Dan gaan we hem halen?!quote:Op zondag 30 april 2006 20:24 schreef blackbully het volgende:
hmmm dacht eens kijken waar de stok is,
blijkt hij afgelopen week mijn huis te hebben gepaseerd, denk hij is in de buurt
heeft een user dat ding naar het noorden geschopt. kan ik weer maanden wachten voor hij in de buurt is
Naar Tilburg gaarne.quote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, er zijn twee mogelijkheden. Eentje ga ik nu onderzoeken, dus ik stap lekker op de fiets
oke laat je het straks wetenquote:Op zondag 30 april 2006 22:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, er zijn twee mogelijkheden. Eentje ga ik nu onderzoeken, dus ik stap lekker op de fiets
bastion hotelquote:Op zondag 30 april 2006 22:11 schreef freecell het volgende:
Geweldig! Hij is weer in de buurt!
Is dit in de buurt van de wijlen veldspaatflat of in de buurt van het bastionhotel? Scheelt namelijk 30 minuten fietsen
Downsyndroomtown Vessem iznie zoow grood horquote:Op zondag 30 april 2006 20:11 schreef fendt het volgende:
Helmjosti, hoe had je hem zo snel gevonden ??? woon je daar en herkende je de bergplaats van de sleutel ??
Dan is TARA de goede kant op aan het fietsenquote:Op zondag 30 april 2006 22:26 schreef blackbully het volgende:
[..]
bastion hotel
![]()
veldspaatflat kan ook maar dat ken ik echt niet ben daar niet zo bekend
Echt? Wij hadden zo'n goed plekje.....quote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef WithMe het volgende:
Ik heb hem!
Sorry TARA.quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Echt? Wij hadden zo'n goed plekje.....
Dan bel ik nu ff TARA dat hij terug kan komen
Tara vond het niet grappig, maar hij komt nu weer naar huisquote:Op zondag 30 april 2006 22:57 schreef WithMe het volgende:
[..]
Sorry TARA.![]()
Er komt zo een foto als bewijs, morgen krijgt hij een nieuw plekje!
Hij lag idd bij de driebond. Daar had ik hem neergelegd met mijn kloonnaamquote:Op zondag 30 april 2006 23:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nou, daar ben ik weer. Ik had dus Hereweg, langs de ring, Bornholmstraat, via Hooghoudt over de Euvelgunnerweg (toen kreeg ik het telefoontje) en daarna weer richting Hereweg gefietst.
Ik ben de plek waar hij lag niet tegengekomen (ik gok dat het ergens bij Driebond was, maar ben erg benieuwd waar precies).
Ik baal er wel een beetje van. Dit was mijn enige kans om deze stok te pakken te krijgen en hem leuk te kunnen verplaatsen (daar ik alleen OV en fiets heb)
(oh en ik ben best moe nu)
Helmjostiquote:Op zondag 30 april 2006 23:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Moet ik je onder Mauro of Helmjosti in de wiki-lijst zetten?
Omdat ik de locatie ken waar ie verdwenen is. (2e stok/plank)quote:Op zondag 30 april 2006 23:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
OK, done
de oude? welke van de 2? die in Windraak verdwenen is, of die in Terneuzen verdwenen is?
En hoe had je die terug willen vinden dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |