Volgens mij denkt Ruzbeh daar anders overquote:Op zondag 30 april 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee dat lijkt mij ook een beetje te optimistisch
Believe.quote:Op zondag 30 april 2006 12:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij denkt Ruzbeh daar anders over
Het filmpje van spetember vorig jaar, waarin de wii controller werd getoond, daar zag je anders wel oudere mensen inquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
De Wii () zal best wel een grotere doelgroep aanspreken dan vorige generatie consoles, maar ik zie echt geen mensen van 40/50+ massaal consoles gaan kopen.
quote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het filmpje van spetember vorig jaar, waarin de wii controller werd getoond, daar zag je anders wel oudere mensen in
En de ps3 en de xbox360 nietquote:Op zondag 30 april 2006 12:25 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Alleen gaat dat natuurlijk nooit gebeuren. Het blijft een spelcomputer en voor de grote massa blijft het dus speelgoed.
De markt groeit ook onder de ouderenquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
De Wii () zal best wel een grotere doelgroep aanspreken dan vorige generatie consoles, maar ik zie echt geen mensen van 40/50+ massaal consoles gaan kopen.
Omdat ze buiten patience geen andere spellen spelen?quote:Op zondag 30 april 2006 12:40 schreef ikookhier het volgende:
[..]
De markt groeit ook onder de ouderenouders van kennisen/vrienden hebben meest allemaal een computer staan,waarom niet een console
![]()
Ziet er een beetje saai uit voor een Tony Hawkquote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kkisSSUAyJo
Ziet er iig wel goed uit als het echt is
Het is gewoon Wiiquote:Op zondag 30 april 2006 12:28 schreef H.Flick het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 12:33 schreef RaymanNL het volgende:
Het filmpje van spetember vorig jaar, waarin de wii controller werd getoond, daar zag je anders wel oudere mensen in
Jeetje, waarom wachten mensen niet gewoon een weekje voor de beelden?quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
In potentie misschien, maar de hele markt gaat natuurlijk naar meer mainstream acceptatie toe en daar profiteren ook de PS3 en de Xbox360 van.quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En de ps3 en de xbox360 nietik wil alleen maar duidelijk maken dat de wii de grooste doelgroep aan spreekt
![]()
Goed?quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
ze spelen ook andere spellenquote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef Tain het volgende:
[..]
Omdat ze buiten patience geen andere spellen spelen?
As if.quote:Op zondag 30 april 2006 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mwah, mwah. Er komen meer gamers bij, maar dit zijn meest toch gewoon de jongeren. (die vervolgens blijven gamen tot 20/30/40+, dat wel)quote:Op zondag 30 april 2006 12:43 schreef H.Flick het volgende:
In potentie misschien, maar de hele markt gaat natuurlijk naar meer mainstream acceptatie toe en daar profiteren ook de PS3 en de Xbox360 van.
Ja, klaverjassenquote:Op zondag 30 april 2006 12:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
ze spelen ook andere spellenje moet die oudtjes niet onderschatten
![]()
De gene die nu het gamen laat liggen,is dit misschien wel een beter en open platform.en voor de heropstapper is het natuurlijk ook een mooie ingang .quote:Op zondag 30 april 2006 12:43 schreef H.Flick het volgende:
[..]
In potentie misschien, maar de hele markt gaat natuurlijk naar meer mainstream acceptatie toe en daar profiteren ook de PS3 en de Xbox360 van.
Als ze nou standaard patience en klaverjassen op de wii gooien heb je ze wel te pakken.quote:
Ik denk toch echt dat een Wii makkelijker werkt dan een standaard PC.quote:Op zondag 30 april 2006 13:01 schreef Tain het volgende:
De pc'tjes waar oudjes genoeg aan hebben kosten 300 euro inc monitor en dat is minder 'eng' dan een nieuw elektronisch apparaat waar ze de ballen van snappen of er niks van willen snappen
Vertel dat aan de oudjes, die snappen over het algemeen niet hoe een dvd speler werkt en dat is nog een stuk simpeler dan een consolequote:Op zondag 30 april 2006 13:03 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat een Wii makkelijker werkt dan een standaard PC.
