het lijkt mij dat de uroloog waar je vrijdag toch al heen gaat je daar beduidend meer over kan vertellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:46 schreef THE.DUKE het volgende:
2 jaartje geleden heb ik een klein ongelukje gehad.... Bal in mijn zaakie...![]()
verdomt pijn... alles blauw... opgezwollen... alleen na een tijdje is mijn voorhuid dicht gaan slippen... maar dat probleempje was al direct verholpen... besneden....
op zicht niet zo erg... is wel lekker enzo...
alleen wat er ook gebeurde was dat hij niet meer recht staat zeg maar.... hij gaat met een scherpe bocht naar beneden![]()
( oke... lach me maar uit... maar het is niet grappig) net een kromme banaan....
en daarbij het het lang vasthouden van een erectie is ook minder.... minder groot.... baal er erg van... nu moet ik vrijdag naar de uroloog... maar als ik nu geopereerd moet worden ben ik bang dat ik hem helemaal niet meer omhoog kan krijgen....
zal ik het moeten doen of toch onder het mes????
vinden vrouwen het erg als een penis niet recht is???\
grapjes mogen best.... maar zou wel graag hebben dat er serieus word gereageerd....
tsja.... die moet ik voor vrijdag wel maken.... om te laten zien hoe het er uit ziet....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:53 schreef piere het volgende:
Foto?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:55 schreef Syrena het volgende:
Oh ja, bepaalde standjes zijn niet echt prettig, maar dat ligt dan aan waar de kromming zit. Zo vind ik bovenop dus niet te doen *auw*. Maar er blijven er nog zat over
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:58 schreef THE.DUKE het volgende:
[..]
[afbeelding]
zo iets zeg maar... naar beneden wijst hij....
misschien moet ik maar een openings zin bedenken van " zin in een banaantje"
ja en anders komt je lul gewoon via dur aarsje weer naar buiten, ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Salvad0R het volgende:
als ie naar beneden wijst.... en je neemt een chick doggystyle.. dan heb je meer kans haar G Spot te raken want die zit zeg maar bij chicks aan de voorkant.
Dus.
Dont worry ~ !
en alsie functioneert....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:36 schreef Overlast het volgende:
Ik zou niet zo snel kiezen voor een operatie. Ze maken vaak meer kapot dan je lief is.
makkelijk praten he van een afstandquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:50 schreef Bloempje19 het volgende:
Mij maakt het niks uit of ie recht of krom is, als je er maar wat van voelt tijdens de sex...Volgens mij zit er niet veel verschil inGeen zorgen over maken. Als een meisje je afwijst omdat ie scheef is, is ze wel een beetje dom
![]()
misschien is die van jou ook groter dan die van mij...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:48 schreef Bakkioli het volgende:
De mijne heeft ook een kromming (links naarboven) maar ik heb mijn vrouw nooit horen klagen!Ik heb er ook nooit last van gehad!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |