"Ik ga niet zeggen waar ie komt te liggen, maar neem een handoek en zwembroekje mee"quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haal hem dan klootviool, wat zijn dit voor pauperverzoeken?
Hij zal wel ergens rond Gouda komen te liggen morgenavond dus leg je knapzakje maar vast klaar
Dunno, hij noemde een bepaalde plas?quote:
Vanochtend op een nieuwe plek betekent ook niet dat ie 10 seconden later meteen achter de PC zitquote:Op zondag 2 april 2006 13:13 schreef Repeat het volgende:
ik wacht nu op een post van stinkie met foto's. Hij zei dat de stok vanochtend op een nieuwe plek zou komen te liggen.
diepte en locatie zijn makkelijk te bereiken, maar het water is 4 graden en je zal echt even onder moeten om er te komenquote:Op zondag 2 april 2006 15:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
![]()
Geweldige actie
Wel een beetje buiten de regels, maar dat maakt even niks uit
Is ie er ook uit te halen zonder te duiken?
haal je hem zelf wel weer op als niemand hem ophaalt?quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
diepte en locatie zijn makkelijk te bereiken, maar het water is 4 graden en je zal echt even onder moeten om er te komen
En hoe lang laat je hem daar hangen?quote:Op zondag 2 april 2006 15:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
diepte en locatie zijn makkelijk te bereiken, maar het water is 4 graden en je zal echt even onder moeten om er te komen
Al moet ik hem eigenhandig een schop van die steiger af geven!quote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
haal je hem zelf wel weer op als niemand hem ophaalt?
Maak je daar dna ook weer een filmpje vanquote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Al moet ik hem eigenhandig een schop van die steiger af geven!
Maaah, d'r zat volgens mij een kurk + ductape om en een plastic zakje nietquote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Cassius het volgende:
Nou is het papier wat er in zit zeker ook zeiknat
trappetje bij de rode pijlquote:
Ros de Honda van stinkie de steiger af, dan heeft ie een waterfietsquote:
boehoefuckinghoequote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef YggY het volgende:
ik vind t een laffe actie...sjees...als je zo graag iets wil verzieken, zorg er dan voor dat je niemand irriteert...
Hou je toch gewoon aan de regels man...sjees
Well... that makes sensequote:Op zondag 2 april 2006 17:05 schreef YggY het volgende:
als je zo graag iets wil verzieken < --- > zorg er dan voor dat je niemand irriteert...
quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef erkel het volgende:
Ik vind het ook beetje rare actie...Je gaat die stok ook toch niet ergens in een hoge boom hangen, 'ja hij hangt toch 6 meter hoog, dus je zult er even in moeten klimmen'. Regels zijn regels, goedkeuring hiervan betekent dat de regels niks waard zijn. Dan weet ik de volgende keer ook wel een mooi stekje![]()
Wat ben jij een ongelovelijke zeikerd zeg.quote:Op zondag 2 april 2006 17:51 schreef erkel het volgende:
Ik vind het ook beetje rare actie...Je gaat die stok ook toch niet ergens in een hoge boom hangen, 'ja hij hangt toch 6 meter hoog, dus je zult er even in moeten klimmen'. Regels zijn regels, goedkeuring hiervan betekent dat de regels niks waard zijn. Dan weet ik de volgende keer ook wel een mooi stekje![]()
Niet te vergeten dat het weinig comfortabel vertoeven is bij deze temperaturen in het water.quote:Op zondag 2 april 2006 17:47 schreef BrandX het volgende:
Wereldactie, Stinkie! Heb je toch tijd en moeite voor moeten doen/nemen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, met een beetje wetsuit is dat nog wel te doen. Tis meer zodra je het water uitkomt en je je pak gaat inwisselen voor klerenquote:Op zondag 2 april 2006 18:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat het weinig comfortabel vertoeven is bij deze temperaturen in het water.
Droogpak en drooghandschoenenquote:Op zondag 2 april 2006 18:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ach, met een beetje wetsuit is dat nog wel te doen. Tis meer zodra je het water uitkomt en je je pak gaat inwisselen voor kleren![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar de grote vraag is wel, waar is de sleutel???
Ik had over die ene post heen gelezen. Inmiddels gevonden. Toch bedanktquote:Op zondag 2 april 2006 18:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Grote vraag.
Het is niet verboden om te lezen op een forum hoor.![]()
WTFquote:Op zondag 2 april 2006 18:35 schreef Hugster het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Dit zijn de tools waar ik het mee zou moeten doen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |