlakbij
Hier ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:39 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als je weet dat het een erge malloot is, laat je hem dan de fok! stok ophalen?
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel een beetje mee eens eigenlijk.
En het is ook geen Fokker denk ik.. zo gaat de lol er wel beetje vanaf..
Hij was bij de Grens overgang waar ook fietsers en bromfietsers langs mogen als ze naar Duitsland gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Weet je zeker dat hij wel op de goede plek is geweest?![]()
Wil je de foto hier eens posten?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.
Dus waarschijnlijk is iemand anders hem al aan het verplaatsen.
Das al beter nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.
Dus waarschijnlijk is iemand anders hem al aan het verplaatsen.
Terug naar de Achterhoek dan maar?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef bolletje_25 het volgende:
Ok, naast Limburg vermijden we nu dus ook Groningen
Als je het nu toch al uitlegt kan ik de straatnaam ook wel zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Hij was bij de Grens overgang waar ook fietsers en bromfietsers langs mogen als ze naar Duitsland gaan.
Vlakbij Bunde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |