Voor alleen de tas alles erop en eraan verzenden en omgerekend 31 euro. Koop daar maar een goeie tas voor in Nederlandquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Wat was je in totaal kwijt voor de tas met shipping kosten mee?
Zo heb de tas ook besteld.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor alleen de tas alles erop en eraan verzenden en omgerekend 31 euro. Koop daar maar een goeie tas voor in Nederland
qu63 heeft de bril en de tas en is hiervoor in totaal 51 euro kwijt! (mits er nog kosten bijkomen maar als het goed is niet!)
U vraagt wij draaien:quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef dapluiz het volgende:
Zag hier laatst een horloge in de stijl van de timers, waar is die te krijgen ?
Enne ik vond op amazon wel jack ze tas, maar neit ze zonnebril, iemand een linkje ?
ik vind dat zeg maar net iets te duurquote:Op woensdag 26 april 2006 10:16 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Zo heb de tas ook besteld.![]()
Tevens ga ik proberen het horloge proberen te bestellen (zit nog te twijfelen. is vrij prijzig)
helaas was die via de 24 site "out of stock" en tevens ook niet buiten de US te versturen.
beetje googlen en je komt er wel![]()
http://www.specialopswatch.com/cart/products.cgi?detail=23
Daarom zit ik nog een beetje te twijfelen.quote:
Ik kan weinig zien aan zo'n plaatje wat de kwaliteit betreft, maar als ik kijk naar de site dan zegt dat genoegquote:
Jack???quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Daarom zit ik nog een beetje te twijfelen.
Maar ik ben eindelijk weer helemaal bij.
Dit seizoen is naar mijn mening "the best so far"
Veel kippenvel momenten.
Ook nu weer.
Heller: Jack, tell audrey i love her.
En dan zonder nadenken de afgrond in.
Kippenvel momenten day 5:
1: President Palmer
2: Michelle
3: Edgar
4: Tony
5: Heller
who's next in line?
Curtis
Cloë
Aaron
Wayne
Audrey
Jack???
Denk het zelf ook niet, maar je weet het nooit of die zijn dood weer in scene moet zetten.quote:
wat zegt het dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Ik kan weinig zien aan zo'n plaatje wat de kwaliteit betreft, maar als ik kijk naar de site dan zegt dat genoeg![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef dapluiz het volgende:
Zag hier laatst een horloge in de stijl van de timers, waar is die te krijgen ?
Enne ik vond op amazon wel jack ze tas, maar neit ze zonnebril, iemand een linkje ?
Heb zojuist via de 24 site zelf ook maar ff wat merchandise besteldquote:Op woensdag 26 april 2006 13:33 schreef ThaMadEd het volgende:
Wat een geweldige aflevering weer! Beetje laat met reageren btw
![]()
Spulletjes die hier allemaal getoond worden zien er ook goed uit, misschien binnenkort ook maar eens bestellen
Kan wel merken dat ik nieuw ben hier.quote:
watquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
allemaal de aflevering gezien, maar niemand die het weet?
Nee, het is gewoon nog niet bekend...quote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:12 schreef LoggedIn het volgende:
oh ja, hoe zit het nu met Aaron? Die vent zei dat ie Aaron getransferred heeft, maar zonder zn telefoon is dat erg raar?Istie niet gewoon dood? Zien we hem nog terug
ahquote:
Seizoen is nog niet voorbij hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 16:59 schreef LoggedIn het volgende:
Bierko staat volgens mij los van de hierarchie. Het was gewoon een terrorist die ze 'gebruikt' hebben. Toen het plan mis liep zat Bierko opeens vast in de VS met allemaal nervegas en is hij dit op eigen houtje gaan gebruiken.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:11 schreef TC03 het volgende:
Snap alleen toch iets nog steeds niet. Eventjes een rangorde hoor. Logan > Henderson > Bierko? Toch? Maar die aflevering met die auto van de Russische president die onder vuur lag... Waarom gaf Logan niet de opdracht aan Henderson dat Bierko moest kappen?
En wat een geluk dat Jack een cloacking-capuchon heeft! [afbeelding]
En wat een pech dat er nog geen nieuwe 24 OST is.![]()
ah.. hmzquote:Op woensdag 26 april 2006 17:01 schreef TC03 het volgende:
Nee, het is gewoon nog niet bekend...
nee, echt?quote:
Je zit in het goeie topic.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:01 schreef SunChaser het volgende:
Prison Break!!!!!!!
edit je bericht danquote:Op woensdag 26 april 2006 19:02 schreef SunChaser het volgende:
Sorry, moet in t Prison Break topic zijn
Je moet die newbies ook alles uitleggen hier.quote:
Vergeet de categorie newby's niet die hele reply's quoten voor 1 zinnnetje en die quote dan niet edittenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je moet die newbies ook alles uitleggen hier.
True, maar editen is met 1 t.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:24 schreef SunChaser het volgende:
Vergeet de categorie newby's niet die hele reply's quoten voor 1 zinnnetje en die quote dan niet editten
Mja, maar Heller kwam nu niet 'gewoon' het water in. Hij reed op hoge snelheid het water in, alleen van de klap al zou je misschien dood gaan.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
GEEN SPOILER:
Heller zou het best kunnen overleven
Heller reed niet zomaar het water in, hij viel eerst een gigantisch eind naar beneden. Ik denk dat hij door de klap wel bewusteloos is geraakt. Ik hoop het niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:35 schreef qu63 het volgende:
GEEN SPOILER:
Heller zou het best kunnen overleven
DAT ZEG IK!!!111quote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Heller reed niet zomaar het water in, hij viel eerst een gigantisch eind naar beneden. Ik denk dat hij door de klap wel bewusteloos is geraakt. Ik hoop het niet, natuurlijk.
ik vind het niet raar dat men daar nog niks over weet.. dat niemand er iets over zei vond ik wel raarquote:Op woensdag 26 april 2006 18:39 schreef Merkie het volgende:
Je doet net alsof het raar is dat we daar nog niks over weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |