Volgens mij zijn ze wel level 900!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Myers het volgende:
Dat zullen wel de eindbazen zijn van dit seizoen.
Yep, dat merkte ik tijdens de aflevering ook al op.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef F_N het volgende:
Geweldige aflevering. Nu krijgen we '24' meets 'die hard'
Je bedoelt dat de film zich afspeelt in 24 DAGEN neem ik aan. Dat is wat de makers hebben verteld namelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:35 schreef Merkie het volgende:
en de film vindt in 24 uur plaats zodat Sjek 8 uur van A naar B kan vliegen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
wel mooi dat Hayes eindelijk inziet wat er speelt
Ik zou dit geen ongeluk willen noemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:02 schreef SunChaser het volgende:
Tuuk is Heller niet dood. Anders had ie wel in een ravijn gelegen. Maar in 24 gaat iedereen dood door moord, geen ongeluk
Dus toch door moord.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Een zelfmoord
Is ook niet mijn favoriet, maar dood hoeft ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef SunChaser het volgende:
Die Audrey mag wel dood trouwens, vind dat mens helemaal niks.
Wat was die gast onherkenbaar.quote:C Thomas Howel
OMG die tas owned!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef Dos37 het volgende:
Leuke aflevering weer. De vaart zit er goed in.
toch aan de hand van de promo verwachte ik net iets meer actie en laten ze nou A.U.B. niet zoiets stoms doen als die Henderson weer te laten ontsnappen dat zou ik weer onnodig stom vinden.
Verder wou ik dit nog even laten zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die cheesy promo-lines moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:18 schreef dapluiz het volgende:
Zeiden ze ook niet in de trailer van dit seizoen dat "the only think more shocking than the first 4 episodes is the way the seasons ends" oid ?
Hij zei 24 uur in 24 Inside.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:37 schreef F_N het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de film zich afspeelt in 24 DAGEN neem ik aan. Dat is wat de makers hebben verteld namelijk.
Wat was je in totaal kwijt voor de tas met shipping kosten mee?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
Nou foto's van mijn tas lijken me nu wat overbodig
Ze lagen blijkbaar naast elkaar in het vliegtuig!
qu63 je bestelling is geplaatst!
Voor de rest miste er toch iets in deze aflevering (dat blijkt al uit de reacties) Maar ik kan niet precies zeggen wat! Ik vond hem daardoor niet minder ofzo.. Gebeurde wel boeiende dingen vooral die scene na Hellers dood(?) zag je Jack inderdaad even helemaal beduusd van, m'n secretaries wat doe je?!
Voor alleen de tas alles erop en eraan verzenden en omgerekend 31 euro. Koop daar maar een goeie tas voor in Nederlandquote:Op woensdag 26 april 2006 09:58 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Wat was je in totaal kwijt voor de tas met shipping kosten mee?
Zo heb de tas ook besteld.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Voor alleen de tas alles erop en eraan verzenden en omgerekend 31 euro. Koop daar maar een goeie tas voor in Nederland
qu63 heeft de bril en de tas en is hiervoor in totaal 51 euro kwijt! (mits er nog kosten bijkomen maar als het goed is niet!)
U vraagt wij draaien:quote:Op woensdag 26 april 2006 10:32 schreef dapluiz het volgende:
Zag hier laatst een horloge in de stijl van de timers, waar is die te krijgen ?
Enne ik vond op amazon wel jack ze tas, maar neit ze zonnebril, iemand een linkje ?
ik vind dat zeg maar net iets te duurquote:Op woensdag 26 april 2006 10:16 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Zo heb de tas ook besteld.![]()
Tevens ga ik proberen het horloge proberen te bestellen (zit nog te twijfelen. is vrij prijzig)
helaas was die via de 24 site "out of stock" en tevens ook niet buiten de US te versturen.
beetje googlen en je komt er wel![]()
http://www.specialopswatch.com/cart/products.cgi?detail=23
Daarom zit ik nog een beetje te twijfelen.quote:
Ik kan weinig zien aan zo'n plaatje wat de kwaliteit betreft, maar als ik kijk naar de site dan zegt dat genoegquote:
Jack???quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Daarom zit ik nog een beetje te twijfelen.
Maar ik ben eindelijk weer helemaal bij.
Dit seizoen is naar mijn mening "the best so far"
Veel kippenvel momenten.
Ook nu weer.
Heller: Jack, tell audrey i love her.
En dan zonder nadenken de afgrond in.
Kippenvel momenten day 5:
1: President Palmer
2: Michelle
3: Edgar
4: Tony
5: Heller
who's next in line?