Mja, maar Heller kwam nu niet 'gewoon' het water in. Hij reed op hoge snelheid het water in, alleen van de klap al zou je misschien dood gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
GEEN SPOILER:
Heller zou het best kunnen overleven
Heller reed niet zomaar het water in, hij viel eerst een gigantisch eind naar beneden. Ik denk dat hij door de klap wel bewusteloos is geraakt. Ik hoop het niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
GEEN SPOILER:
Heller zou het best kunnen overleven
DAT ZEG IK!!!111quote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heller reed niet zomaar het water in, hij viel eerst een gigantisch eind naar beneden. Ik denk dat hij door de klap wel bewusteloos is geraakt. Ik hoop het niet, natuurlijk.
ik vind het niet raar dat men daar nog niks over weet.. dat niemand er iets over zei vond ik wel raarquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
Je doet net alsof het raar is dat we daar nog niks over weten.
Ben je mooi op tijd meequote:Op woensdag 26 april 2006 22:12 schreef Wytze het volgende:
tvp
ik dacht meer aan "To Serve And Protect"quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef H.Flick het volgende:
Is er al een mooie titel voor de nieuwe OP?
"This is about your greed for power" misschien.
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht eerst dat hij "This is about your greed for Bauer" zei.
die vindt ik het leukste tbhquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Ik vond Mike Novick met 'It's been a strange night' ook wel leuk.
ja absoluut diequote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Ik versta dat nog steeds...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:22 schreef H.Flick het volgende:
Ik dacht eerst dat hij "This is about your greed for Bauer" zei.
hier stem ik ook voor...quote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
die is perfect imhoquote:Op woensdag 26 april 2006 23:03 schreef Shogo het volgende:
Ik heb ook standard shipping gedaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:56 schreef dapluiz het volgende:
ff weer offtopic, de tas is shipped
Tis alleen met standard shipping, ik weet niet welke shipping de andere in dit topic had ?
dapluiz en Pascal, ik (en Dos37 ook denk ik) hebben standard shipping gedaan.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Ik heb ook standard shipping gedaan.
In het mailtje wat ik daarna kreeg stond dat het 7 tot 14 dagen duurt voordat het bij mij is afgeleverd.![]()
ben ook wel benieuwd wat voor shipping de andere hadden gedaan.
"It's been a strange night" works for me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |