Das al beter nieuwsquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:44 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Het is wel een fokker, hij is regelmatig op het forum. Maar goed, ik heb dus net een mail gekregen met de foto van de gevonden ketting en dat is zeket weten niet die bij de stok hoord.
Dus waarschijnlijk is iemand anders hem al aan het verplaatsen.
Terug naar de Achterhoek dan maar?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef bolletje_25 het volgende:
Ok, naast Limburg vermijden we nu dus ook Groningen
Als je het nu toch al uitlegt kan ik de straatnaam ook wel zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Hij was bij de Grens overgang waar ook fietsers en bromfietsers langs mogen als ze naar Duitsland gaan.
Vlakbij Bunde.
Denk je dat ie zwakzinnig is ofzo?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil je de foto hier eens posten?
Of anders naar me emailen.
Geen idee hoe die weg daar heet. Als het de weg is waar je op de fiets/brommer langs moet om bij de Aldi en de Lidl enz. in Bunde te komen dan zat m`n kennis goed.quote:
Ik wil gewoon kijken of het wel de plek is?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Denk je dat ie zwakzinnig is ofzo?Ik heb net een foto gepost van de ketting van de stok, het lijkt me dat je het verschil wel ziet.. Stok-ketting is niet echt een gangbare soort..
Heel goed ideequote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Terug naar de Achterhoek dan maar?
Moment, moet hem dan eerst ff op mijn site plantenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Post die foto hier eens aub.
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:43 schreef MrBean het volgende:Eindelijk in mijn provincie Groningen, gebeurt er dit!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:53 schreef Alieda1984 het volgende:
[afbeelding]
Dit vond hij daar, lijkt er totaal niet op
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef MrBean het volgende:
Ik denk dat Kiwitjuh een foto van de plek bedoeld. Die heb je niet?
Ja er ligt niks meer, dus waarschijnlijk heeft een andere fokker hem gehaald en hopelijk is die hem nu aan het verplaatsenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maaaaaar.. de sleutel en de stok zijn nu weg of niet?!
Als die kennis van me zit te liegen dan zal ik hem eens wat flikkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik heb zo'n gevoel dat we hier zwaar genept worden eigenlijk.
Dat gevoel heb ik wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Als die kennis van me zit te liegen dan zal ik hem eens wat flikken![]()
Mijn vriend komt zo met de auto hierheen, zal hem ff lief aankijkenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik wel.
Het verhaal veranderd steeds.
Maar ik kan nu niet heen dus
Doe dat maar eens ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:57 schreef Alieda1984 het volgende:
[..]
Mijn vriend komt zo met de auto hierheen, zal hem ff lief aankijken![]()
Volgens mij was het de goede plek, als het tenminste die weg is waar je op de fiets langs kan naar Duitsland. Als je iets verder die weg opgaat kan je de grensovergang op de snelweg ook zienquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:56 schreef Steve-O5 het volgende:
volgens mij is ie gewoon op de verkeerde plek geweest
Volgens mij zijn er hier niet zo veel Groningers aanwezigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou goed.. niemand anders die even kan gaan kijken?
Ik heb er niet zo'n vertrouwen in op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |