zoeen stormlooptopicquote:
Perfectie hoeft niet verbeterd te worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat bestaat al. iets wat nog niet bestaat![]()
alla A2 racer?quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik zou super graag een spel zien van een soort gta, maar dan met een exacte kopie van nederland/europa/wereld in zien zodat je kan racen en ravage aanbrengen in je eigen dorp/stad/straat buurt.![]()
A2 racer was kicken man. Niet mee spotten.quote:
jah, maar A2 racer was op bekende plaatsen dat bedoel ik. Zegmaar A2 racer gekruist met GTA.quote:
ja dat is beter, maar nog specifieker. ik wil echt door mijn eigen straat rijden, mijn huis zien en als ik het wil dat opblazen met een rocketlauncherquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, maar A2 racer was op bekende plaatsen dat bedoel ik. Zegmaar A2 racer gekruist met GTA.
Eigenlijk Amsterdoom gekruist met A2 racer
Daar heb je geen spel bij nodig hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat is beter, maar nog specifieker. ik wil echt door mijn eigen straat rijden, mijn huis zien en als ik het wil dat opblazen met een rocketlauncher
je hebt problemen met je ouders?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat is beter, maar nog specifieker. ik wil echt door mijn eigen straat rijden, mijn huis zien en als ik het wil dat opblazen met een rocketlauncher
Om vervolgens in een doos te gaan wonen....?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mwhahhh, vind het niet heel gezond klinken, zou toch eens met dr Phil gaan praten.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
het is een game! ik zit achter mijn pc mijn eigen virtuele huis op te blazen en het kuthondje van mijn buurman afschieten met een geweer. geweldig toch?
nou die zou bijvoorbeeld ook in het spel kunnen voorkomen of andere celebrities.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
mwhahhh, vind het niet heel gezond klinken, zou toch eens met dr Phil gaan praten.
Mag ik jou resident evil-buddy zijn dan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:35 schreef HomerJ het volgende:
Ik zou een soort Survival-horror spel willen in virtual reality en dan Co-op.
Resident evil remake op de Gamecube. Dus in een groot mansion, die sfeer en graphics. Dan in virtual reality samen rondzwerven met mijn Resident evil-buddy. Samen zij aan zij lopen, puzzels oplossen, rug tegen rug schieten tegen de omringende zombies
[afbeelding]
Zoiets en dan zou de andere speler aankomen en de zombie afknallen
Als dit zou uitkomen zou ik daarna spontaan stoppen met gamen, dan is het hoogtepunt voor mij bereikt
soort GT4 dus....;)quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Flopteron het volgende:
Ik zou dan graag een game als NFS: 5 Porsche unleashed willen.
Waarmee ik in de evolution mode ik vanaf 1905 kan starten en zo verder kan gaan met alle auto's van de wereld in die tijdlijn.
Haha mobstar....dat waren nog eens tijden. 2 jaar verslaafd aan geweest. Had op een moment gewoon 30 accountsquote:
Oblivion komt aardig dichtbij. Daar kan je je laten bijten door een vampier en dan word je er zelf een en dan moet je bloed drinken volgens mij ofzo.quote:Op zondag 30 april 2006 17:22 schreef Canisfire het volgende:
Mij lijkt het geweldig om een fantasie roleplay te spelen die zo echt is dat elke stap die je zet je in de rest van het spel vervolgt. Laat je bijvoorbeeld bijten door een Weerwolf dan zou je met elke volemaan opzoek naar bloed moeten. Besluit je priester te worden en ga je toch stiekem met een vrouw naar bed dan speel je een paar levels in de hel om je ziel weer te reinigen enz.
Dan moet ik dat maar eens gaan spelen. Maar dat was meer maar een voorbeeld.quote:Op zondag 30 april 2006 17:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oblivion komt aardig dichtbij. Daar kan je je laten bijten door een vampier en dan word je er zelf een en dan moet je bloed drinken volgens mij ofzo.
Als je iets steelt moet je wel de gevangenis in maar dan kan je volgens mij niks doen denk ik.quote:Op zondag 30 april 2006 17:46 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dan moet ik dat maar eens gaan spelen. Maar dat was meer maar een voorbeeld.
Als je bijvoorbeeld kiest om dief te worden en je word opgepakt speel je vervolgens ook echt levels als gevangene. En als je dan bij een grote uitbraak iemand helpt ontsnappen is de kans groot dat hij je er dan weer twintig jaar later voor terug betaalt etc.
Ey gast verander van avatar manquote:Op woensdag 5 april 2006 16:16 schreef CittaR het volgende:
ik hoop dat Test Drive: unlimited mijn droomspel wordt....
hahaah, wat een gaaf ideequote:Op maandag 1 mei 2006 23:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
een vogel mmorpg
beetje rondvliegen, andere vogels kutten..
nestje bouwen, nieuwe vogels maken
en dat je gewoon van nl , naar afrika moet vliegen
of zoiets.. lijkt me tof
(nee, geen pillen op, of drank, of iets dergelijks)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |