quote:
mja ieder z'n eigen ding... Ik geloof niet in internetliefde, ik kom liever iemand tegen in levende lijf! Zo kom ik aan me vriendin die ik nu heb. Weet je tenminste meteen waar je aan toe bent. Al hoewel je elkaar natuurlijk wel eerst ff moet leren kennen, maar dat was heel snel bij ons.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kom op zeg, internetliefde, iemand die je dus totaal niet kent. 4,5 jaar leeftijdsverschil, (en met hun leeftijden maakt dat wel degelijk uit), ze hebben elkaar (blijkbaar?) nog nooit ontmoet en ze vind hem helemaal geweldig en ze houdt van hem?![]()
Kan weldegelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Kom op zeg, internetliefde, iemand die je dus totaal niet kent. 4,5 jaar leeftijdsverschil, (en met hun leeftijden maakt dat wel degelijk uit), ze hebben elkaar (blijkbaar?) nog nooit ontmoet en ze vind hem helemaal geweldig en ze houdt van hem?![]()
wegens je overduidelijke argumenten moet ik je inderdaad gelijk geven.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wegens je overduidelijke argumenten moet ik je inderdaad gelijk geven.
Mjah... alles met een korrel zout nemen, zeker gezien haar leeftijd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
ik heb een tijdje geleden via het chatten een leuk meisje leren kennen... in die tussen tijd heb ik nog paar leuke meisjes gehad... en zij jongens... nu zijn wel allebij vrijgezel, en smsen en msnen met elkaar... begint steeds serieuze en praten over elkaar ontmoeten...
ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20.. opzicht vind ik 4,5 jaar niet erg...
alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...
zou ze dat echt menen en me leuk vinden... of is het toch iets wat jonge meisjes doen???![]()
![]()
![]()
Je blijft wel drammen heh..quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:20 schreef slashyou het volgende:
[..]
Klopt, en ze willen ook allemaal seks.
quote:Op maandag 12 juni 2006 22:05 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Je blijft wel drammen heh..
Ben jij zo'n fan van 15 jarige meisjes ofzo? Wees er maar trots op
Sorry maar: THAT DOES NOT COMPLY!quote:ze zegt dat ze me geweldig vind enzo... bij me wil zijn, leuke dingen wil doen, mijn liefde hebben...
zij word binnenkort 16 en ik ben al paar maand 20
ROFL!!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:11 schreef THE.DUKE het volgende:
zij word binnenkort 16
alleen bij de smsjes zeg ze vaak op het eind hvj...
zou ze dat echt menen en me leuk vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |