abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:11:59 #1
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_38688581
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...

ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...

alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...

zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
pi_38688614
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
of is het toch iets wat jonge meisjes doen???
niet ál te serieus nemen dus. Maar ze vind je wel lief
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:13:05 #3
120881 thomzor
Beter stil
pi_38688626
Congrats, je eerste breezer 'slet' - nee grapje

ik denk meer dat het een gewoonte is van iemand, meisjes doen dat wel vaker, ook wel -xx- enzo
pi_38688628
het feit dat je er aan twijfelt zegt al genoeg, ik zou op nieuw de tmf chat ingaan om een ander meisje te scoren
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:13:16 #5
102466 cappp
Ondertitel
pi_38688635
Hangt er vanaf wat voor een meisje ze is Sommige zeggen het bij alles en iedereen, de een alleen als ze het echt meent. Is ze breezer?
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_38688752
lekker jonge meisjes versieren op teh internetz? pedooo

verder denk ik dat ze je idealiseert aangezien ze je niet écht kent.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:17:23 #7
88849 Extend
Nee vast niet...
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:17:26 #8
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_38688790
Hahaha, meen jij dit topic?

Denk eens goed na knul...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:17:43 #9
14827 Kogando
Modelprutser
pi_38688801
Valt in dezelfde categorie als liefs, kusje en -xxx-
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_38689103
Gewoon een keer iets afspreken. Anders kom je er natuurlijk nooit achter of het meer kan worden.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:29:41 #11
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_38689288
Ze vind je vast wel lief; maar t is nog wel een beetje een kind misschien; immers: Als ze nog maar bijna 16 is zal ik wer niet al te snel iets serieus van verwachten. Hoewel sommige 15 jarigen misschien hun hormonen wél onder controle kunnen hebben natuurlijk..
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_38689296
Ze heeft je nog nooit gezien en ze houdt van je...dude..wat denk je zelf?
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:55:24 #13
81237 releaze
best of both worlds
pi_38690177
"hvj" is "iets" wat meiden gewoon doen. als ze echt van je hield zou ze het gewoon uitschrijven, en niet onder iedere sms plakken. ze weet waarschijnlijk dat "ik hou van jou" een ontzettend zwaar begrip is, en omdat ze toch iets van affectie wilt laten blijken.. hvj.

het is affectie, maar don't take it too serious.
  vrijdag 9 juni 2006 @ 12:55:49 #14
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_38690193
tja.. het hele ik hou van jou concept .... daar kun je nog 10 topics mee vullen.. feit blijft.. het heeft voor iedereen een andere betekenis...

niet te veel achter zoeken...

en als je er echt kriebels van krijgt.. bekijk eens een paar sugababes profielen... dan zie je hoe te pas en te onpas die term gebruikt wordt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:02:17 #15
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_38690422
Maakt het echt uit? Het vaak toch een ilusie dat je zo'n abstracte gevoelens in woorden kan vatten.
Vampire Romance O+
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:05:10 #16
146230 Liewec
70's movies rule
pi_38690531
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...

ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...

alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...

zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???
Is iets wat labielere/naiever meisjes doen?
Nee weet ik niet hoor, maar het is natuurlijk wel een béééétje verontrustend dat een meid die je nog nooit ontmoet hebt zegt van je te houden... Waarschijnlijk gebruikt ze het te pas en te onpas, zoals anderen al opperen

Overigens wordt me niet helemaal duidelijk wat jouw mening in dit geheel is, wil je nou juist WEL of NIET dat het waar is...
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:06:59 #17
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_38690607
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...

ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...

alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...

zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???
Ze heeft je nog niet IRL en zegt dat ze van je houdt? Tja, als je op meisjes die een realitycheck
nodig hebben valt... Al zou ze t serieus bedoelen zou ik al genoeg weten om er niet aan te
beginnen...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  vrijdag 9 juni 2006 @ 13:12:19 #18
150246 Mickje
2SenSitive
pi_38690789
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...

ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...

alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...

zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???
Persoonlijk heb ik het niet zo op internetdaten. Op internet kan je jezelf heel anders voordoen. Veel zelfverzekerder overkomen. En dat kan misschien in het echte leven bij een ontmoeting tegenvallen. qua leeftijd heb ik er niets op tegen. Ik ben zelf 20 en me vriendin is 16. We hebben het heel leuk en kennen elkaar door en door. We vullen mekaar goed aan en zitten op dezelfde golflengte.
pi_38693124
5 jaar.. te groot verschil??? bwhawhawha dit een ander topic van em
Even a broken clock is right twice a day.
pi_38693150
Geen idee, ik ken haar toch niet .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_38693277
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...
Ik zou eerst elkaar eens ontmoeten en dan pas verder denken...

Overigens vind ik "ik hou van jou" wel een beetje breezerig..
  vrijdag 9 juni 2006 @ 14:24:47 #22
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_38693293
Ze is 16. Wat denk je zelf?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_38694634
ze is 16, nu mag het !! gewoon doen.
Ik kreeg ook altijd hvj van een scharrel in mijn sms, ik wist niet wat dat betekende maar nu wel, neuken!!
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38699483
Neu, zo rond die leeftijd wordt "hvj" altijd tegen iedereen gezegd zowel op msn als via sms, dus dat hoeft niets te betekenen.
pi_38699578
quote:
Op vrijdag 9 juni 2006 17:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Neu, zo rond die leeftijd wordt "hvj" altijd tegen iedereen gezegd zowel op msn als via sms, dus dat hoeft niets te betekenen.
onzin, ze wil hem gewoon.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')