Kloptquote:Op zondag 30 april 2006 13:08 schreef Tomasso het volgende:
Met ouderen erbij of niet, de Wii's zullen als zoete broodjes over de toonbank gaan
Ik doelde eerder op het gebruiken van zo'n ding.quote:Op zondag 30 april 2006 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Vertel dat aan de oudjes, die snappen over het algemeen niet hoe een dvd speler werkt en dat is nog een stuk simpeler dan een console
quote:Op zondag 16 november 2006 16:00 schreef Oudje het volgende:
* Oudje gebruikt PC
Huh?![]()
* Oudje gebruikt Wii
Wheeeeeee!!!
quote:After the final question Reggie finally decided to leave us with one little secret. He informed the entire crowd that Nintendo is working on a new racing game for the Wii. He made the point of telling everyone that the game is controlled with the core controller (Wiimote) and it would be used in a way that no one would expect. A completely new experience for racing games.
Tja en nu de spellen vergelijken, patience of een nieuwe mario, dan lijkt me patience een stuk makkelijker en zodra ze weten hoe ze die moeten opstarten is er geen probleem met een pcquote:Op zondag 30 april 2006 13:12 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik doelde eerder op het gebruiken van zo'n ding.
Op een standaard PC heb je:
Een monitor (de resolutie en kleine tekst is wennen voor ouderen)
Een toetsenbord (spreekt voor zich)
Een muis (i.e. een tweede, aparte apparaat waarmee je met de computer werkt maakt dingen niet makkelijker)
Op een Wii:
Je gebruikt het op een TV.
De Wii controller heeft de vorm van een afstandsbediening.
Je hoeft alleen aan te wijzen en op wat knoppen drukken, en er zijn al zo weinig knoppen (A, B).
Lijkt mij een stuk makkelijker.
[..]
En wat nou als je patience op de Wii hebt?quote:Op zondag 30 april 2006 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja en nu de spellen vergelijken, patience of een nieuwe mario, dan lijkt me patience een stuk makkelijker en zodra ze weten hoe ze die moeten opstarten is er geen probleem met een pc
Behalve de prijs.quote:Op zondag 30 april 2006 13:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Tja en nu de spellen vergelijken, patience of een nieuwe mario, dan lijkt me patience een stuk makkelijker en zodra ze weten hoe ze die moeten opstarten is er geen probleem met een pc
Bedankt voor het melden. We nemen het mee naar achter.quote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef Logitik het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik Nintendo Wii echt een kutnaam vind
Dat geeft niet, aangezien de naam 'Wii' is en niet 'Nintendo Wii'!quote:Op zondag 30 april 2006 13:31 schreef Logitik het volgende:
Ik wou ff zeggen dat ik Nintendo Wii echt een kutnaam vind
Die heb je goed te pakken Ruzbeh...quote:Op zondag 30 april 2006 13:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat geeft niet, aangezien de naam 'Wii' is en niet 'Nintendo Wii'!
quote:Moz La Punk, een web-log over games, beweert nu dat ze uit een betrouwbare bron hebben vernomen dat de Wii even krachtig of zelfs krachtiger dan de Xbox360 wordt! Waarom de development kits dan aantonen dat dit niet zo is? Dat lees je hieronder.
Nintendo zou aan de third party ontwikkelaars een vereenvoudigder versie van de development kit hebben gegeven. Alleen Nintendo zelf, hun second party ontwikkelaars en Square-Enix (een third party ontwikkelaar waar Nintendo goede banden mee heeft) zouden de echte development kit hebben.
De third party ontwikkelaars zouden verteld zijn om de spellen op ongeveer 'GameCube-kracht' te maken omdat de Wii niet veel meer aankan. Dit idee werd geloofwaardiger gemaakt door de vroege GameCube/Wii controller development kits uit te delen. Maar in de tussentijd zou Nintendo zelf met de second party ontwikkelaars een krachtiger development kit hebben.
De bron zegt dat de graphics van de Wii even krachtig of krachtiger dan de Xbox360 zullen zijn, maar niet met de PS3 kunnen evenaren. De Wii bevat ook geen HD ondersteuning, maar wel de mogelijkheid om hem aan te sluiten op een computer monitor. Dit zou iets belangrijks kunnen betekenen.
Lijkt mij niet gezien de prijs die ze willen handhaven.quote:
Het is ook maar een test filmpjequote:Op zondag 30 april 2006 12:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ziet er een beetje saai uit voor een Tony Hawk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |