dank u wel voor het compliment was wel lastig ondanks het statief maar het was dan ook -8quote:
hoe lang moet je daar voor fietsen ?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:45 schreef MeneerMuis het volgende:
Misschien als ik straks zin heb om te fietsen, ga ik hem even ophalen
leuk ik ookquote:Op maandag 13 maart 2006 18:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk 20/30 minuten, woon namelijk in Capelle Schollevaar. Misschien zin om samen even op te halen?
met auto is wel snel snel, maar ik kan echt niet weg nu 'HELAAS'!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:47 schreef MeneerMuis het volgende:
Kan niet even snel snel?
laat die mensen uit de randstad ook even plezier hebben en daarna halen we de stok weer naar het oosten des landsquote:Op maandag 13 maart 2006 19:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Richten Arnhem SVP
WEE. TEE. EF.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:55 schreef mp3neo het volgende:
goede nacht fokkers
hier de fotoos van de plaatsing in rotterdam
aan deze paal is de fokstok bevestigd.
[afbeelding]
[afbeelding]
sleuteltje ligt in het bord 50
[afbeelding]
nu een paar sightseeing fotoos van de omgeving.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
voor de duidelijkheid de stok licht om het bord rotterdam en niet om het bord cappelle a/d ijsel
P.S. het was fokking KOUD
Ja dat dus.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Die ligt vlakbij mijn huis
Maar vorig jaar lag die op precies dezelfde plek, ging ik erheen, één uur lang gezocht (hij lag toen in een groot veld ergens onder bladeren), en toen was die al weg
Succes ermee
Echt geen 20 minuten vanuit Schollevaar. Tenzij je een brommert hebt.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:34 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik denk 20/30 minuten, woon namelijk in Capelle Schollevaar. Misschien zin om samen even op te halen?
Leuke plaatsquote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb hem net met de auto opgehaald lady's
Maar wie was die geheimzinnige persoon die in zijn auto bij de stok stond te wachten en mij glimlachend aankeek en vervolgens weg reed over de dijk?
Ik ga nu trouwens naar de stad toe, breng hem morgen na me werk (ben 16:00 klaar) richting uhm... berkel en rodenrijs ofzo?
Top!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:19 schreef MeneerMuis het volgende:
Hij ligt nu in de schuur bij mij, ik ga even naar toilet en dan kijk ik voor je.
Als je 'm bij het treinstation B&R in de buurt legt, kan ik 'm meenemen naar Den Haag. Nog verder naar het westen, puur om te stangen.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:13 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik heb hem net met de auto opgehaald lady's
Maar wie was die geheimzinnige persoon die in zijn auto bij de stok stond te wachten en mij glimlachend aankeek en vervolgens weg reed over de dijk?
Ik ga nu trouwens naar de stad toe, breng hem morgen na me werk (ben 16:00 klaar) richting uhm... berkel en rodenrijs ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |