Ik vind dat juist cool! Die kleinschaligheid maar toch de spanning. Ik bedoel, de scene toen Heller's dood 'bevestigd' werd was toch ook behoorlijk 'emotioneel' (qua spanning enzo). Ik vind dit juist heel tof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:37 schreef scanman01 het volgende:
Goede aflevering. Beetje jammer dat het allemaal zo donker is in '24'. Okee, het is nu ook nacht, maar ik vind het sowieso een wat donkere serie. Wat meer licht had wat mij betreft geen kwaad gekunt.
Toch wel een beetje jammer dat er totaal geen persoonlijke dreiging meer in het verhaal zit. Niet echt tenminste. Het is nu alleen nog een kwestie van de president tot aftreden dwingen. Dat zal het wel zijn.
Palmer's dood is best schokkend tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Vond het zelf ook een van de iets mindere epi's. Dat neemt niet weg dat het nog steeds heel goed was. Ik herinner me trouwens vaag iets dat ze gezegd hebben dat er in de eerste episode (Palmer's dood) iets schokkends gebeurde? Klopt dit?![]()
Dr. Romano... met beide armen![]()
![]()
Gevat men....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Palmer's dood is best schokkend toch?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Life Bauer de hoop in bange dagen!
Deze zomer zal ik wel werken aan mijn PS skills.
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef -Mo- het volgende:
Deze zomer zal ik wel werken aan mijn PS skills.
Waarom past ie niet als ondertitel?quote:The Sunday before you killed my wife... Teri and I went to the boardwalk in Venice just watching all the rollerbladers and musicians, laughing at the crazy people, spending time together. And Teri sees this sno-cone stand. She giggles like a kid. She takes off running, she wants to get in line, she wants one. I remember I was watching her, I was just... I couldn't help myself. When I look up at her she's talking to this old lady in line behind her and the two of them are laughing, and I'm thinking to myself, how the hell does she do that. How does she strike up a conversation with an absolute stranger? And they just start laughing. Like they'd been friends forever. That's a GIFT. I remember thinking, God, I wish I could do that. But I can't. That was Teri. My wife. That's what you took from this world, Nina. That's what you took from me, and my daughter. I just wanted you to know that.
Ik denk dat het komt omdat die zin zo mooi is, dat het niet te beseffen is voor de mensheid en dit forum. Hierdoor wordt het niet ondersteundquote:
Wat doen we nog op fok dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:45 schreef Life het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat die zin zo mooi is, dat het niet te beseffen is voor de mensheid en dit forum. Hierdoor wordt het niet ondersteund
Zet een forum op je aankomende 24-site! Natuurlijk wel met een strenge Jack-vragen-quiz voordat je kan registeren erop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:46 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Wat doen we nog op fok dan?We moeten een eigen forum beginnen, waarin zoiets wél past.
![]()
Wie doet mee?![]()
Geen idee. Hij is al gehaateeëmelliseerd. Maarja, da's nog maar het begin.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:55 schreef Life het volgende:
Ik kan niet wachten
. Enige voorspelling over wanneer de site online komt?
Kleinschalig? Ze proberen de president van de VS af te laten treden, vind het vrij groots eigenlijk. Groter dan welke dreiging so far 'in a way'.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist cool! Die kleinschaligheid maar toch de spanning. Ik bedoel, de scene toen Heller's dood 'bevestigd' werd was toch ook behoorlijk 'emotioneel' (qua spanning enzo). Ik vind dit juist heel tof.
Ja dat is waar, maar ze jagen maar op één persoon, met een paar mensen, met geen grote directe gevolgen. Kleinschalig voor 24-begrippen.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:04 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Kleinschalig? Ze proberen de president van de VS af te laten treden, vind het vrij groots eigenlijk. Groter dan welke dreiging so far 'in a way'.
heller is niet dood! hij is vlak voordat hij het water in reed uit de auto gesprongen. oldest trick in the bookquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Un4 het volgende:
Die Heller is echt wel dood hoor, zou wel heeeel toevallig zijn dat ze hem er nog uitvissen terwijl hij nog in leven is.
Voor de rest wel goeie ep.. helaas op naar het einde!
Volgens mij zijn ze wel level 900!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Myers het volgende:
Dat zullen wel de eindbazen zijn van dit seizoen.
Yep, dat merkte ik tijdens de aflevering ook al op.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:16 schreef F_N het volgende:
Geweldige aflevering. Nu krijgen we '24' meets 'die hard'
Je bedoelt dat de film zich afspeelt in 24 DAGEN neem ik aan. Dat is wat de makers hebben verteld namelijk.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:35 schreef Merkie het volgende:
en de film vindt in 24 uur plaats zodat Sjek 8 uur van A naar B kan vliegen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:54 schreef LoggedIn het volgende:
wel mooi dat Hayes eindelijk inziet wat er speelt
Ik zou dit geen ongeluk willen noemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:02 schreef SunChaser het volgende:
Tuuk is Heller niet dood. Anders had ie wel in een ravijn gelegen. Maar in 24 gaat iedereen dood door moord, geen ongeluk
Dus toch door moord.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef SunChaser het volgende:
Een zelfmoord
Is ook niet mijn favoriet, maar dood hoeft ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:07 schreef SunChaser het volgende:
Die Audrey mag wel dood trouwens, vind dat mens helemaal niks.
Wat was die gast onherkenbaar.quote:C Thomas Howel
OMG die tas owned!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:51 schreef Dos37 het volgende:
Leuke aflevering weer. De vaart zit er goed in.
toch aan de hand van de promo verwachte ik net iets meer actie en laten ze nou A.U.B. niet zoiets stoms doen als die Henderson weer te laten ontsnappen dat zou ik weer onnodig stom vinden.
Verder wou ik dit nog even laten zien
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die cheesy promo-lines moet je met een korreltje zout nemen.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:18 schreef dapluiz het volgende:
Zeiden ze ook niet in de trailer van dit seizoen dat "the only think more shocking than the first 4 episodes is the way the seasons ends" oid ?
Hij zei 24 uur in 24 Inside.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:37 schreef F_N het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de film zich afspeelt in 24 DAGEN neem ik aan. Dat is wat de makers hebben verteld namelijk.
Wat was je in totaal kwijt voor de tas met shipping kosten mee?quote:Op woensdag 26 april 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
Nou foto's van mijn tas lijken me nu wat overbodig
Ze lagen blijkbaar naast elkaar in het vliegtuig!
qu63 je bestelling is geplaatst!
Voor de rest miste er toch iets in deze aflevering (dat blijkt al uit de reacties) Maar ik kan niet precies zeggen wat! Ik vond hem daardoor niet minder ofzo.. Gebeurde wel boeiende dingen vooral die scene na Hellers dood(?) zag je Jack inderdaad even helemaal beduusd van, m'n secretaries wat doe je?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |