foto's?quote:Op zondag 18 juni 2006 19:28 schreef Knip het volgende:
Naar verluidt heeft Bill Clinton ook een geknakte piel. Monica kon er in de getuigenverklaringen smakelijk over vertellen.
Nou ja, het is wel weer geweest voor ijs, maar in je kruis?!quote:Op zondag 18 juni 2006 19:11 schreef THE.DUKE het volgende:
sorry... hechting los... dus... beetje bloed en pijn... heledag met ijs op mijn kruis...
Jij... jij.... Sadist! Die arme jongen zo lekker maken met pot goede sex! Dat kan je toch niet maken!quote:Op zondag 18 juni 2006 23:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel weer geweest voor ijs, maar in je kruis?!![]()
Ik vind je wel een held trouwens, dat je hebt doorgezetmoge dat over zes weken maar beloond worden met vele potten goeie sex
![]()
![]()
Oh, sorry, daar mag je nog even niet aan denken....![]()
Vroeg ik me idd ook af!quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:22 schreef Daddydaddy het volgende:
Ik neem aan dat je uberhaupt geen paal *mag* krijgen.Ik weet niet hoe dat met jullie zit, maar ik zit praktisch elke ochtend met een zeer gevorderde vorm van een ODOL... Puur omdat ik dan ernstig moet afwateren.
![]()
Hoe doe je dat danDan scheuren die hechtingen toch constant? Misschien stomme vraag hoor, maar ik vraag het me toch echt af
![]()
Pas maar op..40 dagen geen zaadlozing is niet goed voor je balzak hij vergroot dan sterk. Om je alvast voor te bereiden op wat komen gaat, zie hier een foto. Kun je er alvast rekening mee houden om wat grotere boxers te kopen..quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef THE.DUKE het volgende:
komt er aan...
nog 33 dagen te gaan... gelukkig...al die slapeloze nachten pijn, s'nachts wakker worden met een stijve... zeer pijnlijk...
en me zak begint nu ook pijn te doen...9 dagen al geen zaad lozing.. iedereen 40 day 40 nights gezien... nou... zo begin ik me nu ook te voelen... de dwang om even 5 mins voor je zelf te nemen... lekker onder de douche... ik wil het...!!! maar kan het niet...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
Pas maar op..40 dagen geen zaadlozing is niet goed voor je balzak hij vergroot dan sterk. Om je alvast voor te bereiden op wat komen gaat, zie hier een foto. Kun je er alvast rekening mee houden om wat grotere boxers te kopen..![]()
[afbeelding]
Voor de fetish onder ons en de mensen die dit zaakje zonder slip willen zien verwijs ik jullie naar dit
Sperma breekt na 3 dagen weer af.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
Pas maar op..40 dagen geen zaadlozing is niet goed voor je balzak hij vergroot dan sterk. Om je alvast voor te bereiden op wat komen gaat, zie hier een foto. Kun je er alvast rekening mee houden om wat grotere boxers te kopen..![]()
[afbeelding]
Voor de fetish onder ons en de mensen die dit zaakje zonder slip willen zien verwijs ik jullie naar dit
hequote:
nu je toch niet kunt rukken kun je toch wel ff een update posten en pics.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:35 schreef THE.DUKE het volgende:
komt er aan...
nog 33 dagen te gaan... gelukkig...al die slapeloze nachten pijn, s'nachts wakker worden met een stijve... zeer pijnlijk...
en me zak begint nu ook pijn te doen...9 dagen al geen zaad lozing.. iedereen 40 day 40 nights gezien... nou... zo begin ik me nu ook te voelen... de dwang om even 5 mins voor je zelf te nemen... lekker onder de douche... ik wil het...!!! maar kan het niet...
![]()
![]()
nou ik hoef niet bepaald ts pik te zien...quote:Op donderdag 22 juni 2006 12:15 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nu je toch niet kunt rukken kun je toch wel ff een update posten en pics.
of type je ook met je lul?
Oh My God!!! Dat is echt allemaal te smerig!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
[afbeelding]
zoiets was toch ook laatst op RTL5 ;De perfecte penisquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:57 schreef denka het volgende:
[..]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |