Leuke plaatsquote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb hem net met de auto opgehaald lady's
Maar wie was die geheimzinnige persoon die in zijn auto bij de stok stond te wachten en mij glimlachend aankeek en vervolgens weg reed over de dijk?
Ik ga nu trouwens naar de stad toe, breng hem morgen na me werk (ben 16:00 klaar) richting uhm... berkel en rodenrijs ofzo?
Top!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hij ligt nu in de schuur bij mij, ik ga even naar toilet en dan kijk ik voor je.
Als je 'm bij het treinstation B&R in de buurt legt, kan ik 'm meenemen naar Den Haag. Nog verder naar het westen, puur om te stangen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb hem net met de auto opgehaald lady's
Maar wie was die geheimzinnige persoon die in zijn auto bij de stok stond te wachten en mij glimlachend aankeek en vervolgens weg reed over de dijk?
Ik ga nu trouwens naar de stad toe, breng hem morgen na me werk (ben 16:00 klaar) richting uhm... berkel en rodenrijs ofzo?
Vanuit zoetermeer gebracht naar Alphen aan den Rijnquote:Op maandag 13 maart 2006 20:26 schreef MeneerMuis het volgende:
MissHobje, ik zie je naam er niet bijstaan. Waar heb je hem gepakt/waar gebracht en wanneer?
Vanaf Capelle a/d IJssel is het een eind weg hoor.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:26 schreef MeneerMuis het volgende:
MissHobje, ik zie je naam er niet bijstaan. Waar heb je hem gepakt/waar gebracht en wanneer?
heiden6: Misschien dat ik er vannacht nog even heen fiets, maar waar zit dat station precies?
qu63, gun me mijn jointje, dan gun ik de stok een goeie plek
gezelligquote:Op maandag 13 maart 2006 22:59 schreef ToonKloon het volgende:
'k Reed om 20:00u en 21:15u voorbij het UPC gebouw
MeneerMuis
PS. Dit is mijn eerste post op Fok! Ik ben verdoemd
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:53 schreef ToonKloon het volgende:
MeneerMuis, als je hem nou morgenochtend vroeg in Berkel & Rodenrijs dumpt, neem ik hem mee naar Epe
Op naar het oosten
En daarna Winterswijkquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:37 schreef MeneerMuis het volgende:
We zien het vanmiddag wel waar die beland
Ik ga nu werken
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
Laat ze maar lullen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik dacht dat er een 24uurs regel was?
Ik ken er ook niets aan doen dat ik van 4:00 tot 15:00 moet werken.
Mierenneukers zijn jullie wel zeg![]()
precies, het loopt toch prima dacht ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:03 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen...
Die 24 uurs regel is al vele malen iets overschreden. Zolang de stok maar goed word verplaatst maakt het geen zak uit dat het een 12 uur langer duurt
goed bezig![]()
quote:
quote:
Als ik moet hosten dan moet je het ff zeggen (en ze mailen of msn'en)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Die hond kan die stok in ieder geval niet meenemen als die aan een paal vastzit
Ik ga nu proberen foto's op de pc te zetten & online te zetten. ( kan enige tijd duren want ik weet niet hoe die kut camera werkt etc)
sleutel ligt trouwens in het gras ergens bij een boompje.
Aan de kant van het station of niet? weet zo wel welk bord je bedoeldquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:30 schreef MeneerMuis het volgende:
Die hond kan die stok in ieder geval niet meenemen als die aan een paal vastzit
Ik ga nu proberen foto's op de pc te zetten & online te zetten. ( kan enige tijd duren want ik weet niet hoe die kut camera werkt etc)
sleutel ligt trouwens in het gras ergens bij een boompje.
Ik krijg hem nu pas binnenquote:
Ben niet zo'n topografisch wonderquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Berkel en Rodenrijs is in zuid-hollandals je dat bedoelde
Anders sla je ff heel Noord-Holland over ofzo...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:15 schreef Faceoff het volgende:
En toenw as de stok weer verdwenen uit datgene wat men wel friesland noemt!!
zo over de aflsuitdijk naar de "bewoonde" wereld!
EN WEL IN!!!
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
T is een dun bord, dus ik kon de sleutel er niet tussen kwijt. dus zit hij bij de andere poot in de grond gedrukt! Kon ff niet anders!
Zo groot is het daar nou ook weer nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:41 schreef qu63 het volgende:
de fokstok is gevonden!
alleen de sleutel nog niet
sinds wanneer is Nieuw vennep geen noord holland meer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Anders sla je ff heel Noord-Holland over ofzo...
leg em dan in Den Oever....
Ik wil em niet in den oever, maar er is toch niets aan als iemand em gelijk 150 km meeneemt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:01 schreef Faceoff het volgende:
[..]
sinds wanneer is Nieuw vennep geen noord holland meer?
enneuh, als je m graag in den oever wil, ga m dan lekker halen ofzo
is dat ding eindelijk in de randstad loopt iedereen nog te zeurenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:13 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ik wil em niet in den oever, maar er is toch niets aan als iemand em gelijk 150 km meeneemt...
conclusie: randstedelingen zijn zeikerds.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
is dat ding eindelijk in de randstad loopt iedereen nog te zeuren
Dan had ik hem kunnen halen , ik woon daarquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Anders sla je ff heel Noord-Holland over ofzo...
leg em dan in Den Oever....
Neemt iemand dat ding mee naar de meetquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Komtie nog naar Utrecht?
Ligt aan een zware ketting enzo en sleutel wordt ook redelijk ok steeds opgeborgenquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:43 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat dat ding nog nooit is weggejat door iemand![]()
Nou ik heb alles af moeten graaien idd..quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:08 schreef MeneerMuis het volgende:
MissHobje, kon je de sleutel niet vinden?
Ik had hem nog zo makkelijk opgeborgen![]()
die sterke man die geholpen had.. had er moeite mee om het uit te krijgenquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:18 schreef MeneerMuis het volgende:
En wat vind je van mijn 10 eurocent?![]()
Was het laatste deel van mijn salaris![]()
1 had je je auto wel goed in de berm gezet en niet midden op de weg ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:39 schreef MissHobje het volgende:
Zo vanmiddag even opgepikt in Berkel en Rodenrijs.. (was schijnbaar leuk vermaak voor de automobilisten want ik kreeg toch een getoeter toen ik in het gras aan het zoeken was)
http://www.reeuwijk.nl/quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:06 schreef ToonKloon het volgende:
Of all places ... Reeuwijk-Brug
Wat kan je daar nou doen?
Yep, niks dus.quote:
Maar ze waren voor jouquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
die sterke man die geholpen had.. had er moeite mee om het uit te krijgenuiteindelijk is het gelukt.. en heb het netjes terug gepropt
![]()
Succes voor de volgende
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
2 ik zou ook toeteren als jij daar voorover gebogen met je kontje in de lucht in het gras aan het wroeten was
Als ik hem nu verf is ie vanmiddag nog niet droog...quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:22 schreef Gizmo112 het volgende:
Doe meteen even een likje verf op de stok. Fluoriserend geel ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |