Jackbauer.nl is nog vrij hequote:Op maandag 24 april 2006 23:59 schreef TC03 het volgende:
Ons siteje ziet er tot nu toe zo uit. Om jatten te voorkomen maar wel even wat tekst eroverheen gezet.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef -Mo- het volgende:
Ich bin Federal Agent Jack Bauer und heute ist der längste Tag meines Lebens.
Je suis l'agent spécial Jack Bauer, et aujourd'hui est la journée la plus longue de ma vie.
Soy agente federale Jack Bauer, y hoy es el día más largo de mi vida.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:04 schreef -Mo- het volgende:
Ich bin Federal Agent Jack Bauer und heute ist der längste Tag meines Lebens.
Je suis l'agent spécial Jack Bauer, et aujourd'hui est la journée la plus longue de ma vie.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook de Spaanse versie in me sig staan, maar die ben ik kwijt.![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Soy agente federale Jack Bauer, y hoy es el día más largo de mi vida.
Ik heb 'm al gefabriceerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook de Spaanse versie in me sig staan, maar die ben ik kwijt.![]()
Zondequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:39 schreef 7eVeNL het volgende:
Zeker een mooie OP!![]()
Ik wacht braaf totdat RTL5 weer begint met het nieuwe seizoen, ik kijk al te veel andere series....
Sezoen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:29 schreef SolidasRock het volgende:
OMG, door dat plaatje ontdek ik nu pas dat ik "seizoenen" altijd al verkeerd heb geschreven...![]()
![]()
eigenlijk mag ik die niet lezen van mezelfquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:55 schreef c0nd0r het volgende:
TVP tot ik hem gezien heb!
qu63 ik ga je zo mailen!
Goed dat je het zelf zegt anders had ik je natuurlijk genadeloos afgestraftquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
eigenlijk mag ik die niet lezen van mezelf
maar ik kan me toch niet inhouden
Weggelopen uit 'Robocop' ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Omdat het zo'n stoere foto is, post ik deze pic nog maar es.
Nee, dat was Hendersonquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:32 schreef F_N het volgende:
Volgens mij moet de TT zijn "we've got plenty OF time", maar goed... who cares.
[..]
Weggelopen uit 'Robocop' ?
Even refreshen ofzo? Ingelogd zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:34 schreef Pascal78 het volgende:
Wil ik ook de Jack Bauertas bestellen.
http://www.amazon.com/gp/product/B0002A6UUW/103-2612050-2821406?v=glance&n=1036592
krijg ik hem niet in mijn shopping cart gedropped.
meer mensen hier last van?
Ik kan adden wat ik wil, maar mijn cart blijft EMPTY![]()
Welke serie is dit dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Laten we het hopen.
[afbeelding]
Omdat het zo'n stoere foto is, post ik deze pic nog maar es.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:40 schreef Gremen het volgende:
Heb je wel een kleur geselecteerd voordat je hem toevoegt![]()
Space: Above and Beyondquote:
Iemand al ervaring met het invullen van bankgegevens via de site?quote:
Dan schijnt het niet te kunnen met die tas!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:18 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Iemand al ervaring met het invullen van bankgegevens via de site?
Ik heb namelijk geen creditcard![]()
hmm ok, jammer weer. thnx.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan schijnt het niet te kunnen met die tas!
Gelukkig CC heeft
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:58 schreef Richardfun het volgende:
Gefeliciteerd qu63, het is dat ik vanochtend eerst om 10 uur naar de UB moest, anders was ik je wel voor geweest
ik kijk ze nooitquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:02 schreef Richardfun het volgende:
que63, enig idee of er al ergens de trailer van volgende week te vinden is?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:18 schreef c0nd0r het volgende:
Ik krijg net een mailtje van het thuisfront dat de tas al is gearriveerd
You lucky ....quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:18 schreef c0nd0r het volgende:
Ik krijg net een mailtje van het thuisfront dat de tas al is gearriveerd
Uhm.. Vrijdag besteld!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
You lucky ....![]()
ff kijken of er iemand anders in mijn omgeving een CC heeft.
Hoelang heeft ie erover gedaan?
Ja, wel gek. Die mennekes met die rare headsets waren echt eng. Hij zei iets "I have never made a deal in my life that didn't feel like it was gonna fall apart in the eleventh hour". Is dat een Amerikaanse uitdrukking of heeft 'ie met andere 24 seizoenen te makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk vond ik de scene tussen Jack en Christopher een beetje matig
viel het jullie ook op dat Logan "Chris" zei ipv Christopher of Henderson?
Ik kijk geen promo's, op vorige week naquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:07 schreef Richardfun het volgende:
*Sniff*, heeft nog steeds niemand de nieuwe promo gevonden?
Dat "11th hour" is gewoon een Engelse uitdrukking, maar ik vermoed idd ook dat er werd verwezen naar eerdere 24 seizoenen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, wel gek. Die mennekes met die rare headsets waren echt eng. Hij zei iets "I have never made a deal in my life that didn't feel like it was gonna fall apart in the eleventh hour". Is dat een Amerikaanse uitdrukking of heeft 'ie met andere 24 seizoenen te maken?
ik denk dat het hetzelfde is als "5 voor 12" in het Nederlands.. gewoon vlak voor het einde..quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, wel gek. Die mennekes met die rare headsets waren echt eng. Hij zei iets "I have never made a deal in my life that didn't feel like it was gonna fall apart in the eleventh hour". Is dat een Amerikaanse uitdrukking of heeft 'ie met andere 24 seizoenen te maken?
Hmm, ja. Ik zit te denken wie er uit 24 is verdwenen zonder dood te gaan. Misschien Sjees?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat "11th hour" is gewoon een Engelse uitdrukking, maar ik vermoed idd ook dat er werd verwezen naar eerdere 24 seizoenen.
Ik heb trouwens het idee dat er een oude bekende in dat vliegtuig zit, aangezien er zo om de 'passenger list' werd gevraagd en dat steeds maar niet lukte. Heb alleen echt geen idee wie dat zou kunnen zijn.
Teveel Banlieue 13 gekeken zo te zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:13 schreef qu63 het volgende:
http://media.putfile.com/Bruno-from-Lisses_ParkourNET
moet Jack ook ff leren
De acteur die de Duitse spion speelt, speelt Desmond in Lost. Vandaar dat ik 'm Desmond noemquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef burpicane het volgende:
Was Theo Stoller niet getraind door UK?
Wie is Desmond btw nog nooit van gehoord
En dan ook nog Desmond en Walt in dezelfde zin gebruikenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
De acteur die de Duitse spion speelt, speelt Desmond in Lost. Vandaar dat ik 'm Desmond noem.
Is goed!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef Life het volgende:
Oh TC03, misschien is dit linkje iets voor in de OP? (de link zelf, niet de images)
http://www.lifeless.nl/24/jack.txt
Je loopt 2 afleveringen achterquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:50 schreef Pascal78 het volgende:
Heb net aflevering 17 gekeken!!!
Die laatste zin van Jack aan het einde![]()
Audrey:
Have you listend to it?
Jack:
Yes, there's no doubt it's Logan.
You understand what this means?
we're talking about, taking down the president of the United states!!!
Hier wachte ik al op sinds seizoen 4
Ja ik weet. Normaal wacht ik 4 weken totdat er weer een mooi compleet dvdtje wordt geleverd door SS2, maar omdat er hier op mijn werk weinig tot niets te doen is vandaag heb ik maar de afleveringen gedowned en ben vast gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je loopt 2 afleveringen achter. Kom op, doorkijken
.
Dat die Chinezen er niet zijn is wel te verklaren, dat duurt ff'tjes voordat zoiets bekend wordt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Ja ik weet. Normaal wacht ik 4 weken totdat er weer een mooi compleet dvdtje wordt geleverd door SS2, maar omdat er hier op mijn werk weinig tot niets te doen is vandaag heb ik maar de afleveringen gedowned en ben vast gaan kijken.
Kon het echt niet laten....
Mis alleen nog steeds een heel belangrijk punt vanuit seizoen 4.
De chineze ambassade waar die voor gevlucht was is nu nergens meer te bekennen.
Lijkt mij dat ze het niet opgegeven hebben en hem nog steeds zoeken.
And I wonder!!!
zal Jack ooit president worden?
Dat zou zijn leven een stuk makkelijker maken.
De president (Jack) die wordt opgeroepen door CTU.
Hij hoeft geen verantwoording af te leggen en mag alles uitvoeren zonder toestemming van de president, want dat is ie dan zelf.
Dat zou een hele andere dimensie geven aan "24"
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef Life het volgende:
Ik kijk vanavond pas 24 dus ik heb nog geen enkele post hier gelezen ivm spoilers. Maar ik had zojuist een saaie les op college, dus ging ik het internet afstruimen. Wat kwam ik daar tegen? Onze eigen -Mo- is een rasechte held.
[afbeelding]
We wachten af, maar denk niet dat we die nog zullen zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat die Chinezen er niet zijn is wel te verklaren, dat duurt ff'tjes voordat zoiets bekend wordt.
Wie zegt dat hij de waarheid sprak? Enzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:32 schreef Richardfun het volgende:
Zie niet echt in waarom dat Stoller zou zijn in het vliegtuig. Wat voor baat heeft hij erbij om samen te werken met de baddies in dit seizoen. Hij zat achter Collette aan, iemand die toch wel een deel uitmaakte van het plan van Logan en Henderson.
maar wel in coma zodat ie misschien nog terug kan komenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef burpicane het volgende:
het lijkt mij een beetje vergezocht dat de Duitse regering Amerika aanvalt
Ik denk trouwens dat Heller nog wel leeft![]()
hij zou wel bewusteloos/in coma kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Un4 het volgende:
Die Heller is echt wel dood hoor, zou wel heeeel toevallig zijn dat ze hem er nog uitvissen terwijl hij nog in leven is.
Voor de rest wel goeie ep.. helaas op naar het einde!
nopequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand al ergens de promo van volgende week zien staan??
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef Life het volgende:
Ik kijk vanavond pas 24 dus ik heb nog geen enkele post hier gelezen ivm spoilers. Maar ik had zojuist een saaie les op college, dus ging ik het internet afstruimen. Wat kwam ik daar tegen? Onze eigen -Mo- is een rasechte held.
[afbeelding]
althans, ik nietquote:
Uhm ja... in het water? Volgens mij bestaat er ook zoiets als verdrinking!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij zou wel bewusteloos/in coma kunnen zijn
Amerikaanse Soprano's topic ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Merkie het volgende:
Wij zijn geoefende Amerika-volgers, in het PB-topics heb je allemaal n00bs die pas sinds 2 weken een serie downloaden.
Vice President Hal Gardner/Ray Wise zat ook al in RoboCop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef Tokus het volgende:
naast Robocop zelf hebben ze nu ook Emil Antonowsky in 24 zitten
"I remember you! You're dead. We killed you!"
oftewel acteur Paul McCrane
zoals Henderosn al zei, er kan een soort van natuurlijke airbags ontstaan zijn door die klapquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Uhm ja... in het water? Volgens mij bestaat er ook zoiets als verdrinking!
Ben trouwens blij dat er met spoilers hier netjes om wordt gegaan, itt tot het Prison Break topic..
he verdomd, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vice President Hal Gardner/Ray Wise zat ook al in RoboCop.![]()
Daar lijkt het wel op ja..quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Merkie het volgende:
Wij zijn geoefende Amerika-volgers, in het PB-topics heb je allemaal n00bs die pas sinds 2 weken een serie downloaden.
I've got plenty.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef Life het volgende:
-Mo-, heb je nog meer fotos? Je huidige is zo moeilijk te editen
Zag ook Britse vlaggen op die auto's waar de diplomaten uitkwamen dus het kan eventueel wel iets internationaals zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef CloudStrife het volgende:
Wat een aflevering!!![]()
- WTF is dat voor een vlucht? Zitten zeker allemaal diplomaten in?!
Inderdaad. Dit seizoen is veel boeiender.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zag ook Britse vlaggen op die auto's waar de diplomaten uitkwamen dus het kan eventueel wel iets internationaals zijn.
Moet zeggen dat ze het wel erg spannend weten te houden, dit seizoen blijft veel meer overeind staan dat het vorige seizoen wat ik stukken minder vond.
dat is meestal het geval met diplomaten....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zag ook Britse vlaggen op die auto's waar de diplomaten uitkwamen dus het kan eventueel wel iets internationaals zijn.
Uhh ja lijkt me logisch, maar ik bedoel ermee dat niet alleen Logan en consorten erachter kunnen zitten maar dus ook kopstukken uit andere landen. Of een lead-in naar Season 6 in Londen/Europa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat is meestal het geval met diplomaten....
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef CloudStrife het volgende:
EDIT: http://www.peggaasuss.info/24/24preview.apr24.mov <--- promo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
![]()
En een Duitse! Theo!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
ik zag ook een Franse vlag geloof ik..
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef Richardfun het volgende:
Ja, dat was inderdaad wel weird, dat hij opeens zo informeel deed.
En die gasten met die headsets zijn volgens mij ook voor wel meer verantwoordelijk. Misschien de nuke van s2, de poging tot moord op Palmer met die handdruk....
Dit was een van de betere dit seizoenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Mip1988 het volgende:
niet bijzonder spannende aflevering eerlijk gezegt..
Inderdaad...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit was een van de betere dit seizoen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Myers het volgende:
Dat zullen wel de eindbazen zijn van dit seizoen.
Is die capuchon ook al via internet te bestellen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, Heller zit in 2 seizoenen en heeft in die 2 seizoenen 2 keer zelfmoord proberen te plegen/gepleegd. Ik zie een verband.
Wat ik ook nog geleerd heb van deze aflevering is dat je volledig onzichtbaar bent als je een speciale Jack Bauer capuchon op doet.
Heller is een échte Patriotquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, Heller zit in 2 seizoenen en heeft in die 2 seizoenen 2 keer zelfmoord proberen te plegen/gepleegd. Ik zie een verband.
quote:
Zeg dan Sephirothquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik verwacht in episode 24 Bowser!
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik verwacht in episode 24 Bowser!
![]()
En vergeet niet de nieuwe 24 Inside te bekijken op 24inside.com![]()
Ik vind dat juist cool! Die kleinschaligheid maar toch de spanning. Ik bedoel, de scene toen Heller's dood 'bevestigd' werd was toch ook behoorlijk 'emotioneel' (qua spanning enzo). Ik vind dit juist heel tof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Goede aflevering. Beetje jammer dat het allemaal zo donker is in '24'. Okee, het is nu ook nacht, maar ik vind het sowieso een wat donkere serie. Wat meer licht had wat mij betreft geen kwaad gekunt.
Toch wel een beetje jammer dat er totaal geen persoonlijke dreiging meer in het verhaal zit. Niet echt tenminste. Het is nu alleen nog een kwestie van de president tot aftreden dwingen. Dat zal het wel zijn.
Palmer's dood is best schokkend tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Vond het zelf ook een van de iets mindere epi's. Dat neemt niet weg dat het nog steeds heel goed was. Ik herinner me trouwens vaag iets dat ze gezegd hebben dat er in de eerste episode (Palmer's dood) iets schokkends gebeurde? Klopt dit?![]()
Dr. Romano... met beide armen![]()
![]()
Gevat men....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Palmer's dood is best schokkend toch?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Life Bauer de hoop in bange dagen!
Deze zomer zal ik wel werken aan mijn PS skills.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
Deze zomer zal ik wel werken aan mijn PS skills.
Waarom past ie niet als ondertitel?quote:The Sunday before you killed my wife... Teri and I went to the boardwalk in Venice just watching all the rollerbladers and musicians, laughing at the crazy people, spending time together. And Teri sees this sno-cone stand. She giggles like a kid. She takes off running, she wants to get in line, she wants one. I remember I was watching her, I was just... I couldn't help myself. When I look up at her she's talking to this old lady in line behind her and the two of them are laughing, and I'm thinking to myself, how the hell does she do that. How does she strike up a conversation with an absolute stranger? And they just start laughing. Like they'd been friends forever. That's a GIFT. I remember thinking, God, I wish I could do that. But I can't. That was Teri. My wife. That's what you took from this world, Nina. That's what you took from me, and my daughter. I just wanted you to know that.
Ik denk dat het komt omdat die zin zo mooi is, dat het niet te beseffen is voor de mensheid en dit forum. Hierdoor wordt het niet ondersteundquote:
Wat doen we nog op fok dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef Life het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat die zin zo mooi is, dat het niet te beseffen is voor de mensheid en dit forum. Hierdoor wordt het niet ondersteund
Zet een forum op je aankomende 24-site! Natuurlijk wel met een strenge Jack-vragen-quiz voordat je kan registeren erop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat doen we nog op fok dan?We moeten een eigen forum beginnen, waarin zoiets wél past.
![]()
Wie doet mee?![]()
Geen idee. Hij is al gehaateeëmelliseerd. Maarja, da's nog maar het begin.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:55 schreef Life het volgende:
Ik kan niet wachten
. Enige voorspelling over wanneer de site online komt?
Kleinschalig? Ze proberen de president van de VS af te laten treden, vind het vrij groots eigenlijk. Groter dan welke dreiging so far 'in a way'.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist cool! Die kleinschaligheid maar toch de spanning. Ik bedoel, de scene toen Heller's dood 'bevestigd' werd was toch ook behoorlijk 'emotioneel' (qua spanning enzo). Ik vind dit juist heel tof.
Ja dat is waar, maar ze jagen maar op één persoon, met een paar mensen, met geen grote directe gevolgen. Kleinschalig voor 24-begrippen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Kleinschalig? Ze proberen de president van de VS af te laten treden, vind het vrij groots eigenlijk. Groter dan welke dreiging so far 'in a way'.
heller is niet dood! hij is vlak voordat hij het water in reed uit de auto gesprongen. oldest trick in the bookquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Un4 het volgende:
Die Heller is echt wel dood hoor, zou wel heeeel toevallig zijn dat ze hem er nog uitvissen terwijl hij nog in leven is.
Voor de rest wel goeie ep.. helaas op naar het einde!
Volgens mij zijn ze wel level 900!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Myers het volgende:
Dat zullen wel de eindbazen zijn van dit seizoen.
Yep, dat merkte ik tijdens de aflevering ook al op.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef F_N het volgende:
Geweldige aflevering. Nu krijgen we '24' meets 'die hard'
Je bedoelt dat de film zich afspeelt in 24 DAGEN neem ik aan. Dat is wat de makers hebben verteld namelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:35 schreef Merkie het volgende:
en de film vindt in 24 uur plaats zodat Sjek 8 uur van A naar B kan vliegen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
wel mooi dat Hayes eindelijk inziet wat er speelt
Ik zou dit geen ongeluk willen noemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:02 schreef SunChaser het volgende:
Tuuk is Heller niet dood. Anders had ie wel in een ravijn gelegen. Maar in 24 gaat iedereen dood door moord, geen ongeluk
Dus toch door moord.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Een zelfmoord
Is ook niet mijn favoriet, maar dood hoeft ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef SunChaser het volgende:
Die Audrey mag wel dood trouwens, vind dat mens helemaal niks.
Wat was die gast onherkenbaar.quote:C Thomas Howel
OMG die tas owned!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef Dos37 het volgende:
Leuke aflevering weer. De vaart zit er goed in.
toch aan de hand van de promo verwachte ik net iets meer actie en laten ze nou A.U.B. niet zoiets stoms doen als die Henderson weer te laten ontsnappen dat zou ik weer onnodig stom vinden.
Verder wou ik dit nog even laten zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die cheesy promo-lines moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:18 schreef dapluiz het volgende:
Zeiden ze ook niet in de trailer van dit seizoen dat "the only think more shocking than the first 4 episodes is the way the seasons ends" oid ?
Hij zei 24 uur in 24 Inside.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:37 schreef F_N het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de film zich afspeelt in 24 DAGEN neem ik aan. Dat is wat de makers hebben verteld namelijk.
Wat was je in totaal kwijt voor de tas met shipping kosten mee?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
Nou foto's van mijn tas lijken me nu wat overbodig
Ze lagen blijkbaar naast elkaar in het vliegtuig!
qu63 je bestelling is geplaatst!
Voor de rest miste er toch iets in deze aflevering (dat blijkt al uit de reacties) Maar ik kan niet precies zeggen wat! Ik vond hem daardoor niet minder ofzo.. Gebeurde wel boeiende dingen vooral die scene na Hellers dood(?) zag je Jack inderdaad even helemaal beduusd van, m'n secretaries wat doe je?!
Voor alleen de tas alles erop en eraan verzenden en omgerekend 31 euro. Koop daar maar een goeie tas voor in Nederlandquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Wat was je in totaal kwijt voor de tas met shipping kosten mee?
Zo heb de tas ook besteld.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor alleen de tas alles erop en eraan verzenden en omgerekend 31 euro. Koop daar maar een goeie tas voor in Nederland
qu63 heeft de bril en de tas en is hiervoor in totaal 51 euro kwijt! (mits er nog kosten bijkomen maar als het goed is niet!)
U vraagt wij draaien:quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef dapluiz het volgende:
Zag hier laatst een horloge in de stijl van de timers, waar is die te krijgen ?
Enne ik vond op amazon wel jack ze tas, maar neit ze zonnebril, iemand een linkje ?
ik vind dat zeg maar net iets te duurquote:Op woensdag 26 april 2006 10:16 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Zo heb de tas ook besteld.![]()
Tevens ga ik proberen het horloge proberen te bestellen (zit nog te twijfelen. is vrij prijzig)
helaas was die via de 24 site "out of stock" en tevens ook niet buiten de US te versturen.
beetje googlen en je komt er wel![]()
http://www.specialopswatch.com/cart/products.cgi?detail=23
Daarom zit ik nog een beetje te twijfelen.quote:
Ik kan weinig zien aan zo'n plaatje wat de kwaliteit betreft, maar als ik kijk naar de site dan zegt dat genoegquote:
Jack???quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Daarom zit ik nog een beetje te twijfelen.
Maar ik ben eindelijk weer helemaal bij.
Dit seizoen is naar mijn mening "the best so far"
Veel kippenvel momenten.
Ook nu weer.
Heller: Jack, tell audrey i love her.
En dan zonder nadenken de afgrond in.
Kippenvel momenten day 5:
1: President Palmer
2: Michelle
3: Edgar
4: Tony
5: Heller
who's next in line?
Curtis
Cloë
Aaron
Wayne
Audrey
Jack???
Denk het zelf ook niet, maar je weet het nooit of die zijn dood weer in scene moet zetten.quote:
wat zegt het dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik kan weinig zien aan zo'n plaatje wat de kwaliteit betreft, maar als ik kijk naar de site dan zegt dat genoeg![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef dapluiz het volgende:
Zag hier laatst een horloge in de stijl van de timers, waar is die te krijgen ?
Enne ik vond op amazon wel jack ze tas, maar neit ze zonnebril, iemand een linkje ?
Heb zojuist via de 24 site zelf ook maar ff wat merchandise besteldquote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef ThaMadEd het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer! Beetje laat met reageren btw
![]()
Spulletjes die hier allemaal getoond worden zien er ook goed uit, misschien binnenkort ook maar eens bestellen
Kan wel merken dat ik nieuw ben hier.quote:
watquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
allemaal de aflevering gezien, maar niemand die het weet?
Nee, het is gewoon nog niet bekend...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:12 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja, hoe zit het nu met Aaron? Die vent zei dat ie Aaron getransferred heeft, maar zonder zn telefoon is dat erg raar?Istie niet gewoon dood? Zien we hem nog terug
ahquote:
Seizoen is nog niet voorbij hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
Bierko staat volgens mij los van de hierarchie. Het was gewoon een terrorist die ze 'gebruikt' hebben. Toen het plan mis liep zat Bierko opeens vast in de VS met allemaal nervegas en is hij dit op eigen houtje gaan gebruiken.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef TC03 het volgende:
Snap alleen toch iets nog steeds niet. Eventjes een rangorde hoor. Logan > Henderson > Bierko? Toch? Maar die aflevering met die auto van de Russische president die onder vuur lag... Waarom gaf Logan niet de opdracht aan Henderson dat Bierko moest kappen?
En wat een geluk dat Jack een cloacking-capuchon heeft! [afbeelding]
En wat een pech dat er nog geen nieuwe 24 OST is.![]()
ah.. hmzquote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef TC03 het volgende:
Nee, het is gewoon nog niet bekend...
nee, echt?quote:
Je zit in het goeie topic.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:01 schreef SunChaser het volgende:
Prison Break!!!!!!!
edit je bericht danquote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, moet in t Prison Break topic zijn
Je moet die newbies ook alles uitleggen hier.quote:
Vergeet de categorie newby's niet die hele reply's quoten voor 1 zinnnetje en die quote dan niet edittenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je moet die newbies ook alles uitleggen hier.
True, maar editen is met 1 t.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef SunChaser het volgende:
Vergeet de categorie newby's niet die hele reply's quoten voor 1 zinnnetje en die quote dan niet editten
Mja, maar Heller kwam nu niet 'gewoon' het water in. Hij reed op hoge snelheid het water in, alleen van de klap al zou je misschien dood gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
GEEN SPOILER:
Heller zou het best kunnen overleven
Heller reed niet zomaar het water in, hij viel eerst een gigantisch eind naar beneden. Ik denk dat hij door de klap wel bewusteloos is geraakt. Ik hoop het niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
GEEN SPOILER:
Heller zou het best kunnen overleven
DAT ZEG IK!!!111quote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heller reed niet zomaar het water in, hij viel eerst een gigantisch eind naar beneden. Ik denk dat hij door de klap wel bewusteloos is geraakt. Ik hoop het niet, natuurlijk.
ik vind het niet raar dat men daar nog niks over weet.. dat niemand er iets over zei vond ik wel raarquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
Je doet net alsof het raar is dat we daar nog niks over weten.
Ben je mooi op tijd meequote:Op woensdag 26 april 2006 22:12 schreef Wytze het volgende:
tvp
ik dacht meer aan "To Serve And Protect"quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef H.Flick het volgende:
Is er al een mooie titel voor de nieuwe OP?
"This is about your greed for power" misschien.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht eerst dat hij "This is about your greed for Bauer" zei.
die vindt ik het leukste tbhquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Ik vond Mike Novick met 'It's been a strange night' ook wel leuk.
ja absoluut diequote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Ik versta dat nog steeds...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht eerst dat hij "This is about your greed for Bauer" zei.
hier stem ik ook voor...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
die is perfect imhoquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Ik heb ook standard shipping gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef dapluiz het volgende:
ff weer offtopic, de tas is shipped
Tis alleen met standard shipping, ik weet niet welke shipping de andere in dit topic had ?
dapluiz en Pascal, ik (en Dos37 ook denk ik) hebben standard shipping gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Ik heb ook standard shipping gedaan.
In het mailtje wat ik daarna kreeg stond dat het 7 tot 14 dagen duurt voordat het bij mij is afgeleverd.![]()
ben ook wel benieuwd wat voor shipping de andere hadden gedaan.
"It's been a strange night" works for me![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
dapluiz en Pascal, ik (en Dos37 ook denk ik) hebben standard shipping gedaan.
Vrijdag besteld, dinsdag in huis.
Maar toen ik hem voor qu63 bestelde zag ik dat ze pas konden gaan shippen vanaf 28 maart (goh, zouden ze popi zijn ineens?) is me bij mij niet opgevallen, maar in principe kan hij er dus heel snel zijn!
De schatting bij mij was tussen 4 en 15 mei!
Vooral de manier hoe ie keek maakte die quote voor mij, echt prachtig, classic Mike!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Deze vind ik de beste. Chloe moet meer gequote wordenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind "Technically I don't work for you anymore" ook wel een geschikte nieuwe TT.
Ja idd.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vooral de manier hoe ie keek maakte die quote voor mij, echt prachtig, classic Mike!
Zo ongeveer keek ie (maar dan met bril)quote:Op donderdag 27 april 2006 12:52 schreef Un4 het volgende:
[..]
Vooral de manier hoe ie keek maakte die quote voor mij, echt prachtig, classic Mike!
Weet niet of het werkt maar zoiets:quote:Op donderdag 27 april 2006 15:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zo ongeveer keek ie (maar dan met bril)
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
Weet niet of het werkt maar zoiets:
[afbeelding]
1 seconde na die zin:quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij heeft zn telefoon altijd zo leuk vast!quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:30 schreef Shogo het volgende:
[..]
[afbeelding]
En die tas linkt weer naar 24 spullen.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:36 schreef dapluiz het volgende:
Trouwens wel droog bij die aviator bril op amazon, daar onderaan staat dan "Customers who bought this item also bought : Heavyweight Classic Messenger and Travel Bag
Haha die inderdaad!quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:38 schreef qu63 het volgende:24!
net bij de Makro geweest, 24 dvdbox voor 50 euro ex btw
1,2 en 3. alle 3 50 euro ex btwquote:
ja, dan heb je 1 box met 3 seizoenen. dat waren 3 boxen, met ieder 1 seizoenquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:30 schreef Jivis het volgende:
Serieus? Wow, bij de Mediamarkt was die 120 :|
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:49 schreef J.Bauer het volgende:
Geeft niet. Dit topic is stoer, 24 per week kijken is veel toffer omdat de cliffhangers dan beter werken... Wachten is niet leuk ja, maar het hoort er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |