niet ál te serieus nemen dus. Maar ze vind je wel liefquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
of is het toch iets wat jonge meisjes doen???![]()
![]()
![]()
Is iets wat labielere/naiever meisjes doen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...
ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...
alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...
zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???![]()
![]()
![]()
Ze heeft je nog niet IRL en zegt dat ze van je houdt? Tja, als je op meisjes die een realitycheckquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...
ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...
zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???![]()
![]()
![]()
Persoonlijk heb ik het niet zo op internetdaten. Op internet kan je jezelf heel anders voordoen. Veel zelfverzekerder overkomen. En dat kan misschien in het echte leven bij een ontmoeting tegenvallen. qua leeftijd heb ik er niets op tegen. Ik ben zelf 20 en me vriendin is 16. We hebben het heel leuk en kennen elkaar door en door. We vullen mekaar goed aan en zitten op dezelfde golflengte.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
![]()
![]()
Ik zou eerst elkaar eens ontmoeten en dan pas verder denken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
onzin, ze wil hem gewoon.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Neu, zo rond die leeftijd wordt "hvj" altijd tegen iedereen gezegd zowel op msn als via sms, dus dat hoeft niets te betekenen.![]()
Kan maar "hvj" is voor mij een synoniem voor neuken.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:24 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Kan, maar "hvj" hoeft niet altijd iets te betekenen.
Zeg dán gewoon "Neuke?" lijkt me wel zo duidelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:28 schreef slashyou het volgende:
[..]
Kan maar "hvj" is voor mij een synoniem voor neuken.
mja neuke klinkt zo direct, dus dan maar hvj gebruiken...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zeg dán gewoon "Neuke?" lijkt me wel zo duidelijk.![]()
Ik vind bijvoorbeeld "ik vind je lief" oid leuker/liever dan "hvj/ik hou van je"quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:31 schreef Mickje het volgende:
[..]
mja neuke klinkt zo direct, dus dan maar hvj gebruiken...
Maar gekheid, hvj wordt door iedereen gebruikt, nouja meestal de meisjes via msn en sms. Zit geen waarde aan. Persoonlijk zeg ik alleen ik hou van je als ik het meen.
Eigenlijk heb ik dat alleen nog maar gezegd tegen mijn vriendin die ik nu heb en niet tegen vriendinnetjes daarvoor. dat waren meer uhm mja scharrels?
Ben jij wel een vrouw? Zo ja, dan ben je de eerste die duidelijk is.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Zeg dán gewoon "Neuke?" lijkt me wel zo duidelijk.![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:40 schreef slashyou het volgende:
[..]
Ben jij wel een vrouw? Zo ja, dan ben je de eerste die duidelijk is.
Ik denk dat je daar de kern van het probleem raakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:46 schreef MUUS het volgende:
Nee, je moet haar niet neuken.
Alleen contact via sms en MSN en dan van iemand houden. Tuurlijk meent ze dat, tuurlijk is dat heel normaal.
Let it go, dude, ga de kroeg in en zoek iemand van je eigen leeftijd die je meer dan 'leuk' vindt.
Misschien is hij in de kroeg een verlegen mannetje die niet op een meisje durft af te stappen. misschien dat hij daarom via internet contact zoekt met meisjes. Ben der niet zo een voorstander. Je leert elkaar misschien wel op een hele verkeerde manier kennen.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:46 schreef MUUS het volgende:
Nee, je moet haar niet neuken.
Alleen contact via sms en MSN en dan van iemand houden. Tuurlijk meent ze dat, tuurlijk is dat heel normaal.
Let it go, dude, ga de kroeg in en zoek iemand van je eigen leeftijd die je meer dan 'leuk' vindt.
iddquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:12 schreef Kemania het volgende:
[..]
niet ál te serieus nemen dus. Maar ze vind je wel lief![]()
Dude ...quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
![]()
![]()
ja idd.. en alle meisjes van 16+ zeggen tegen iedereen hvjquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dude ...
Wat denk je zelf? Ze heeft je nog niet eens in levende lijve ontmoet. Van houden van kan er imo dan nooit sprake zijn.
Ze is daarnaast 15 en jij 20. Ik vind dat qua leeftijd veel te ver uit elkaar zitten.
doen al die meisjes op die leeftijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???![]()
![]()
![]()
Klopt, en ze willen ook allemaal seks.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 15:23 schreef hyponiem het volgende:
[..]
doen al die meisjes op die leeftijd.
hoezo, ken je haar?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kansloos. echt.
quote:
mja ieder z'n eigen ding... Ik geloof niet in internetliefde, ik kom liever iemand tegen in levende lijf! Zo kom ik aan me vriendin die ik nu heb. Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent. Al hoewel je elkaar natuurlijk wel eerst ff moet leren kennen, maar dat was heel snel bij ons.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kom op zeg, internetliefde, iemand die je dus totaal niet kent. 4,5 jaar leeftijdsverschil, (en met hun leeftijden maakt dat wel degelijk uit), ze hebben elkaar (blijkbaar?) nog nooit ontmoet en ze vind hem helemaal geweldig en ze houdt van hem?![]()
Kan weldegelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kom op zeg, internetliefde, iemand die je dus totaal niet kent. 4,5 jaar leeftijdsverschil, (en met hun leeftijden maakt dat wel degelijk uit), ze hebben elkaar (blijkbaar?) nog nooit ontmoet en ze vind hem helemaal geweldig en ze houdt van hem?![]()
wegens je overduidelijke argumenten moet ik je inderdaad gelijk geven.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wegens je overduidelijke argumenten moet ik je inderdaad gelijk geven.
Mjah... alles met een korrel zout nemen, zeker gezien haar leeftijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
![]()
![]()
Je blijft wel drammen heh..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:20 schreef slashyou het volgende:
[..]
Klopt, en ze willen ook allemaal seks.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Je blijft wel drammen heh..
Ben jij zo'n fan van 15 jarige meisjes ofzo? Wees er maar trots op
Sorry maar: THAT DOES NOT COMPLY!quote:ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20
ROFL!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
zij word binnenkort 16
zou ze dat echt menen en me leuk vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |