thermobroek aan, en dat waadpak houd je prima warm een hele dagquote:Op zondag 2 april 2006 19:17 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik denk dat je er kouwe ballen van krijgt.
lees de OPquote:Op zondag 2 april 2006 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Wie heeft deze Fok!stok eigenlijk gemaakt? En op de achterkant stonden volgens mij ook 2 letter. BG ofzo? Heb ik niet meer naar gekeken...
1. Huillie.quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kun je zelf.quote:Op zondag 2 april 2006 22:21 schreef worldpimber het volgende:
Kun je die smiley bij 2 weer fixen nikky![]()
Zonnesteek zekerquote:
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft.
Nee heb hem net voor je aangepast dat je hem kunt wijzigenquote:
Ik dacht, ik maak m ffquote:
Nietusquote:Op zondag 2 april 2006 22:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee heb hem net voor je aangepast dat je hem kunt wijzigen
quote:
Pardon?quote:Op zondag 2 april 2006 22:17 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Doe normaal wil je?
Anders doen we hetzelfde bij jou maar dan met een molensteen.
Dat dacht ik ook toen ik de jouwe las. Vind je ook niet echt leuk he? Als een ander het bij jou doet.quote:
Ik teken er ook eentje over jou.quote:Op zondag 2 april 2006 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik de jouwe las. Vind je ook niet echt leuk he? Als een ander het bij jou doet.
Doe dat. Dat is dan nummer twee ( normaal had je allang een ban, lees de FAQ. ) Maar dan lig je er direct afquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe dat. Dat is dan nummer twee ( normaal had je allang een ban, lees de FAQ. ) Maar dan lig je er direct af
Nikky is liefquote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Doe dat. Dat is dan nummer twee ( normaal had je allang een ban, lees de FAQ. ) Maar dan lig je er direct af
quote:Op zondag 2 april 2006 22:40 schreef Renesite het volgende:
Nikky is liefZe heeft mijn fokstok gepakt
![]()
http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/tekening_van_nicky.jpgquote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef nikky het volgende:
[..]
Banquote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/tekening_van_nicky.jpg
Die lummel woont toch dichtbij, oefeningetje IPO doen fatale fout?quote:
IPO?quote:Op zondag 2 april 2006 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Die lummel woont toch dichtbij, oefeningetje IPO doen fatale fout?![]()
Jij duikt hem op dus?quote:Op zondag 2 april 2006 22:56 schreef Repeat het volgende:
Ik moet zeggen dat het me wel tegenvalt dat het topic helemaal verbaggerd wordt zo, zelfs door mods en FA's...
Ontopic!
JA!quote:Op zondag 2 april 2006 22:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
http://www.xs4all.nl/~remonv/fok/tekening_van_nicky.jpg
"pak", IPO, wat is dat voor geheimtaal?quote:
Ja, idd, wie gaat de stok halenquote:Op zondag 2 april 2006 23:07 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ja, mooi dat julie elkaar om zeep willen helpen, maar blijf toch is ontopic, stelletje idioten.![]()
Wie legt 'm bij een plaatsnaambord, waar ie hoort.quote:
Never mess with a man who married a moderatorquote:Op zondag 2 april 2006 23:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[flikker op als je niet normaal kan doen!]
quote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
Never mess with a man who married a moderator
ik had t ook weggehaald als BE me niet voor wasquote:Op maandag 3 april 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Never mess with a man who married a moderator
quote:Op maandag 3 april 2006 00:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Och... dat valt wel mee. Ik bemoei me normaal niet zo heel erg met dingen die stinkie aan gaan. Die kan zijn eigen boontjes wel doppen.
Zullen we nu maar weer gewoon on-topic gaan?
Want ik voel aan mijn water () dat er nog een vervolgje komt van het zwempartijtje.
Snap ik ook wel, maar serieus doen is een ernstige opgave voor mij waar ik tot nu toe niet in geslaagd benquote:Op maandag 3 april 2006 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had t ook weggehaald als BE me niet voor was
Laat me raden, je hebt een nepstok gemaakt en de echte ligt nog gewoon in Beusichem?quote:Op maandag 3 april 2006 00:12 schreef stinkie het volgende:
Goed, gezien alle perikelen komt de ontknoping wat eerder dan geplanned, dus ipv morgen komt ie er zo aan![]()
quote:Routenet:
Van Mijn huis
Naar Oostvoorne
Afstand 164,8 km.
Reisduur 01:39
quote:Op maandag 3 april 2006 00:16 schreef stinkie het volgende:
Fok!stok op vakantie
De ontknoping
Nadat stokkie 3 dagen in Beusichem heeft vertoeft, wilde stokkie weer verder. Belofte maakt schuld, dus de Fok!MC besloot stokkie te helpen.
Worldpimper haalde hem op in Beusichem en bracht hem naar Amsterdam, waarna Hicham hem in [afbeelding] bij mij achterliet.
Het was een spannende rit, van Amsterdam naar Gouda met veel wheelies en andere stunts.
Toen begon het echte avontuur, naar de grote watervlakte die mensen 'meer' noemen
Kijk maar op FOK!stok door Nederland-spel deel 48! Ín het Oostvoornsemeer
Maar goed, waar is stokkie nu
Natuurlijk heb ik dat ding daar niet laten hangen, het is tenslotte nog geen zomer
Iets voorbij het Oostvoornse meer vinden wij het pittoreske "vakantie"dorpje
[afbeelding]
Stokkie ligt hier
[afbeelding]
sleutel zit tussen deze verkeersborden
[afbeelding]
Kruiningergors gemeente Westvoorne
PS. Stokkie heeft ongeveer 3 kwartier in water gelegen. Papiertje met namen heb ik eruit gehaald voor de zwempartij, dat is dus droog gebleven.
Check z'n icon en probeer dan een link te leggen met "pak"quote:Op zondag 2 april 2006 23:06 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
"pak", IPO, wat is dat voor geheimtaal?
Doe eens ff normaal pauper, hoe dichtbij wil je dat ding hebbenquote:Op maandag 3 april 2006 01:38 schreef NeoPhythe het volgende:
doe um eens in de buurt van rdam brengen , dan kan ik op mn fietsie drheen
Hoerrrrrquote:Op maandag 3 april 2006 01:38 schreef NeoPhythe het volgende:
doe um eens in de buurt van rdam brengen , dan kan ik op mn fietsie drheen
quote:Op maandag 3 april 2006 00:04 schreef Lucille het volgende:
F4T4L_3RR0R mag een week uit GC blijven. Hij bleef doorgaan met doodverwensen na een waarschuwing.
Al met al vind ik het wel een strakke actie ... een bannetje meer of minder, achquote:Op maandag 3 april 2006 08:27 schreef hollander172 het volgende:
![]()
Ook leuk dat de Fok! MC er weer wat vrienden bij heeft.![]()
Slaan we nu een rondje over of gaan we verder met dat ding?![]()
Waarschijnlijk met een onderwater cameraquote:Op maandag 3 april 2006 08:26 schreef webspider het volgende:
Hey stinkie, waarmee heb je die onderwater-foto's eigenlijk gemaakt ?
Ik ook.quote:Op maandag 3 april 2006 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Whehehe, en ik wist het de hele tijd al.
ALS ik 'm weer in bezit krijg. Hij ligt op een goede plak waar er vast wel iemand bij kan nuquote:Op maandag 3 april 2006 07:09 schreef Trebweb het volgende:
stinkie zou jij zo lief willen zijn om hem de volgende keer dat je hem hebt hem opnieuw in de zwarte verf te zetten (A) eventueel met een 4 dubbele laag blanke lak ofzo :p
Tevens wel een leuke 1 april grapKan er achteraf wel om lachen :p
Videocamera in onderwaterbehuizingquote:Op maandag 3 april 2006 08:26 schreef webspider het volgende:
Hey stinkie, waarmee heb je die onderwater-foto's eigenlijk gemaakt ?
Anders doen we het wel samenquote:Op maandag 3 april 2006 12:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
ALS ik 'm weer in bezit krijg. Hij ligt op een goede plak waar er vast wel iemand bij kan nu
[..]
Videocamera in onderwaterbehuizing
Ik heb er iig van genoten, ook met dank aan Worlpimber, Hicham en Worldbeater uiteraard
Inderdaad ge-ni-aal om een 1 april grap op 2 april uit te voeren. Lachuhquote:
Je had toch zo'n geweldig ideequote:
Heb jij stinkie dan ergens iets over 1 april zien zeggen?quote:Op maandag 3 april 2006 19:43 schreef SuperRembo het volgende:
Inderdaad ge-ni-aal om een 1 april grap op 2 april uit te voeren. Lachuh
Niks tegen fietsers hé.quote:Op maandag 3 april 2006 19:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je had toch zo'n geweldig ideeWaarom ben je nog niet onderweg
Of laat je het aan fi3ts3nd3_error over, die heeft toch tijd zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |