het vervolg, deel 3
"de 2de operatie"
na een aantal weken na operatie, eerst een aantal weken flink veel pijn moeten lijden...
![]()
4 hechtingen in mijn lul... die nu recht was
![]()
. De eerste paar dagen waren het ergste... elke erectie was zo'n afschruwlijke pijn... met geen toetsenbord te beschrijven... mijn lul is wel recht, maar was krom, dus staan die hechtingen onder spanning... er bij elke erectie werd als ware mijn zwellichamen in mijn lul uitgerekt...
erge weken moeten doorstaan... alleen vlak voor de vakantie ( 3 weken zon strand en zee...
![]()
) begonnen er bultjes te ontstaan op de plek van de hechtigen....
![]()
ontstekingen.... reactie op de hechtigen... op zicht niet zo erg, dacht gaat wel over... tot 2 dagen voor mijn vakantie, een bultje ging open... direct boxer helemaal onder de troep... dus ik hals overkop naar de eerste hulp op het ziekenhuis (was zaterdag)... eerst daar 4 uur wachten op de eerste hulp...
![]()
kwam er een doktertje langs... keek er na, maakte het schoon... en gaf me een 3 weken anti biotica kuur mee... 2x daags 1 pil, dus 42 pillen...
![]()
en alcohol troep om alles te reinigen... in de hoop de vakantie door te komen...
details in de vakantie bespaar ik je veel pijn in zo'n zoute zee...
na de vakantie afspraak gemaakt bij de uroloog, weer 2 weken wachten, omdat hij zelf op vakantie was
![]()
... dus ik na 2 weken weer op het ziekenhuis, bij de uroloog, ik hele verhaal vertellen... hij er naar kijken, (alles had niks geholpen btw... stomme anti biotica)... maar goed, hij stelde voor om de hechtingen er uit te halen, mbv kleine ingreep. Hij wou het graag snel voor elkaar hebben dus zou ik binnen 2 weken geholpen worden... ik best op gelucht, had ondertussen met een gat van een halve cm in mijn lul rond gelopen, voor 8 weken, nog 2 weken wachten, dus 10 weken... dus vond dat wel een beetje tijd...
morgen komt het vervolg, mede fokkers vertel ik jullie over de 2de operatie, en wat er daarna gebeurde...
ik gaat lekker naar mijn bedje toe...
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straight
banana