Ik vind m prima zo. Kort en krachtig. Net als de naam Wii.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind alleen de OP nog een beetje saai
wat hei zij.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:26 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind alleen de OP nog een beetje saai
Oudquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sadness ?
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt er niet op
mss dat ik nintendo minded ben.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik doop de e3 alvast om in ii3, want nintendo gaat echt de show stelen
M$ gaat het de komende E3 vooral gooien op Live en de webcam denk ik, en hoe goed ze nu verkocht hebben en dat de rest nog moet komen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mss dat ik nintendo minded ben.
Maar ik hoor helemaal geen nieuws over de xbox 360 plannen (het apperaat is er, het is duur en die paar games ook)
de ps3 (alleen dat de controller een boemerang was).
Werken hun marketing afdelingen wel of is nintendo nou zo goed bezig?
Nintendo is goed bezig, maar het komt door de Nintendo fansquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
mss dat ik nintendo minded ben.
Maar ik hoor helemaal geen nieuws over de xbox 360 plannen (het apperaat is er, het is duur en die paar games ook)
de ps3 (alleen dat de controller een boemerang was).
Werken hun marketing afdelingen wel of is nintendo nou zo goed bezig?
De conclusie die we alvast kunnen stellen jaquote:
Want?quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo ownt iedereen strax.
Dingen die ik niet bekend kan makenquote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Want?
Wat weet jij dat de rest niet weet?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dingen die ik niet bekend kan maken
Anders ga je er even serieus op in..quote:Op zaterdag 29 april 2006 13:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Want?
Wat weet jij dat de rest niet weet?
quote:When Wii finally enters the market place in Autumn this year, the machine will be one of three new gaming consoles that promises cutting edge processing and graphical power.
Tja, 'promises'. Wij weten wel beter...quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef Xrenity het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4953650.stm
Wat de neuk.
[..]
Betaald door Nintendo dat nieuwsberichtquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:09 schreef Xrenity het volgende:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4953650.stm
Wat de neuk.
[..]
En terecht ook, ik zie momenteel Nintendo verre van marktleider worden.quote:
Believe.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:39 schreef Morthill het volgende:
ik zie momenteel Nintendo verre van marktleider worden.
Weddenquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
En terecht ook, ik zie momenteel Nintendo verre van marktleider worden.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:32 schreef Vagere_Hein het volgende:
Van de DS staat nog niet vast of hij een succes is. Hij heeft een succesvolle launch gehad. De line-up was echter beduidend minder succesvol te noemen met weinig toptitels. Ik verwacht dan ook dat, zodra Sony haar software-aanbod op orde heeft (maw: GTA), de PSP de DS zal overvleugelen.
Altijd leuk ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Oude Revolution topics doornemen is altijd leuk:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Altijd leuk ja.Maar dat stukje is nou net weer niet Revolution Wii-gerelateerd.
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:15 schreef Tomasso het volgende:
Revolution. Fake of echt? Hij staat op IGN
edit: andere link toegevoegd...
quote:Op dinsdag 17 mei 2005 10:17 schreef Khadgar het volgende:
Als dat hem wordt dan is het over met Nintendo. Waar is de eigen stijl!
Wat fans ervan maken dus.quote:Op zaterdag 29 april 2006 15:58 schreef MMaRsu het volgende:
...hoe de boxart van games er eventueel uit zou kunnen zien...
Niet officieel dus!
Een nieuwe project van Retro =quote:I don't think the first NST Wii game will be that FPS. NST was also experimenting with another big engine for a certain type of genre. But we will see what Nintendo decides...
Thinks are definitely going to be interesting at NST with the director of Tekken 2, 1080, and Pikmin now having a team there
Daar wil ik zeker wel om wedden. Nintendo marktleider, niet in Europa, niet in Amerika en ook niet in Japan. PS3 zal gewoon overal gaan heersen. Minder dan de PS2, maar ze zullen gewoon de markt voor 50% behouden.quote:
Ik weet hetquote:
Okay. Over 5 jaar van nu zijn er meer Wii units verkocht dan PS3 consoles. Wereldwijd totaal heb ik het over.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar wil ik zeker wel om wedden. Nintendo marktleider, niet in Europa, niet in Amerika en ook niet in Japan. PS3 zal gewoon overal gaan heersen. Minder dan de PS2, maar ze zullen gewoon de markt voor 50% behouden.
Wat een schappelijke inzet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wed er met je om voor krat bier die we dan samen gaan opdrinken
Kijk maar naar de DS.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay. Over 5 jaar van nu zijn er meer Wii units verkocht dan PS3 consoles. Wereldwijd totaal heb ik het over.
Ik wed er met je om voor krat bier die we dan samen gaan opdrinken
Op dit moment ben ik er ook vrijwel van overtuigd dat Wii overal the marktleider wordt. In Japan, Amerika en Europa.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daar wil ik zeker wel om wedden. Nintendo marktleider, niet in Europa, niet in Amerika en ook niet in Japan. PS3 zal gewoon overal gaan heersen. Minder dan de PS2, maar ze zullen gewoon de markt voor 50% behouden.
quote:"I have followed the rumors and speculation on this board regarding Nintendo’s “Revolution” since its inception.
It is at times torturous to see the most dedicated base of any gaming company have to resort to gossip and guesses as to what to expect from Nintendo’s next generation offering.
It is for this reason that I have decided to share.
I cannot offer anything to you in terms of my identity. I cannot offer anything in the way of proving what I am saying to you is factual. However, you will ultimately find that you need not worry who I am, for all I say will come to pass. But I suspect you know my name…
So here’s the scoop. I’m tired of watching you beautiful fans endure the torture of knowing so little, so I will share with you enough to help you understand the magnitude of what’s coming without saying enough to reveal who I am.
I’ll say this before I begin spilling the proverbial beans. Remember 1985? Remember when saying “Nintendo” meant video games in general? This is what Nintendo is aiming to recapture, and believe me, they will!
Let’s start with a question:
1. Why have we yet to see even a glimpse of what a “Revolution” game will look like?
Most seem to assume this is because Nintendo does not want the focus of their next generation games to be on their graphics. This is not entirely wrong, just a little uninformed. That being said, the graphics are essentially the same as a souped up Xbox. What you all are ignoring is that the graphics for the Xbox360 are arguably only the same as a souped up Xbox as well. Graphically, in terms of traditional graphics, the systems are equal. In terms of presentation, you will be astonished by what the Revolution holds, and it is indeed the final secret Mr. Miyamoto hinted at. Prepare to see games in a way you never imagined, and you don’t need a silly helmet or visor to experience it. As a matter of fact, a video demonstration of what “Revolution” can do circulated the internet weeks or months before E3, and then conspicuously disappeared. Such a sneaky little box! I’ll leave the rest to you!
Well…I can’t resist.
A final hint…
Think hard about the controller and what type of graphical presentation would suit it best! It’s so easy! Oh, and the controller is indeed meant to attract the casual gamer, because they'll so badly want to experience what they're seeing!
2. “Use the right side of your brain!”
As many of you have correctly stated, the right side of your brain is the creative side. So what was Reggie hinting at? Again, it’s so easy I don’t need to say it! You’re given all of the components you need, and some general structure. The rest my friends, is up to you!
3. Indeed a revolution, but in code name only. It’s 1985 all over again…
4. Wi-Fi will open doors you never would have predicted. It’s all so obvious though if you think about it, but it’s so hard for me to say without saying too much! If you’ve figured out what I’ve already hinted at, picture how the ability to download monthly offerings will that much more enhance your experience!
5. The Classics.
Many for free just for joining…one free a month…Itunes pricing per each additional first party title. Third parties will bundle 3-5 each with a new game purchase.
6. The price is right…you’ll just have to trust me!
7. Kodak Theater = Mushroom Kingdom!
I’ve said enough. What I’ve shared should be enough to get you all cooled down a bit.
Whee must never underestimate Nintendo."
Wat heeft je van gedachten doen veranderen, beste Ruzbeh?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Gek, nog een jaar geleden had ik echt verwacht dat de PS3 marktleider zou worden en dat het onmogelijk was voor Nintendo om marktleider te worden.
Dus niet.
Ah, dat klinkt veelbelovend, maar zo goedgelovig ben ik nou ook weer niet. Ik wacht wel af.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Dit is wel interessant, op de IGN Insiderboard was iemand die volgens hem een 'insider' was binnen het Wii Project. Hij schreef het onderstaande stukje in December 2005 (!).
Nou is het wel bekend dat veel mensen probeerden interessant te doen via boards door te zeggen dat ze informatie hadden over de toen nog Revolution.
Maar deze gast eindigt met de tekst Kodak Theatre = Mushroom Kingdom, laat dit nu PRECIES ook zo genoemd worden op de flyer die Nintendo attendees stuurde naar aanleiding van de E3. Needless to say dat het misschien wel interessant is de oude post opnieuw onder het licht te houden. Interessant is trouwens ook dat IGN deze post snel verwijderd heeft nadat het op de server stond, gelukkig heeft iemand het gecopy'd.
Hier is de tekst:
[..]
No freakin' wayquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:12 schreef Ruzbeh het volgende:
Op dit moment ben ik er ook vrijwel van overtuigd dat Wii overal the marktleider wordt. In Japan, Amerika en Europa.
Maar komop, ik vind het op zn minst wel erg verdacht. En trouwens, die manier van kijken naar games die zou veranderen die kun je enigzins ook opmerken in de trailer van het Wii logo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt veelbelovend, maar zo goedgelovig ben ik nou ook weer niet. Ik wacht wel af.
Is ook zo. Maar sommige mensen kunnen goed gokkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar komop, ik vind het op zn minst wel erg verdacht. En trouwens, die manier van kijken naar games die zou veranderen die kun je enigzins ook opmerken in de trailer van het Wii logo.
Dat denk ik ook niet, al was t maar dat veel mensen zo'n PS3 halen voor de HD functies only en marktleider ben je als je de meeste consoles verkoopt. Maar kijkend naar winstgevendheid denk ik dat Nintendo met de Wii wel meer geld gaat verdienen als de overige twee; de marges zijn hoger en Nintendo zal denk ik wel veel meer Wii's verkopen als ze deden met de GC.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
No freakin' way
Daar geloof ik echt helemaal niks van
Grappig trouwens hoeveel mensen denken dat Wii een schoonmaakmiddel is:
Real people speak out about Wii
Q: Lets say this is a product of some kind. What type of product does it make you think of?
A: Possibly a shower gel or some type of cleaning product.
Q: What does this name make you think of?
A: A cleaning thing.
A: A cleaning agent.
3 mensen is veel?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
No freakin' way
Q: Lets say this is a product of some kind. What type of product does it make you think of?
Yeah right, ik heb dat artikel gister ook gelezen, viel best meequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
No freakin' way
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:31 schreef Retuobak het volgende:
Naar verhouding Als je maar tot 10 kan tellen wel.
How I'd love to prove you wrong when the Wii hits no1 worldwidequote:
Dat zou niks bewijzen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
How I'd love to prove you wrong when the Wii hits no1 worldwide
Wat leuk dat je dat vraagt, beste P-Style.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat heeft je van gedachten doen veranderen, beste Ruzbeh?
Dat Nintendo heeft gewonnenquote:
De kans bestaat iig wel.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
No freakin' way
De kans bestaat ook dat Microsoft een groot deel van haar kasvoorraad evenals een aanzienlijke obligatieuitgifte aanwendt voor de acquisitie van Electronic Arts. Maar dat zie ik net zo min gebeuren.quote:
Die op hun beurt weer helemaal niets zeggen. 'ipod' en 'radeon' zeggen ook niets als je niet weet waar het over gaat. Hell, zelfs het woord 'papier' is gek als je niet weet wat het is en je hoort het woord voor het eerstquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:40 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, maar dat zegt niks over de initiele associaties met de naam
Ruzbeh just knows.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ruzbeh, volgens mij bij jij een insider van NOE
*Een kijkje neemt in de verre toekomst*quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
No freakin' way
quote:Op zaterdag 8 oktober 2009 12:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zit even te kieken in wat oude Wii topics en kom dit tegen:
Oh mocht ik ongelijk hebben (yeah right) dan mag je me dan daar best om uitlachen hoor![]()
quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef ikookhier het volgende:
geheim
Denk vooral dat "support" hier het belangrijkste is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef ikookhier het volgende:
Het zie er allemaal gewoon erg goed uit voor de wii,veel games+suport,controler,grafix zijn prima ,
en dan nog dat geheim he!!!![]()
is zeker heel belangrijk,maar alles samen maak ook dat de wii verkocht wordtquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Denk vooral dat "support" hier het belangrijkste is.
Aldus de insider.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:00 schreef King_of_cubes het volgende:
tvp
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Er schijnt een gerucht te zijn over Wii dat een developer genaamd 'tvp' de Wii volledig zal ondersteunen met minstens drie games.
[..]
Aldus de insider.
Oehh, creepyquote:Kojima Studios, famous for the Metal Gear Solid series, was known to be supporting Wii last year and now has sent out a mysterious postcard to promote its May 9th Pre-E3 Press Briefing. The postcard has the following words shown (RE’s were highlighted):
“RETURN, REARM, REGALE, REBIRTH, RESPECT, REFINE”
On the back of the post card it states “The REVOLT begins, Tuesday May 9, It’s the battle for E3″
Rumour has it that this is connected to the Revolution concept of Nintendo Wii and that Kojima Studios has a major announcement to be made, possibly a title for Wii.
Laat het een Metal gear titel zijn!! Ik vlieg persoonlijk naar japan om hideo's voeten te kussen als het zo is!!quote:
Het gaat daarbij om het gebied waar je zitquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:14 schreef alex4allofyou het volgende:
Maar deze gast eindigt met de tekst Kodak Theatre = Mushroom Kingdom, laat dit nu PRECIES ook zo genoemd worden op de flyer die Nintendo attendees stuurde naar aanleiding van de E3.
Das de baas van Go Nintendoquote:
Ik dacht eerder aan "Enge Gozer", maar goed...quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Hells Angel
Kutbreezer!quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
Ik doe ff mn eigen onderzoekje
Vragen aan een meisje uit mn vorige klas :
MMaRsu I Started This Gangsta Shit, This The Thanks I Get? zegt:
Als Wii een product was, wat voor iets zou het dan zijn denk je
Bodil NAAR AMSTERDAMMMMMM zegt:
schoenen ofzo
Het is de nieuwste naam van Nintendo spelcomputer, wat vind je daarvan? ^^
kut![]()
Goed onderzoek, man.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
schoenen ofzo
kut![]()
Ownedquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
schoenen ofzo
kut![]()
Ik heb het ook geprobeerd, het antwoord was: Koptelefoonquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:23 schreef MMaRsu het volgende:
schoenen ofzo
kut![]()
Dat komt al in de richtingquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb het ook geprobeerd, het antwoord was: Koptelefoon
Geen urine dus.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:43 schreef Bot13 het volgende:
- Afwasmiddel
- Rozen
- Kleren
- Make-up
- Auto
Dit waren de meeste antwoorden die ik kreeg.
Ik krijg een 404.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://pc.gamespy.com/articles/703/703813p1.html
steeds slechter...quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
http://pc.gamespy.com/articles/703/703813p1.html
Nintendo World Store, New York.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:18 schreef ikookhier het volgende:
Ik wil weten hoe het zit,met die verschillende invite's ,waar is het dat die gast loopt met dat wii t-shirt & Mushroompowerjack?? en waneer ?
![]()
Morgen dus een aankondiging van de game?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:29 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik hoop dat er een online Mario Smash Football uitkomt op Wii, maar dan met meer features zoals uuh... replay bekijken wanneer je dat wilt.
quote:
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:33 schreef Egamer het volgende:
[..]
Morgen dus een aankondiging van de game?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:33 schreef Egamer het volgende:
[..]
Morgen dus een aankondiging van de game?
PVX?quote:
Sorry maar na mijn mening spreekt de wii de grooste doel groep aan,(bordspel aanduiding van 8tot80) dus zal dan ook meer kans hebben op grote verkopen=meer spellen=meer verkoop en zo zijn we beland met een winner wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
ik denk het 2equote:Op zaterdag 29 april 2006 22:22 schreef Erwtensoep het volgende:
moet het niet wii will lose, of slaat de wii op de playstation en xbox?
(hoe dan ook geen leuk plaatje)
Huh.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef Retuobak het volgende:
Nintendo verkrijgt monopoly
Hier Ruzbeh, speciaal voor jou
quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef Retuobak het volgende:
quote:Nintendo will be the first video games company to offer developers the first Augmented console. How does this work? Basically it's merging a 3D object into real-time through the "Wii-cam" using the Wii's hardware. Real and virtual worlds are combined to create an experience that no other system in the world will have. First up, you should note that not all games will use this feature unless the developer chooses otherwise. But how will games and the Wii take advantage of this new technology?
Well, take Red Steel. It will use the Augmented Technology to scan your face into a game character, the Wii-Cam itself will follow your face and map it in, in real time. So what people actually see in-game is your face through a cam, moving in real-time. So when you blink, yawn or talk the entire motion will be picked up on the Wii-Cam and placed in the gaming environment for others to see. Which in multiplayer mode is simply amazing, especially when you see your enemys face gringe at being fraged once again.
But how is Nintendo implementing this into their new software? Well, they have made several demos to show developers. Such as the new Pikmin demo. In it, Pikmin go about taking orders that you give to them through the DPD. But what will catch your eye is that they are running around on screen where your sitting. For example. A cup was placed onto the floor, and then the Pikmin where commanded through the DPD to pick it up and interact with it. It was amazing to behold and I haven't seen anything like this on the market before.
I've heard Nintendo will even use the Wii-Cam to reconise different family members. Such as Dad, Mum and the kids. When your Nintendo Wii knows whose playing the security settings willl be set in place. This is very effective when a child wants to play an adult game. The Wii will simply block access for the child. Giving the parents peace of mind
Dat soort technologie bestaat niet.quote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef Tware het volgende:
Zou er bij de Wii ook een soort van cam komen?
[..]
sterker nog, er zijn al games met dit systeem. Wel eens waar door een universiteit gemaakt als test, maar t bestaat toch. DIt is alleen wel redelijk krot uitgewerkt, maarja t gaat dan ook om het idee.. http://www.a-rage.com/sky_invaders_3d.php. En wat dacht je van total immersion: http://www.t-immersion.com/video_gallery/main.asp?idf=a0#quote:
Ik wil het hebbenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:25 schreef Retuobak het volgende:
Bron?quote:Op zondag 30 april 2006 00:37 schreef Tware het volgende:
Zou er bij de Wii ook een soort van cam komen?
[..]
idd. Ze gaan heus niet het hele bestaan van het bedrijf laten afhangen van een techniek die (nog) in kinderschoenen staat, vol schoonheidsfoutjes. Zou niet erg slim zijn als ze dit wel doenquote:Op zondag 30 april 2006 09:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bestaat wel, enkel primitief en stervensduur.
Dat klinkt wel te vet als pers presentatiequote:The following are some of Nintendo's plans for their pre-E3 presentation.
1. Nintendo are planning at there pre-E3 presentation to include the entire audience in an Augmented demo, with the help of a very lucky fan. The audience will be place into the mushroom Kingdom from the Mario universe. Then Nintendo's biggest stars will interact with the people in the audience. All im saying is, in the end Bowser comes out and burns the entire audience.
2. Nintendo will show the more traditional games first, then they will show off the Augmented
technology.
3. Nintendo will announce other developers working on their new system. This will include more retro and new games for their Virtual Console.
4. Besides Nintendo's own games, they will show a videos of other developers work. Most of which will be playable in the show floor.
Wat dan wel, een cam? die helemaal ingeburgerd is sinds de eyetoyquote:In terms of presentation, you will be astonished by what the Revolution holds, and it is indeed the final secret Mr. Miyamoto hinted at. Prepare to see games in a way you never imagined, and you don’t need a silly helmet or visor to experience it
Dat zou natuurlijk kunnen door die camera in combo met de controller.quote:Think hard about the controller and what type of graphical presentation would suit it best! It’s so easy! Oh, and the controller is indeed meant to attract the casual gamer, because they'll so badly want to experience what they're seeing!
Augmented Reality zit zelfs in de Gizmondoquote:Op zondag 30 april 2006 09:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Bestaat wel, enkel primitief en stervensduur.
Daar doelde ik dus ook opquote:Op zondag 30 april 2006 09:57 schreef Xrenity het volgende:
Dat gezicht-inscan gebeuren gaat dan weer een stapje verder
Alleen gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Het blijft een spelcomputer en voor de grote massa blijft het dus speelgoed.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:00 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Sorry maar na mijn mening spreekt de wii de grooste doel groep aan,(bordspel aanduiding van 8tot80) dus zal dan ook meer kans hebben op grote verkopen=meer spellen=meer verkoop en zo zijn we beland met een winner wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Een speelgoed voor iedereen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Het blijft een spelcomputer en voor de grote massa blijft het dus speelgoed.
Volgens mij denkt Ruzbeh daar anders overquote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee dat lijkt mij ook een beetje te optimistisch
Believe.quote:Op zondag 30 april 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Ruzbeh daar anders over
Het filmpje van spetember vorig jaar, waarin de wii controller werd getoond, daar zag je anders wel oudere mensen inquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
De Wii () zal best wel een grotere doelgroep aanspreken dan vorige generatie consoles, maar ik zie echt geen mensen van 40/50+ massaal consoles gaan kopen.
quote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het filmpje van spetember vorig jaar, waarin de wii controller werd getoond, daar zag je anders wel oudere mensen in
En de ps3 en de xbox360 nietquote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Het blijft een spelcomputer en voor de grote massa blijft het dus speelgoed.
De markt groeit ook onder de ouderenquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
De Wii () zal best wel een grotere doelgroep aanspreken dan vorige generatie consoles, maar ik zie echt geen mensen van 40/50+ massaal consoles gaan kopen.
Omdat ze buiten patience geen andere spellen spelen?quote:Op zondag 30 april 2006 12:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De markt groeit ook onder de ouderenouders van kennisen/vrienden hebben meest allemaal een computer staan,waarom niet een console
![]()
Ziet er een beetje saai uit voor een Tony Hawkquote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kkisSSUAyJo
Ziet er iig wel goed uit als het echt is
Het is gewoon Wiiquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
Het filmpje van spetember vorig jaar, waarin de wii controller werd getoond, daar zag je anders wel oudere mensen in
Jeetje, waarom wachten mensen niet gewoon een weekje voor de beelden?quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
In potentie misschien, maar de hele markt gaat natuurlijk naar meer mainstream acceptatie toe en daar profiteren ook de PS3 en de Xbox360 van.quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En de ps3 en de xbox360 nietik wil alleen maar duidelijk maken dat de wii de grooste doelgroep aan spreekt
![]()
Goed?quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
ze spelen ook andere spellenquote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat ze buiten patience geen andere spellen spelen?
As if.quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mwah, mwah. Er komen meer gamers bij, maar dit zijn meest toch gewoon de jongeren. (die vervolgens blijven gamen tot 20/30/40+, dat wel)quote:Op zondag 30 april 2006 12:43 schreef H.Flick het volgende:
In potentie misschien, maar de hele markt gaat natuurlijk naar meer mainstream acceptatie toe en daar profiteren ook de PS3 en de Xbox360 van.
Ja, klaverjassenquote:Op zondag 30 april 2006 12:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ze spelen ook andere spellenje moet die oudtjes niet onderschatten
![]()
De gene die nu het gamen laat liggen,is dit misschien wel een beter en open platform.en voor de heropstapper is het natuurlijk ook een mooie ingang .quote:Op zondag 30 april 2006 12:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
In potentie misschien, maar de hele markt gaat natuurlijk naar meer mainstream acceptatie toe en daar profiteren ook de PS3 en de Xbox360 van.
Als ze nou standaard patience en klaverjassen op de wii gooien heb je ze wel te pakken.quote:
Ik denk toch echt dat een Wii makkelijker werkt dan een standaard PC.quote:Op zondag 30 april 2006 13:01 schreef Tain het volgende:
De pc'tjes waar oudjes genoeg aan hebben kosten 300 euro inc monitor en dat is minder 'eng' dan een nieuw elektronisch apparaat waar ze de ballen van snappen of er niks van willen snappen
Vertel dat aan de oudjes, die snappen over het algemeen niet hoe een dvd speler werkt en dat is nog een stuk simpeler dan een consolequote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat een Wii makkelijker werkt dan een standaard PC.
Kloptquote:Op zondag 30 april 2006 13:08 schreef Tomasso het volgende:
Met ouderen erbij of niet, de Wii's zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan
Ik doelde eerder op het gebruiken van zo'n ding.quote:Op zondag 30 april 2006 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Vertel dat aan de oudjes, die snappen over het algemeen niet hoe een dvd speler werkt en dat is nog een stuk simpeler dan een console
quote:Op zondag 16 november 2006 16:00 schreef Oudje het volgende:
* Oudje gebruikt PC
Huh?![]()
* Oudje gebruikt Wii
Wheeeeeee!!!
quote:After the final question Reggie finally decided to leave us with one little secret. He informed the entire crowd that Nintendo is working on a new racing game for the Wii. He made the point of telling everyone that the game is controlled with the core controller (Wiimote) and it would be used in a way that no one would expect. A completely new experience for racing games.
Tja en nu de spellen vergelijken, patience of een nieuwe mario, dan lijkt me patience een stuk makkelijker en zodra ze weten hoe ze die moeten opstarten is er geen probleem met een pcquote:Op zondag 30 april 2006 13:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik doelde eerder op het gebruiken van zo'n ding.
Op een standaard PC heb je:
Een monitor (de resolutie en kleine tekst is wennen voor ouderen)
Een toetsenbord (spreekt voor zich)
Een muis (i.e. een tweede, aparte apparaat waarmee je met de computer werkt maakt dingen niet makkelijker)
Op een Wii:
Je gebruikt het op een TV.
De Wii controller heeft de vorm van een afstandsbediening.
Je hoeft alleen aan te wijzen en op wat knoppen drukken, en er zijn al zo weinig knoppen (A, B).
Lijkt mij een stuk makkelijker.
[..]
En wat nou als je patience op de Wii hebt?quote:Op zondag 30 april 2006 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja en nu de spellen vergelijken, patience of een nieuwe mario, dan lijkt me patience een stuk makkelijker en zodra ze weten hoe ze die moeten opstarten is er geen probleem met een pc
Behalve de prijs.quote:Op zondag 30 april 2006 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja en nu de spellen vergelijken, patience of een nieuwe mario, dan lijkt me patience een stuk makkelijker en zodra ze weten hoe ze die moeten opstarten is er geen probleem met een pc
Bedankt voor het melden. We nemen het mee naar achter.quote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef Logitik het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik Nintendo Wii echt een kutnaam vind
Dat geeft niet, aangezien de naam 'Wii' is en niet 'Nintendo Wii'!quote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef Logitik het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik Nintendo Wii echt een kutnaam vind
Die heb je goed te pakken Ruzbeh...quote:Op zondag 30 april 2006 13:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat geeft niet, aangezien de naam 'Wii' is en niet 'Nintendo Wii'!
quote:Moz La Punk, een web-log over games, beweert nu dat ze uit een betrouwbare bron hebben vernomen dat de Wii even krachtig of zelfs krachtiger dan de Xbox360 wordt! Waarom de development kits dan aantonen dat dit niet zo is? Dat lees je hieronder.
Nintendo zou aan de third party ontwikkelaars een vereenvoudigder versie van de development kit hebben gegeven. Alleen Nintendo zelf, hun second party ontwikkelaars en Square-Enix (een third party ontwikkelaar waar Nintendo goede banden mee heeft) zouden de echte development kit hebben.
De third party ontwikkelaars zouden verteld zijn om de spellen op ongeveer 'GameCube-kracht' te maken omdat de Wii niet veel meer aankan. Dit idee werd geloofwaardiger gemaakt door de vroege GameCube/Wii controller development kits uit te delen. Maar in de tussentijd zou Nintendo zelf met de second party ontwikkelaars een krachtiger development kit hebben.
De bron zegt dat de graphics van de Wii even krachtig of krachtiger dan de Xbox360 zullen zijn, maar niet met de PS3 kunnen evenaren. De Wii bevat ook geen HD ondersteuning, maar wel de mogelijkheid om hem aan te sluiten op een computer monitor. Dit zou iets belangrijks kunnen betekenen.
Lijkt mij niet gezien de prijs die ze willen handhaven.quote:
Het is ook maar een test filmpjequote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ziet er een beetje saai uit voor een Tony Hawk
Dat is ook op een ander forum gepost en daar wordt ook gezegd dat ik dat ben.quote:
Ik ben geen pussy hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 14:31 schreef Tomasso het volgende:
Doe eens lief tegen Ruzbeh
Is hij eindelijk terug, willen ze hem weer weg hebben
REL!!111111quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Red Steel graphics?
Het is wat mij betreft gewoon Gamecube.
PS3 is er niets bij. Sony and MS are d00med!!!quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Voor zover ik kon oordelen van de supervage sscans zag het er prima uit en zou ik me de eerstvolgende jaren niet echt storen aan de graphics. (voor zover ik dat uberhaupt doe)quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Er waren volgens mij drie soorten scans, kleine scans, grote scans van vreselijke kwaliteit en grote scans van redelijke kwaliteit.quote:Op zondag 30 april 2006 16:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voor zover ik kon oordelen van de supervage sscans zag het er prima uit en zou ik me de eerstvolgende jaren niet echt storen aan de graphics. (voor zover ik dat uberhaupt doe)
Filmpjes ftw, screenshots zeggen zo weinig tegenwoordig omdat er veel meer van bij-effecten gebruikt wordt die niet op shots te zien zijnquote:Op zondag 30 april 2006 16:20 schreef Retuobak het volgende:
Heb ik allemaal gezien. Maar scans zijn gewoon niet genoeg.
Ik heb gewoon echte officiele screenshots nodig, of beter nog, filmpjes voor een goede inschatting.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:20 schreef speknek het volgende:
Je moet eigenlijk sowieso wachten tot er bewegende beelden zijn. Wat ik zie van xbox360 spellen, is meestal dat het er op screens echt fenomenaal realistisch uitziet, en als je het dan in beweging ziet is het eigenlijk 'toch weer een computerspel'. Daarbij kiezen ze meestal screens vanuit hele dynamische hoeken, met precies goede belichting. De momenten dat je dat in een spel meemaakt zijn meestal ook op een hand te tellen.
Dat spel had ik precies in m'n hoofd jaquote:Op zondag 30 april 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond PGR3 enorm mooi, maar toen ik het speelde op een demo unit viel het een beetje tegen...![]()
Bij PGR3 hebben ze echt teveel aandacht gegeven aan bijzaken zoals het publiekquote:Op zondag 30 april 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vond PGR3 enorm mooi, maar toen ik het speelde op een demo unit viel het een beetje tegen...![]()
En wat dan nog?quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Dat tegenvallen komt eigenlijk puur door het feit dat het niet een 720p game is.quote:Op zondag 30 april 2006 16:25 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat is het dan?quote:Op zondag 30 april 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat tegenvallen komt eigenlijk puur door het feit dat het niet een 720p game is.
quote:Op zondag 30 april 2006 16:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat tegenvallen komt eigenlijk puur door het feit dat het niet een 720p game is.
600p upscaled naar 720p.quote:
Ik denk het niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Over het spelen van Gamecube games op de Wii:
Ik vraag me af of er patches komen (mogelijk tegen betaling) waar je dan met je Gamecube game online kan.
Ik weet zeker van niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Over het spelen van Gamecube games op de Wii:
Ik vraag me af of er patches komen (mogelijk tegen betaling) waar je dan met je Gamecube game online kan.
Nintendo kennende lijkt me dat ook nietquote:Op zondag 30 april 2006 16:45 schreef speknek het volgende:
Misschien dat de LAN-ondersteunde spellen het zouden kunnen..
Nintendo kennende? Jij kent Nintendo niet zoals ik en Roy Nintendo kennen, Tain.quote:
Hoe kennen jullie het dan?quote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo kennende? Jij kent Nintendo niet zoals ik en Roy Nintendo kennen, Tain.
Deep down his asshole.quote:Op zondag 30 april 2006 16:49 schreef Tain het volgende:
Hoe kennen jullie het dan?
quote:
Oh godquote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo kennende? Jij kent Nintendo niet zoals ik en Roy Nintendo kennen, Tain.
quote:
Het was een roeping.quote:
Klopt. Staat ook in mn sig natuurlijkquote:Op zondag 30 april 2006 16:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.quote:Op zondag 30 april 2006 16:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zou Nintendo dat doen? Er komen nog enkele titels voor de Cube uit, en daarna wordt die stilletjes aan begraven. Nintendo moet zich focussen op de Wii, niet meer op de Cube. Daarnaast, het lijkt me veel belangrijker dat er goede online play in de Wii games zit, net als een goed online systeem.
De kans dat Nintendo zoiets doet is net zo groot als dat Reggie naakt tijdens de speech van Iwata op het podium gaat dansen, samen met Miyamoto in een roze tutu.quote:Op zondag 30 april 2006 16:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet.
Je weet maar nooit.
It only takes a 'flinke lach' behind your iBook... remember that...
Ik dacht misschien gaat Nintendo zoiets doen omdat het niet zoveel moeite kost. Een kleine patch en je kan met je Gamecube game online. Vooral bij LAN-enabled GC games.quote:Op zondag 30 april 2006 16:58 schreef Tomasso het volgende:
En dan gaat Nintendo straks nog aankondigen ook dat ze de Cube games gaan aanpassen
De lagere reso zorgt voor meer jaggiesquote:Op zondag 30 april 2006 16:35 schreef Ruzbeh het volgende:Dat heeft er denk ik weinig mee te maken. Het komt bij mij als 720p over.
Voor zover je het kon zien op de scans, vond ik het GameCube+quote:Op zondag 30 april 2006 15:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar bezeer je dat op?quote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga er van uit dat we dinsdag Super Mawiio gaan zien.
Take 2:quote:Op zondag 30 april 2006 17:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga er van uit dat we dinsdag Super Mawiio gaan zien.
Dan gaat het ook niet op 10 dagen hangen natuurlijk.quote:
Dat bedoel ik.... Waarom aankomende Dinsdag?quote:Op zondag 30 april 2006 17:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dan gaat het ook niet op 10 dagen hangen natuurlijk.
Dan is het toch een mooie gelegenheid om het te laten zien?quote:Op zondag 30 april 2006 17:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... Waarom aankomende Dinsdag?
quote:Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dan is het toch een mooie gelegenheid om het te laten zien?
Ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 18:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou ik durf te wedden dat de nieuwe Super Mawiio gewoon in 2006 zal uitkomen.
Ja.. handig..quote:Op zondag 30 april 2006 18:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Haha nee ik bedoel E3. Niet aankomende dinsdag.
Wat? Nieuwe Mario? Heeft je bron dat verteld?quote:
Met het aantal Mhz kan je niet zoveel. Dat zegt vaak vrij weinigquote:Op zondag 30 april 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Sinds mijn afwezigheid op Fok! ben ik heel wat insiders tegengekomen.
Waaronder deze meneer.
Ik:
[..]
De 'insider':
[..]
Insidersquote:Op zondag 30 april 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
500Mhz is vrijwel onmogelijk.quote:Op zondag 30 april 2006 18:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Met het aantal Mhz kan je niet zoveel. Dat zegt vaak vrij weinig
Maar ongeveer 200MHz ervanquote:Op zondag 30 april 2006 18:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Waaronder deze meneer.
Ik:
[..]
De 'insider':
[..]
quote:[ Bericht 99% gewijzigd door Ruzbeh op 30-04-2006 18:22 ]
Dat ligt maar net aan het ontwerp van de chipquote:Op zondag 30 april 2006 18:22 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
500Mhz is vrijwel onmogelijk.
Maar goed.
Kijk, dit soort fakes wil ik zien.quote:
En aangezien je een beetje efficiente GPU wilt hebben, is het vrijwel onmogelijk, IMO.quote:Op zondag 30 april 2006 18:26 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat ligt maar net aan het ontwerp van de chip
quote:
Waarom is het met 500MHz onmogelijk en met ongeveer 250MHz meer wel mogelijk?quote:Op zondag 30 april 2006 18:35 schreef Ruzbeh het volgende:
En aangezien je een beetje efficiente GPU wilt hebben, is het vrijwel onmogelijk, IMO.
Omdat de Wii zo klein is.quote:Op zondag 30 april 2006 18:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom is het met 500MHz onmogelijk en met ongeveer 250MHz meer wel mogelijk?
Ging toch over de CPU?quote:Op zondag 30 april 2006 18:38 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Omdat de Wii zo klein is.
Je bedoelt trouwens 250Mhz minder?
Dat dacht ik nu alquote:
Hoog iPod nano gehalte, wel erg mooiquote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
http://photos1.blogger.co(...)lpaper-7(by-SER).jpg
*nieuwe achtergrond heeft en Ruzbeh bedankt*quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
OMGquote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Ruzbeh het volgende:
quote:
Nintendo brengt hacker-game uitquote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Ruzbeh het volgende:
Op dit moment wil ik wel een anime-stijl point-and-click adventure met een interessant verhaal.
jij bent denk ik in het verkeerde topic nu?quote:Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Krijg nou tieten.
[..]
Nintendo brengt hacker-game uit
Nou ja, het is geen point-and-click maar het is in de buurt.
Nee, het past in het kader 'Ik zeg iets en het komt wat later waar'.quote:Op zondag 30 april 2006 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
jij bent denk ik in het verkeerde topic nu?
Wat kijk je er dan op?quote:Op zondag 30 april 2006 20:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Sinds ik een HDTV heb wel. Ik wil niet meer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |