het lijkt mij dat de uroloog waar je vrijdag toch al heen gaat je daar beduidend meer over kan vertellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef THE.DUKE het volgende:
2 jaartje geleden heb ik een klein ongelukje gehad.... Bal in mijn zaakie...![]()
verdomt pijn... alles blauw... opgezwollen... alleen na een tijdje is mijn voorhuid dicht gaan slippen... maar dat probleempje was al direct verholpen... besneden....
op zicht niet zo erg... is wel lekker enzo...
alleen wat er ook gebeurde was dat hij niet meer recht staat zeg maar.... hij gaat met een scherpe bocht naar beneden![]()
( oke... lach me maar uit... maar het is niet grappig) net een kromme banaan....
en daarbij het het lang vasthouden van een erectie is ook minder.... minder groot.... baal er erg van... nu moet ik vrijdag naar de uroloog... maar als ik nu geopereerd moet worden ben ik bang dat ik hem helemaal niet meer omhoog kan krijgen....
zal ik het moeten doen of toch onder het mes????
vinden vrouwen het erg als een penis niet recht is???\
grapjes mogen best.... maar zou wel graag hebben dat er serieus word gereageerd....
tsja.... die moet ik voor vrijdag wel maken.... om te laten zien hoe het er uit ziet....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:53 schreef piere het volgende:
Foto?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, bepaalde standjes zijn niet echt prettig, maar dat ligt dan aan waar de kromming zit. Zo vind ik bovenop dus niet te doen *auw*. Maar er blijven er nog zat over
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:58 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo iets zeg maar... naar beneden wijst hij....
misschien moet ik maar een openings zin bedenken van " zin in een banaantje"
ja en anders komt je lul gewoon via dur aarsje weer naar buiten, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
als ie naar beneden wijst.... en je neemt een chick doggystyle.. dan heb je meer kans haar G Spot te raken want die zit zeg maar bij chicks aan de voorkant.
Dus.
Dont worry ~ !
en alsie functioneert....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:36 schreef Overlast het volgende:
Ik zou niet zo snel kiezen voor een operatie. Ze maken vaak meer kapot dan je lief is.
makkelijk praten he van een afstandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef Bloempje19 het volgende:
Mij maakt het niks uit of ie recht of krom is, als je er maar wat van voelt tijdens de sex...Volgens mij zit er niet veel verschil inGeen zorgen over maken. Als een meisje je afwijst omdat ie scheef is, is ze wel een beetje dom
![]()
misschien is die van jou ook groter dan die van mij...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef Bakkioli het volgende:
De mijne heeft ook een kromming (links naarboven) maar ik heb mijn vrouw nooit horen klagen!Ik heb er ook nooit last van gehad!
Ik heb het probleem ook, hij staat wel een beetje omlaag (nouja, meer dan een beetje), maar je kan m redelijk gemakkelijk 'recht duwen', dus voor de seks is het geen probleem.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:26 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
misschien is die van jou ook groter dan die van mij...![]()
![]()
G-spot penis?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef THE.DUKE het volgende:
vinden vrouwen het erg als een penis niet recht is???\
Dan zou ik hem toch omhoog laten wijzen, tenzij je doggystyle oid bezig bentquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:52 schreef NPC het volgende:
d8 bij de topic titel dat je vriendin knocked up was ofzo![]()
k zou denk ik toch maar laten opereren als zo'n dokter dat aanraad, t klinkt niet echt als iets dat vanzelf over gaat![]()
[..]
G-spot penis?![]()
![]()
Succes!!quote:
Er bestaat natuurlijk altijd de kans dat het een vrouwelijk uroloog was, die dit probleem dermate interessant vond, dat ze hem nu nog steeds is aan het 'nakijken'...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
tis nogal een indrukwekkend gesprek geweest denk ik....
of hij is meteen onder het mes gegaan
Als je niet hoeft te klussen valt dat wel meequote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:31 schreef HenkieVdV het volgende:
Problemen met je gereedschap lijkt me écht heel vervelend.
uroloog is gewoon een man....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:01 schreef prey het volgende:
[..]
Er bestaat natuurlijk altijd de kans dat het een vrouwelijk uroloog was, die dit probleem dermate interessant vond, dat ze hem nu nog steeds is aan het 'nakijken'...![]()
geen flauw idee... soms denk ik dat het een bloedlul isquote:Op maandag 20 maart 2006 10:34 schreef Developersrus het volgende:
Heb je een bloed- of vleeslul? Kan ook aan de slechte doorbloeding van het zwellichaam ligen....maar ik ben geen arts dus... Iig succes ermee!
-0,5 cmquote:Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef THE.DUKE het volgende:
alleen één klein nadeel.... hij word 1 CM kleiner...![]()
![]()
![]()
Ja nou en? Dat weet je volgende partner toch nietquote:Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef THE.DUKE het volgende:
*update*
vandaag weer bij de uroloog geweest... waarschijnlijk word ik binnenkort al geopereerd...![]()
dus over 4 a 6 weken zou hij weer recht zijn....
niet echt helemaal recht... maar rechter....
er zat een bocht in van gewoon 90 graden....![]()
![]()
dus in de zomer vakantie gaat het wel weer goed komen....
![]()
![]()
...
![]()
![]()
krijg je een tegenovergesteld littekjen gemaakt?quote:Op maandag 3 april 2006 12:04 schreef THE.DUKE het volgende:
*update*
vandaag weer bij de uroloog geweest... waarschijnlijk word ik binnenkort al geopereerd...![]()
dus over 4 a 6 weken zou hij weer recht zijn....
niet echt helemaal recht... maar rechter....
er zat een bocht in van gewoon 90 graden....![]()
![]()
dus in de zomer vakantie gaat het wel weer goed komen....
![]()
![]()
...
![]()
![]()
daar had hij het wel over...eerst litteken van besnijdenis openen... huid afrollen... en zal hij dan aan de bovenkant een litteken maken... zodat hij rechter komt...quote:Op maandag 3 april 2006 14:34 schreef lesley het volgende:
[..]
krijg je een tegenovergesteld littekjen gemaakt?
dna kun je klater wel nog een vergroting laten doen als je er mee zit.
tsja, uit onderzoek is gebleken dat 100% van de pikken niet zo strak is als een liniaal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:51 schreef Onderbroek het volgende:
misschien is er iets afgekneld wat even gefixed moet worden, wacht gewoon op die afspraak want ik denk dat de meeste fok!kers hier geen zinnig antwoord neer kunnen zetten
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
als ie naar beneden wijst.... en je neemt een chick doggystyle.. dan heb je meer kans haar G Spot te raken want die zit zeg maar bij chicks aan de voorkant.
Dus.
Dont worry ~ !
dat is meer voor Seks- danwel geslachtsdeelblunders deel 17 denk ikquote:Op woensdag 19 april 2006 16:10 schreef Chriss het volgende:
Ik was een jaar of 5, en ik had zo'n uitklapbare ninja stok gekrege, dus ik sta in de tuin, me poa tegenover mij dus ik klap dat ding heel hard uit, schiet ie vol tegen het zaakje van me pa
Gevolg, pa naar het ziekenhuis, operaties... maar toch wel goed gekomen
Nog iets
Ik lag zo op de bank met me vriendin, dus we lagen al een beetje te flikflooie, dus ik ga haar kietelen omdat ze hard moest lachen/schrikken schopt ze heel hard, zo vol mijn zaakje in
Gevolg: 3 dage niet neuken enzo... pijn bij plassen
Als je 'm in je eigen anus kan duwen?quote:Op woensdag 19 april 2006 18:20 schreef elby1988 het volgende:
nou vraag ik me echt af wat jij "krom" noemt, want die van mij is oko niet helemaal recht, (lees: niet) Herken sommige dingen van jou wel, maar wanneer moet ik me nou zorgen gaan maken ?
Wel een beetje jammer dat je je zo laat kennen als je ermee geplaagd wordt. Dan weet ze meteen dat je er zelf niet blij mee bent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef prey het volgende:
[..]
Ik heb het probleem ook, hij staat wel een beetje omlaag (nouja, meer dan een beetje), maar je kan m redelijk gemakkelijk 'recht duwen', dus voor de seks is het geen probleem.
Een ex heeft wel eens aan me gevraagd 'of het normaal was', maar heeft er geen opmerkingen verder over gemaakt, ook niet geklaagd, de seks was goed.
Een andere vriendin (gewone vriendin) heeft van een ex gehoord dat dat zo was, en vond het grappig om me er vorige week eens mee te plagen, die heeft de volle laag gekregen, geen contact meer mee gehad sinds.![]()
Ja, kvond het ook lullig van de ex, maar meerdere dingen wat die heeft gedaan vind ik minder.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:57 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je je zo laat kennen als je ermee geplaagd wordt. Dan weet ze meteen dat je er zelf niet blij mee bent.
Ik zou eerder kwaad zijn op die ex die het heeft doorverteld, beetje kinderachtig.
word waarschijnlijk eind mei....quote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:36 schreef Daddydaddy het volgende:
Duke, al wat gehoord/gebeurd? Ben benieuwd... Ik zit aan eenzelfde operatie te denken namelijk en jij bent me grote voorbeeld.![]()
Trouwens, wat ik me ook afvraag he... Waarom doet een uroloog die operatie en verwijzen ze je niet door naar plastische chirugie? Heb je het daarover gehad met 1 van de artsen die je hebt gesproken? Het lijkt mij een nogal esthetische ingreep namelijk. Urologen zijn normaal toch meer bezig met het loodgieterswerk van binnen zeg maar?
Ik moest lachenquote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef Allochtoon het volgende:
Is je zwellichaam echt nooit gescheurd?
[afbeelding]
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:15 schreef Allochtoon het volgende:
Is je zwellichaam echt nooit gescheurd?
[afbeelding]
keep us posted Duke!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:41 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
word waarschijnlijk eind mei....... maarja... uroloog of chirurg??? bij ons in het ziekenhuis zitten ze op de zelfde afdeling... en daarbij... een andere uroloog heeft me al besneden en die heeft puik werk geleverd....
![]()
![]()
en... jij laat toch ook geen waterleiding aanleggen door een timmerman...![]()
![]()
![]()
Spannend joh! Veel succes, ben erg benieuwd hoe het resultaat gaat zijnquote:Op maandag 12 juni 2006 10:24 schreef THE.DUKE het volgende:
morgen ochtend 7:50 moet ik me melden op het ziekenhuis.... dus... morgen gaat het gebeuren...
hij zal niet helemaal recht worden... maar een stuk rechter...quote:Op maandag 12 juni 2006 10:32 schreef katje het volgende:
Je bent niet de enige.. geloof me.. Als je boeken van Ronald Giphart hebt gelezen weet je dat hij er ook één heeft. Verder krijg je toch vaak te horen dat mannen die een kromme lul hebben beter bij de g-spot van de vrouw kunnen komen.. Met andere woorden ik zou het lekker zo laten
foto's?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef Knip het volgende:
Naar verluidt heeft Bill Clinton ook een geknakte piel. Monica kon er in de getuigenverklaringen smakelijk over vertellen.
Nou ja, het is wel weer geweest voor ijs, maar in je kruis?!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:11 schreef THE.DUKE het volgende:
sorry... hechting los... dus... beetje bloed en pijn... heledag met ijs op mijn kruis...
Jij... jij.... Sadist! Die arme jongen zo lekker maken met pot goede sex! Dat kan je toch niet maken!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel weer geweest voor ijs, maar in je kruis?!![]()
Ik vind je wel een held trouwens, dat je hebt doorgezetmoge dat over zes weken maar beloond worden met vele potten goeie sex
![]()
![]()
Oh, sorry, daar mag je nog even niet aan denken....![]()
Vroeg ik me idd ook af!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef Daddydaddy het volgende:
Ik neem aan dat je uberhaupt geen paal *mag* krijgen.Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik zit praktisch elke ochtend met een zeer gevorderde vorm van een ODOL... Puur omdat ik dan ernstig moet afwateren.
![]()
Hoe doe je dat danDan scheuren die hechtingen toch constant? Misschien stomme vraag hoor, maar ik vraag het me toch echt af
![]()
Pas maar op..40 dagen geen zaadlozing is niet goed voor je balzak hij vergroot dan sterk. Om je alvast voor te bereiden op wat komen gaat, zie hier een foto. Kun je er alvast rekening mee houden om wat grotere boxers te kopen..quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef THE.DUKE het volgende:
komt er aan...
nog 33 dagen te gaan... gelukkig...al die slapeloze nachten pijn, s'nachts wakker worden met een stijve... zeer pijnlijk...
en me zak begint nu ook pijn te doen...9 dagen al geen zaad lozing.. iedereen 40 day 40 nights gezien... nou... zo begin ik me nu ook te voelen... de dwang om even 5 mins voor je zelf te nemen... lekker onder de douche... ik wil het...!!! maar kan het niet...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
Pas maar op..40 dagen geen zaadlozing is niet goed voor je balzak hij vergroot dan sterk. Om je alvast voor te bereiden op wat komen gaat, zie hier een foto. Kun je er alvast rekening mee houden om wat grotere boxers te kopen..![]()
[afbeelding]
Voor de fetish onder ons en de mensen die dit zaakje zonder slip willen zien verwijs ik jullie naar dit
Sperma breekt na 3 dagen weer af.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
Pas maar op..40 dagen geen zaadlozing is niet goed voor je balzak hij vergroot dan sterk. Om je alvast voor te bereiden op wat komen gaat, zie hier een foto. Kun je er alvast rekening mee houden om wat grotere boxers te kopen..![]()
[afbeelding]
Voor de fetish onder ons en de mensen die dit zaakje zonder slip willen zien verwijs ik jullie naar dit
hequote:
nu je toch niet kunt rukken kun je toch wel ff een update posten en pics.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef THE.DUKE het volgende:
komt er aan...
nog 33 dagen te gaan... gelukkig...al die slapeloze nachten pijn, s'nachts wakker worden met een stijve... zeer pijnlijk...
en me zak begint nu ook pijn te doen...9 dagen al geen zaad lozing.. iedereen 40 day 40 nights gezien... nou... zo begin ik me nu ook te voelen... de dwang om even 5 mins voor je zelf te nemen... lekker onder de douche... ik wil het...!!! maar kan het niet...
![]()
![]()
nou ik hoef niet bepaald ts pik te zien...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nu je toch niet kunt rukken kun je toch wel ff een update posten en pics.
of type je ook met je lul?
Oh My God!!! Dat is echt allemaal te smerig!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets was toch ook laatst op RTL5 ;De perfecte penisquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:43 schreef Carentan het volgende:
Probeer hem anders eens te spalken,misschien trekt ie dan wel weer bij![]()
toch maar eens mijn verhaal afmakenquote:
nope... gaat niet weer maanden duren... en of het beter gaat... nope... er is nog een operatie geweest, en misschien over 2 maand weer... dus er is nog genoeg te vertellen...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:46 schreef Siegfried het volgende:
Niet weer met een paar maanden ertussen hè![]()
Maar damn man, wat een verhaal.. Hoop dat het inmiddels weer een stuk beter met je (lul) gaat!
Damn man..quote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
nope... gaat niet weer maanden duren... en of het beter gaat... nope... er is nog een operatie geweest, en misschien over 2 maand weer... dus er is nog genoeg te vertellen...
Serieus? Wat klote zegquote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
nope... gaat niet weer maanden duren... en of het beter gaat... nope... er is nog een operatie geweest, en misschien over 2 maand weer... dus er is nog genoeg te vertellen...
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:29 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
toch maar eens mijn verhaal afmaken
ik lag daar dus op die operatie tafel, met een naald van 7 CM im mijn eikel, Kaats recht er in.....
?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:42 schreef THE.DUKE het volgende:
morgen komt het vervolg, mede fokkers
Goede topickick. Heb je zitten zoeken op 'kromme penis' of zo?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:23 schreef partyyboyy het volgende:
omg en nu? haha
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:55 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Goede topickick. Heb je zitten zoeken op 'kromme penis' of zo?
Toepasselijke nicknamequote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:14 schreef sander89 het volgende:
Uuuhhh: TS zijn Laatste bezoek: 326 dagen, 5 uur geleden.
Uuuuuhhh.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Laatste bezoek: 325 dagen, 5 uur geleden.
" [afbeelding]"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |