Amerikaanse Soprano's topic ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Merkie het volgende:
Wij zijn geoefende Amerika-volgers, in het PB-topics heb je allemaal n00bs die pas sinds 2 weken een serie downloaden.
Vice President Hal Gardner/Ray Wise zat ook al in RoboCop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef Tokus het volgende:
naast Robocop zelf hebben ze nu ook Emil Antonowsky in 24 zitten
"I remember you! You're dead. We killed you!"
oftewel acteur Paul McCrane
zoals Henderosn al zei, er kan een soort van natuurlijke airbags ontstaan zijn door die klapquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:00 schreef Un4 het volgende:
[..]
Uhm ja... in het water? Volgens mij bestaat er ook zoiets als verdrinking!
Ben trouwens blij dat er met spoilers hier netjes om wordt gegaan, itt tot het Prison Break topic..
he verdomd, je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:35 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Vice President Hal Gardner/Ray Wise zat ook al in RoboCop.![]()
Daar lijkt het wel op ja..quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:23 schreef Merkie het volgende:
Wij zijn geoefende Amerika-volgers, in het PB-topics heb je allemaal n00bs die pas sinds 2 weken een serie downloaden.
I've got plenty.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:14 schreef Life het volgende:
-Mo-, heb je nog meer fotos? Je huidige is zo moeilijk te editen
Zag ook Britse vlaggen op die auto's waar de diplomaten uitkwamen dus het kan eventueel wel iets internationaals zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef CloudStrife het volgende:
Wat een aflevering!!![]()
- WTF is dat voor een vlucht? Zitten zeker allemaal diplomaten in?!
Inderdaad. Dit seizoen is veel boeiender.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zag ook Britse vlaggen op die auto's waar de diplomaten uitkwamen dus het kan eventueel wel iets internationaals zijn.
Moet zeggen dat ze het wel erg spannend weten te houden, dit seizoen blijft veel meer overeind staan dat het vorige seizoen wat ik stukken minder vond.
dat is meestal het geval met diplomaten....quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:50 schreef Un4 het volgende:
[..]
Zag ook Britse vlaggen op die auto's waar de diplomaten uitkwamen dus het kan eventueel wel iets internationaals zijn.
Uhh ja lijkt me logisch, maar ik bedoel ermee dat niet alleen Logan en consorten erachter kunnen zitten maar dus ook kopstukken uit andere landen. Of een lead-in naar Season 6 in Londen/Europa.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat is meestal het geval met diplomaten....
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef CloudStrife het volgende:
EDIT: http://www.peggaasuss.info/24/24preview.apr24.mov <--- promo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:24 schreef CloudStrife het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
![]()
En een Duitse! Theo!quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:11 schreef qu63 het volgende:
ik zag ook een Franse vlag geloof ik..
Neequote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef Richardfun het volgende:
Ja, dat was inderdaad wel weird, dat hij opeens zo informeel deed.
En die gasten met die headsets zijn volgens mij ook voor wel meer verantwoordelijk. Misschien de nuke van s2, de poging tot moord op Palmer met die handdruk....
Dit was een van de betere dit seizoenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:11 schreef Mip1988 het volgende:
niet bijzonder spannende aflevering eerlijk gezegt..
Inderdaad...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dit was een van de betere dit seizoen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Myers het volgende:
Dat zullen wel de eindbazen zijn van dit seizoen.
Is die capuchon ook al via internet te bestellen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, Heller zit in 2 seizoenen en heeft in die 2 seizoenen 2 keer zelfmoord proberen te plegen/gepleegd. Ik zie een verband.
Wat ik ook nog geleerd heb van deze aflevering is dat je volledig onzichtbaar bent als je een speciale Jack Bauer capuchon op doet.
Heller is een échte Patriotquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef H.Flick het volgende:
Trouwens, Heller zit in 2 seizoenen en heeft in die 2 seizoenen 2 keer zelfmoord proberen te plegen/gepleegd. Ik zie een verband.
quote:
Zeg dan Sephirothquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik verwacht in episode 24 Bowser!
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Ik verwacht in episode 24 Bowser!
![]()
En vergeet niet de nieuwe 24 Inside te bekijken op 24inside.com![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |