quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:01 schreef prey het volgende:[..]
Er bestaat natuurlijk altijd de kans dat het een vrouwelijk uroloog was, die dit probleem dermate interessant vond, dat ze hem nu nog steeds is aan het 'nakijken'...
uroloog is gewoon een man....
![]()
dat was geen probleem... maar bij de huisarts...
![]()
had ik een afspraak gemaakt op de vrijdag.... bleek dat er op de vrijdag hij werd overgenomen door een vrouwlijke huisarts....
![]()
maargoed...
ik vrijdag naar de uroloog... kom ik daar... hele wachtruimte vol met oude grijze mannetjes... die allemaal het zelfde probleem hebben op oude leeftijd....
maarja... het begon al goed... kom ik daar... afspraak kaart afgeven... vraag de receptioniste "duke"... toch niet familie van de gebroeders "duke"... ( ja... ik ben 1 van de 4..
![]()
)
maargoed... had ik een brief van de huisarts moeten hebben... die mijn huisarts altijd doorfaxt... wat die andere huisarts dus niet had gedaan... dus moest ik effe wachten tot dat ze de fax had binnen gekregen... opzicht vond ik dat niet zo erg... heb me wel vermaakt... donald duck;s lezen enzo... maar ondertussen was een van die receptionisten brood wezen gaan roosteren... en na een tijdje... paniek.... de hele afdeling uroloog onder de witte rook.... de doos was haar brood vergeten.... maar goed... ik heb me wel vermaakt....
on-topic...ik foto's laten zien... uitleggen hoe het gebeurt is... hij nog effe kijken... kon niet echt veel zien... geen litteken... dus moet nu nieuwe foto's maken... en effe laten zien waar de kromming zit... of de onderkant "te strak" zit zeg maar... dat hij de penis na beneden trekt...
dus moet ik over 2 weken weer terug komen...
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straight
banana