oke...
het verhaal... de dag
dinsdag 13 Juni 07:00 ging bij mij de wekker... het zou de grote dag worden... ik zou geopereerd worden... na een keertje op de snoozer drukken, was het alweer 07:09... tijd om er uit te gaan... rol heerlijk uit bed sta op en loop naar de douche toe... effe onder de douche effe laatste daad verrichten, want ze hadden me verteld dat ik 6 weken geen sex mocht hebben...
onder de douche vandaan, loop naar me kamer... doe een zo'n lekkere grote boxer aan ( vorige operatie, "besnijdenis" had ik een strakke sport boxer aan... toen bleef alles aan die boxer plakken na de operatie...
![]()
)... daar overheen een lekkere wijde dunne korte broek.... heerlijk tochten joh... het was vroeg... dus lekker fris daar binnen
![]()
het zou die dag 30 graden worden...
direct in de auto, ik moest nuchter zijn voor die operatie... dus ik stierf van de honger...
maar verder... eenmaal aangekomen op het ziekenhuis... melden bij de receptie, die mij eerst doorstuurde naar het lab toe, (bloedsuiker testen, jup... ook nog diabeet... het leven is geweldig
![]()
)
na een binnendoor weggetje kwamen we aan op de afdeling waar ik die dag zou doorbrengen lekker in bed liggen enzo... toen ik mijn kamer binnen kwam, lag er ook iemand ( 4persoons kamer)... verder niet echt gesproken, maar toch...
![]()
...
Op mijn bed lag er al zo'n mooi blauw hempje, die je moet dragen tijdens de operatie... ik uitkleden dus... sta dus naakt in de kamer....
![]()
doe dat ding aan en ga op bed liggen... moeder
![]()
gedag zeggen enzo... je weet
![]()
... moeders weg, kwam de eerste verpleger er al aan... pijnstiller... en een dikke spuit, tegen trombose vorming in het bloed...
klaar... toen lekker nog een uur op bed gelegen daar, mocht GVD niks drinken... en had een tering dorst, omdat ik na 0:00 niks meer mocht eten en drinken... toen kwamen ze me ophalen... in het bed een ritje naar de OK... eenmaal in de wachtkamer kreeg ik nog heerlijke warme deken toegekregen... omdat het nog wel koud kon zijn op de OK, kreeg ook nog een mooi groen haar netje op
![]()
zoiets, zonder gewei...
toen die wachtkamer verlaten, kom ik door de gang... naar de des betreffende OK, alles stond klaar, en mijn bed werd naast de tafel gereden, mocht ik lekker springen naar de tafel...
een maal op die tafel, kreeg ik angst nummer 1...
![]()
INFUUS... opzich niet zo erg, maar de locatie waar hij hem ging inpluggen vond ik niet alte fijn... in de onderarm, recht in het vlees...
![]()
toen dat ding eindelijk was ingebracht, legde ik het lootje, en ging al bijna plat...
eindelijk rust beetje terug gekeerd kreeg ik angst nummer 2
![]()
RUGGEPRIK
![]()
.... ik moest voor over bukken... kin op de borst... en toen voelde ik een kleine prik... op zich viel het allemaal reuze mee
![]()
...
lag ik lekker plat op mijn rug... en ik begon een tintelend gevoel te krijgen... na een tijdje had ik de grootste lol...
![]()
en kon mijn benen niet meer bewegen... lag ik daar op de tafel..:"
Ahhh I can't feel my legs"
werd afgeplakt met van die groene vellen... net zodat alleen mijn piem0ltje er nog uit stak...
![]()
kijk ik links van me... zit er een ontzettend lekker wijf naast me
![]()
die me tijdens de operatie gezelschap ging houden...uroloog komt er aan... begint mijn piem0ltje in te smeren met jodium.. lekker ontsmeten... kijk ik rechts, nog een lekker wijf, die assistente van de uroloog, heeft de hele operatie mijn piem0ltje vast gehouden...
![]()
maar goed... zie ik de uroloog met een ontzettende naald in zijn handen... ik vroeg:"waar gaat die naar toe"??? en zonder te kijken... steek hij hem zo in mijn eikel...
![]()
... en zeg hij... :"
zelfs kijken doet mij pijn, dus kijk ik de andere kant op"... en ik maar kijken hoe die naald naar binnen gaat,
![]()
....
hier houd het effe op... sorry jongens... ik gaat naar bed toe... hij is nu lekker kalm, en slap...
![]()
hepen dat ik goed kan slapen
morgen komt het 2de deel
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straight
banana