Ja, wel gek. Die mennekes met die rare headsets waren echt eng. Hij zei iets "I have never made a deal in my life that didn't feel like it was gonna fall apart in the eleventh hour". Is dat een Amerikaanse uitdrukking of heeft 'ie met andere 24 seizoenen te makenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef qu63 het volgende:
eigenlijk vond ik de scene tussen Jack en Christopher een beetje matig
viel het jullie ook op dat Logan "Chris" zei ipv Christopher of Henderson?
Ik kijk geen promo's, op vorige week naquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:07 schreef Richardfun het volgende:
*Sniff*, heeft nog steeds niemand de nieuwe promo gevonden?
Dat "11th hour" is gewoon een Engelse uitdrukking, maar ik vermoed idd ook dat er werd verwezen naar eerdere 24 seizoenen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, wel gek. Die mennekes met die rare headsets waren echt eng. Hij zei iets "I have never made a deal in my life that didn't feel like it was gonna fall apart in the eleventh hour". Is dat een Amerikaanse uitdrukking of heeft 'ie met andere 24 seizoenen te maken?
ik denk dat het hetzelfde is als "5 voor 12" in het Nederlands.. gewoon vlak voor het einde..quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, wel gek. Die mennekes met die rare headsets waren echt eng. Hij zei iets "I have never made a deal in my life that didn't feel like it was gonna fall apart in the eleventh hour". Is dat een Amerikaanse uitdrukking of heeft 'ie met andere 24 seizoenen te maken?
Hmm, ja. Ik zit te denken wie er uit 24 is verdwenen zonder dood te gaan. Misschien Sjees?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:08 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Dat "11th hour" is gewoon een Engelse uitdrukking, maar ik vermoed idd ook dat er werd verwezen naar eerdere 24 seizoenen.
Ik heb trouwens het idee dat er een oude bekende in dat vliegtuig zit, aangezien er zo om de 'passenger list' werd gevraagd en dat steeds maar niet lukte. Heb alleen echt geen idee wie dat zou kunnen zijn.
Teveel Banlieue 13 gekeken zo te zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:13 schreef qu63 het volgende:
http://media.putfile.com/Bruno-from-Lisses_ParkourNET
moet Jack ook ff leren
De acteur die de Duitse spion speelt, speelt Desmond in Lost. Vandaar dat ik 'm Desmond noemquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef burpicane het volgende:
Was Theo Stoller niet getraind door UK?
Wie is Desmond btw nog nooit van gehoord
En dan ook nog Desmond en Walt in dezelfde zin gebruikenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
De acteur die de Duitse spion speelt, speelt Desmond in Lost. Vandaar dat ik 'm Desmond noem.
Is goed!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef Life het volgende:
Oh TC03, misschien is dit linkje iets voor in de OP? (de link zelf, niet de images)
http://www.lifeless.nl/24/jack.txt
Je loopt 2 afleveringen achterquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:50 schreef Pascal78 het volgende:
Heb net aflevering 17 gekeken!!!
Die laatste zin van Jack aan het einde![]()
Audrey:
Have you listend to it?
Jack:
Yes, there's no doubt it's Logan.
You understand what this means?
we're talking about, taking down the president of the United states!!!
Hier wachte ik al op sinds seizoen 4
Ja ik weet. Normaal wacht ik 4 weken totdat er weer een mooi compleet dvdtje wordt geleverd door SS2, maar omdat er hier op mijn werk weinig tot niets te doen is vandaag heb ik maar de afleveringen gedowned en ben vast gaan kijken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je loopt 2 afleveringen achter. Kom op, doorkijken
.
Dat die Chinezen er niet zijn is wel te verklaren, dat duurt ff'tjes voordat zoiets bekend wordt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef Pascal78 het volgende:
[..]
Ja ik weet. Normaal wacht ik 4 weken totdat er weer een mooi compleet dvdtje wordt geleverd door SS2, maar omdat er hier op mijn werk weinig tot niets te doen is vandaag heb ik maar de afleveringen gedowned en ben vast gaan kijken.
Kon het echt niet laten....
Mis alleen nog steeds een heel belangrijk punt vanuit seizoen 4.
De chineze ambassade waar die voor gevlucht was is nu nergens meer te bekennen.
Lijkt mij dat ze het niet opgegeven hebben en hem nog steeds zoeken.
And I wonder!!!
zal Jack ooit president worden?
Dat zou zijn leven een stuk makkelijker maken.
De president (Jack) die wordt opgeroepen door CTU.
Hij hoeft geen verantwoording af te leggen en mag alles uitvoeren zonder toestemming van de president, want dat is ie dan zelf.
Dat zou een hele andere dimensie geven aan "24"
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:52 schreef Life het volgende:
Ik kijk vanavond pas 24 dus ik heb nog geen enkele post hier gelezen ivm spoilers. Maar ik had zojuist een saaie les op college, dus ging ik het internet afstruimen. Wat kwam ik daar tegen? Onze eigen -Mo- is een rasechte held.
[afbeelding]
We wachten af, maar denk niet dat we die nog zullen zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat die Chinezen er niet zijn is wel te verklaren, dat duurt ff'tjes voordat zoiets bekend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |