Ik moet mijn belastingaangifte nog invullenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:01 schreef pascalheister het volgende:
blut wie? ik niet![]()
er komt nog een leuke belastingsmeevaller aan ook![]()
Ik ga ervan uit dat je het volgende rijtje af bent gegaan?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:11 schreef Shogo het volgende:
[afbeelding]
Iemand die weet of deze box ergens voor een redelijke prijs (liefst zonder cc) te bestellen is. Hij koste een tijdje 33 eurie bij axelmusic, maar ja stom als ik ben heb ik hem niet besteld.
quote:
Die gast van DVD.nl aemir of zo.. hij loopt echt met een bord voor zijn kop. Hoe kan ik zien dat hij de eerste twee seizoenen van Charmed goedkoper biedt dan de rest? En ze zijn trouwens in de winkel allemaal even duur. Ik heb hem maar gezegd dat ie het lekker zelf moet gaan houden. Ik heb niet eens zin meer om (al had ik een hogere bod geaccepteerd) om hem nog te ontmoetenquote:als ik het begrijp neem jij 3 boxen en 1 flm, ja en volgens jou kosten de boxen ervan uitgaande dat elk box de zelfde prijs is 34 wat niet zo is, deel 1 en 2 doe ik weg voor 30, de rest voor meer dus reken maar uit, en dan geef ik je al korting als we er 34 van maken en met die film er bij reken ik geen verzend kosten want ik neem de tijd om van rotterdam naar jou toe te komen en bij je langs te brengen dat scheelt op ze'n minst 5 euro. Nou ik hoor het wel, en alle dvd's zijn in seal dus nooit gebruikt.
Nou... eigenlijk hoeft het niet meer. Beter zo.. kan ik die 100 euro aan andere dvd's of in mijn spaarpotje voor Amerika over een paar maanden stoppenquote:Op maandag 20 maart 2006 09:28 schreef FremantleDockers het volgende:
Hmm, het is me een tijd terug nog wel gelukt wat bij hem af te dingen. Je moet er wel hard voor werken, dat klopt (het is een indisch mannetje, wellicht dat ie er genetisch gewoon wat beter in is). Om voor zichzelf bezorgkosten uit te sparen doet ie regelmatig een rondje nederland (ov-kaart, denk ik), kijk wel uit dat je dan ook echt de prijs zonder bezorgkosten krijgt!
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien..quote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Zeg, zitten jullie er niet mee dat binnenkort al die films weer omgezet worden in HD en Blue Ray DVD's? Met veel betere kwaliteiten en zo?We hebben allemaal best veel DVD's en een hoop duizenden euro's ingestoken en nu weer dit? Gaat er iemand van jullie een volledige collectie verkoop doen? Om weer te gaan sparen vanuit nul?
Ik denk eerlijk gezegd dat Blue Ray geen toekomst heeft en dat het allemaal wel HD DVD wordt. Sony is niet meer goed bezig met zijn investeringen laatste jaren...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien..(met alle gevolgen van dien)
blu-ray moet ik sowieso niet omdat sony daar vast en zeker rootkits in gaat zitten bakken(want ze zeggen wel dat ze ze nu nog niet beveiligen maar zodra iedereen een blu-ray ding heeft zetten ze het bitje om
)
Ben een enorme X-men fan...quote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef Chielus het volgende:
PS, Dizer, ben je van je geloof afgevallen ofzo... een X3-avater??
Snap ik, mijn inziens zijn de DVD's van X-men de absolute top van DVD's zowel qua beeld als geluid.Ik hou zelf ook van de inhoud van de films maar daar kan ik me nog van voorstellen dat je daar niet van houd.quote:
quote:@ Maar inderdaad, dit soort avatars zijn maar tijdelijk hoor... Band of Brother is tot in de eeuwigheid.... Ik ga denk ik ook een Band of Brothers tatoo nemen... iets met Currahee of zo
Ehm... Bitje omgooien? Wiewatwaar?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik denk dat ik blu-ray, HD-DVD maar even oversla.... met dat gekke HDCP gelul koop ik dalijk army of darkness R3 blu Ray of HD-DVD van MGM en als MGM besluit dat ik hem niet meer mag zien (of alleen op lage reso) dan gooien ze ff een bitje om en dan mag ik hem niet meer zien..(met alle gevolgen van dien)
blu-ray moet ik sowieso niet omdat sony daar vast en zeker rootkits in gaat zitten bakken(want ze zeggen wel dat ze ze nu nog niet beveiligen maar zodra iedereen een blu-ray ding heeft zetten ze het bitje om
)
het bitje dat HDCP enabled isquote:Op maandag 20 maart 2006 15:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ehm... Bitje omgooien? Wiewatwaar?
ik begin er langzaamaan echt zelf ook te geloven iddquote:
zeer zeldzame Hero Wooden boxquote:Op maandag 20 maart 2006 17:50 schreef AntiChrist het volgende:
SPAM!!
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1409279#1409279
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:50 schreef AntiChrist het volgende:
SPAM!!
http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1409279#1409279
shut upquote:Op maandag 20 maart 2006 17:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze écht iets tegen je
hell yeah!quote:Op maandag 20 maart 2006 18:28 schreef Dizer het volgende:
[..]je meende het over je Shawshank Redemption Box
Ik hou mijn oude collectie wil wel aantal titels gaan vervangenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:09 schreef Dizer het volgende:
Zeg, zitten jullie er niet mee dat binnenkort al die films weer omgezet worden in HD en Blue Ray DVD's? Met veel betere kwaliteiten en zo?We hebben allemaal best veel DVD's en een hoop duizenden euro's ingestoken en nu weer dit? Gaat er iemand van jullie een volledige collectie verkoop doen? Om weer te gaan sparen vanuit nul?
zelfde gaat voor mij ook op. voordat dat een beetje betaalbaar is zijn we zeker 5 jaar verder, gok ikquote:Op maandag 20 maart 2006 19:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik wacht het hele HD gebeuren voorlopig nog even af. Alles nu gaan vervangen word wel erg duur.
Tssk... zo een lelijke avatar is niet de OP waardigquote:Op maandag 20 maart 2006 19:29 schreef Timo20 het volgende:
btw. Dizer: je moet m`n avatar nog bijwerken in de OP
Jah.. 4 mei pasquote:Op maandag 20 maart 2006 22:01 schreef Chielus het volgende:
Die moet in Ned. toch nog in de Bios komen??
Nog niet gezienquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:15 schreef FremantleDockers het volgende:
Ach, 12 euro, nooit van gehoord maar wat de fuck, flikker hem gewoon in m'n mandje!
dusseh.... is het wat?
Gewoon kopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:21 schreef Shogo het volgende:
Het ziet er best leuk uit.
Betekent dat je bij aflevering 8 bent?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 02:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik zit nu bij 24 op 8:00. Waarom moet ik toch altijd slapen als het spannend word
Yup die heb ik gisteren gezien. Vandaag verder met aflevering 8:00 tot 9 :00quote:Op dinsdag 21 maart 2006 07:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Betekent dat je bij aflevering 8 bent?
Een 7.3 is voor mij voldoende voor een oorlogsfilmquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:59 schreef Mikkie het volgende:
The Great Raid is niet geweldig. Een paar maanden terug is ie al in de sneak geweest. Zie hier een recensie:
Moviemachine.nl
Nee, nog niet. Maar ik bestelde hem ook pas gisternacht. Overigens valt me op dat cdwow sowieso (bij mij tenminste) wat langzamer is met versturen de laatste tijd, dus het is goed om te zien dat ze het iig nog wel kunnen!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:30 schreef Dizer het volgende:
Whaaaa! Ik kreeg net een mail van cd-wow dat de dvd van The Great Raid verzonden isen ik heb hem gisteravond besteld
FremantleDockers jij ook?
Ik zie net dat je redelijk actief bent op dat forum. Hoor je bij dat groepje dat altijd samen naar de sneak gaat?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:59 schreef Mikkie het volgende:
The Great Raid is niet geweldig. Een paar maanden terug is ie al in de sneak geweest. Zie hier een recensie:
Moviemachine.nl
Geweldigquote:
Ja ik had het gehoord van die gast bij de VanLeest in de kalvertoren. Sparen.. mag je een heleboel DVD's kopen voor veel geld om na eindelijk 10 dvd's te hebben gekocht.. een spaarkaart hebt die korting geeft voor 1 keer 10%quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:14 schreef Chielus het volgende:
Vaqn Leest gaat met de Wildkaart stoppen. Per September geen 10% korting meer![]()
Ipd komt een spaarsysteem. (en dat haat ik echt, sparen.)
Best een ok gozer hoor, laatst nog een scarface giftset aan hem overhandigd op het stationquote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Najah, zeikerd.. zal wel. Alleen jammer dat ie niet eens een tegenbod geeft
Hoe wist je dat ik het over hem had?
erg coolquote:
dvdsoon??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
idd goede shops, ken bijna ook geen slechte shops![]()
niet meer neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is geen vaste shop van mij![]()
die rol heeft pacific nu voor mij overgenomenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet meer nee
maar in betere tijden was t zeker een vaste shop voor me
Ziet er wel mooi uit. Zijn er ook al specs bekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef dvdfreak het volgende:
De 3 April komt deze uit:
The Godfather Collection (new version)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die rol heeft pacific nu voor mij overgenomen![]()
dat wel, maar dan nog blijven ze goedkoper dan de rest. Ik verwacht nog wel een keer dat die verzendkosten vervallen of lager wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen jammer dat daar de verzendkosten zo snel oplopen doordat ze bijna iedere disc apart tellen
let`s hope soquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wel, maar dan nog blijven ze goedkoper dan de rest. Ik verwacht nog wel een keer dat die verzendkosten vervallen of lager worden
daarom blijf ik wel bij dvdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60881
die hoesjes zien er ook niet uit
Ah, een Anchor Bay van The Dead Next Door.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
KQ dit is wat voor jou denk ik
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60859
kwaliteit zal er niet gek veel beter op worden vrees ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ah, een Anchor Bay van The Dead Next Door.
hey, een newbiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef Hare het volgende:
OMG!
Ik sta nog gewoon in de beginpost! Wat een honor, I'm touched
Waarom ben je er eigenlijk haast nooit meer?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:57 schreef Hare het volgende:
OMG!
Ik sta nog gewoon in de beginpost! Wat een honor, I'm touched
Natuurlijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef AversusZ het volgende:
The Great Raid is wel een aardige oorlogsfilm.
Ben wel benieuwd hoe de dvd met het boek eruit ziet, zou je foto's kunnen plaatsen wanneer hij binnen is Dizer?
Denk dat hij in een afkick-kliniek zit of heeft gezeten. Ik vraag me af waar ik me kan aanmelden.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk haast nooit meer?
Hij heeft sinds kort een vaste vriendin en daar geeft hij tegenwoordig zijn geld liever aan uit dan aan dvd's (en automatisch aan ons..)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:44 schreef Shogo het volgende:
[..]
Denk dat hij in een afkick-kliniek zit of heeft gezeten. Ik vraag me af waar ik me kan aanmelden.![]()
Ah kijk een insider.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft sinds kort een vaste vriendin en daar geeft hij tegenwoordig zijn geld liever aan uit dan aan dvd's (en automatisch aan ons..)
ach.. gelijk heeft ie. Tis een mooie meid
Ach.. ik heb hem ook al een tijd niet gesprokenquote:
Wel de ultieme manier om af te kicken dus. Hmmm vrouwen wat waren dat ook alweer zijn er special (of limited) editions van...?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb hem ook al een tijd niet gesproken
Is er een giftset van?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wel de ultieme manier om af te kicken dus. Hmmm meisjes wat waren dat ook alweer zijn er special (of limited) editions van...?![]()
Even op ebay kijken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er een giftset van?Wel de R3 versie aub... en geen bootlegs!
Kan ik het met een link + voucher op cd-wow bestellen?quote:
Weet ik niet ik ga het niet proberen wordt bij mij net als bij Timo gewoon geannuleerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ik het met een link + voucher op cd-wow bestellen?
Ach, ze mogen hem gewoon niet daar bij cd-wowquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Weet ik niet ik ga het niet proberen wordt bij mij net als bij Timo gewoon geannuleerd.![]()
Mij blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ze mogen hem gewoon niet daar bij cd-wow
Ja ja. Sinds dat ze 'streng' (quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er bij jou ook een dvd geannuleerd?
Lol.. gister nog Great Raid via deze weg besteld... vandaag mail dat ie verzonden isquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja ja. Sinds dat ze 'streng' () zijn gaan controleren heb ik niet meer bij hun met voucher + kortingslink kunnen bestellen. Afgelopen zondag nog uitgetest maar maandag was het mooi geannuleerd...
![]()
Beter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol.. gister nog Great Raid via deze weg besteld... vandaag mail dat ie verzonden is
Jij ook! Kijk ze en slaap lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Beter.Ach jah kan er wel om zeiken maar dat veranderd toch niks.
Ik gaat even de nieuwe episode van 24 kijken. Fijne nacht Dizer!
![]()
Hare met een meid?? ik dacht dat het een homo was samen met timo20 (waarom zouden ze anders een make-up giftset in hun collectie hebben?)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft sinds kort een vaste vriendin en daar geeft hij tegenwoordig zijn geld liever aan uit dan aan dvd's (en automatisch aan ons..)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hare met een meid?? ik dacht dat het een homo was samen met timo20 (waarom zouden ze anders een make-up giftset in hun collectie hebben?)
pics willen wequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geen tijd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk haast nooit meer?
Klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb hem ook al een tijd niet gesproken
He, van dat geloof ben ik afgevallen he!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hare met een meid?? ik dacht dat het een homo was samen met timo20 (waarom zouden ze anders een make-up giftset in hun collectie hebben?)
Of je reageert niet op mijn msn gesprekkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk
Het is namelijk tegenwoordig een ex-vriendin![]()
Ciaaoquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:15 schreef Hare het volgende:
Zo, weer genoeg voor vandaag. Ga maar eens de trein halen![]()
pfffff ik ben al 5 minuten hard aan het zwoegenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ciaao
Ik moet over 3 kwartier ook de deur uit.
Harde werkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfffff ik ben al 5 minuten hard aan het zwoegen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef AversusZ het volgende:
The Great Raid is wel een aardige oorlogsfilm.
Ben wel benieuwd hoe de dvd met het boek eruit ziet, zou je foto's kunnen plaatsen wanneer hij binnen is Dizer?
Heb hem toch maar besteld. Had nog die 5 pond voucher liggen. Met kortingslink kwam het uit op 5,75 euroquote:
Hoe kom je aan een 5 pond voucher? Wil ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:28 schreef AversusZ het volgende:
[..]
[..]
Heb hem toch maar besteld. Had nog die 5 pond voucher liggen. Met kortingslink kwam het uit op 5,75 euro![]()
nu maar hopen dat mijn order niet gecancelled word.
ben je net te laat meequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een 5 pond voucher? Wil ik ook
Ja maar dat klopt voor geen meterquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
leuk dat totale kosten overzicht in de dvdprofiler, zit al boven de 12000 dollar![]()
Ik wist niet dat je dat soort spul ook bij cd-wow kan bestellenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als deze bij mij maar niet wordt geannuleerd
![]()
[afbeelding]
Had ik ook, tis alleen de SRP van die dvd's. Vaak stukken duurder dan de aangeschafte prijs. Als je de prijs van aanschaf netjes invuld zie je trouwens wel het juiste bedrag aan uitgaven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
leuk dat totale kosten overzicht in de dvdprofiler, zit al boven de 12000 dollar![]()
Heb m ook al voor ¤480,- zien gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ULTIMA(...)Z41521QQcmdZViewItem
Whehehe
Helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net Heat gezien, mooie film zeg.
1 van de beste actie films die ik tot nu toe heb gezien, hier is het echt spannend en bijna niks is verwacht. Zelfs niet op het eindequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik hoop al jaren op een pakketje uit België...
Misschien moet ik er eens iets bestellen.
Als het goed is, is ie woensdag verstuurd... zal vanuit België zeker wat langer duren dan 2 dagen of zo?quote:
Damn.. die cover had er ook leuker kunnen zijn... slipcoverquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Smots het volgende:
Ik zag gisteren in de MM Utrecht de nieuwe S.E. van Fincher's The Game liggen.
Leuk leuk leuk, maar ERRRRRRRRG jammer dat de magistraal klinkende DTS-track van de laserdisc er niet op terecht is gekomen.
![]()
[afbeelding]
Ja, ga m'n posts een beetje zitten aftroeven!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. die cover had er ook leuker kunnen zijn... slipcover
Zeg, wees eens ene keer origineelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ja, ga m'n posts een beetje zitten aftroeven!
Dvd recorder?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn DVD recorder bevalt goed. Nu hoef ik nooit meer een uitzending te missen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. die cover had er ook leuker kunnen zijn... slipcover
Neeuh... eerder dat je moet gaan nadenken of je niet als een vrouw door het leven wil gaan als je nu al zo zit na te denkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Mikkie het volgende:
Bij het inrichten van je nieuwe kamer/huis enzo, hadden jullie toen ook zo'n moeite met het uitzoeken van al die kleine dingen?
Als alles doorgaat heb ik pas per 1 mei een kamer, maar ik ben nu alles al virtueel aan 't inrichten (terwijl ik nog niks ingemeten heb ofzo)...
Cool. Daar wil ik ook heel graag nog een keer heenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vakantie naar NewYork doorgaat![]()
![]()
Ik blijf hopen op een betere R1 release. Laat deze dus ff aan me voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Smots het volgende:
Ik zag gisteren in de MM Utrecht de nieuwe S.E. van Fincher's The Game liggen.
Leuk leuk leuk, maar ERRRRRRRRG jammer dat de magistraal klinkende DTS-track van de laserdisc er niet op terecht is gekomen.
![]()
[afbeelding]
Bank, bed, kast voor kleding, kast voor dvd's, bureau, grote TV, das alles dat je nodig hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon leuk om eindelijk eens een efficiënte ruimte in te richten met grotendeels nieuwe meubels. En 't is sowieso een sport om een ruimte van 24 m2 te vullen met alles dat je nodig hebt, en toch te proberen zoveel mogelijk leefruimte over te houden
Kijk aan, heb je het belangrijkste iigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh, ik heb op dit moment alleen de grote tv
Ik wacht ook ff rustig afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een betere R1 release. Laat deze dus ff aan me voorbij gaan
Waarom heb je er een gekocht dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Dvd recorder?
Whehe, ik heb er ook 1, maar heb nog NOOIT iets van TV opgenomen.
Ik gebruik de tuner van mijn dvd recorder om op mijn plasmascherm TV kunnen kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom heb je er een gekocht dan?
Oehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
OehNew York staat ook nog op mijn "wishlist"
![]()
Denk er ook aan om er een te kopen. Mijn videorecorder begint erg te haperen. Nog even sparen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn DVD recorder bevalt goed. Nu hoef ik nooit meer een uitzending te missen
Alles van buiten de EU met een waarde >¤22 komt in aanmerking voor invoerrechten. Dus dit ook. Bij prive-post heb je soms mazzel en soms pech (in tegenstelling tot als er bv. amazon op de doos staat, dan ben je altijd de lul), maar het beste kun je de verkoper gewoon vragen als waarde $20 aan te geven (op de airmail-sticker), dan ben je altijd veilig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik kan op eBay bij een goed vertrouwde user alle 4 seizoenen van Farscape voor 30 euro per stuk kopen. Het kost me voor alle 4 maar 10 euro verzendkosten. Dit houdt in een pakket van 130 euro waarde en zo. Krijg ik last van douane kosten omdat het pakketje uit Australië komt?
Ik ben gisteravond nog ff naar New York geweest. Al was het maar een discotheekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
![]()
Thx! Volgens mij snap ik wat ik moet doen. Ik ben nogal dronken dus zal het morgen maar nog een keer lezenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:28 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Alles van buiten de EU met een waarde >¤22 komt in aanmerking voor invoerrechten. Dus dit ook. Bij prive-post heb je soms mazzel en soms pech (in tegenstelling tot als er bv. amazon op de doos staat, dan ben je altijd de lul), maar het beste kun je de verkoper gewoon vragen als waarde $20 aan te geven (op de airmail-sticker), dan ben je altijd veilig.
Vandaag kom ik de Fame weer inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Zeurberus het volgende:
Gister even Fame in Amsterdam binnengewandeld.
Het is wel te merken dat dvd's tegenwoordig geen fuck meer kosten zeg![]()
- Spiderman 1 2 disc S.E
- Spiderman 2 2 disc S.E
5 euro p/s![]()
Tis dat ik ze allebei al heb maar er zullen ook wel mensen zijn die ze nog niet hebben![]()
Heb zelf phone booth besteld, 5,49 kwam die op.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef Mikkie het volgende:
Nou is er gvd gratis verzending bij Bol en kan die kortingscoupon dus érg goed tot z'n recht komen, weet ik niks goedkoops te bestellen.
Heb het geprobeerd en het werkte dus nu heb ik ook een boek die ik al een tijd wil maar te duur vond (althans de versie van 2004 was duur) voor 8,49 in huis.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet echt mijn soort film, heb ik 't geduld niet voor
En dat met die boeken moet je gewoon proberen. Account aanmaken en de hele bestelprocedure doorlopen, merk je vanzelf of ie geaccepteerd wordt.
Ach, mijn moeder zeurt altijd aan mijn kop dat ik altijd van die dure dvd's heb en belachelijk veel, maar geen Titanic (haar favoriete film) dus bij dezen is dat gezeur ook afgelopenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:32 schreef SPiDeY. het volgende:
Doe je goed![]()
Zie hem overal wel voor die prijs, maar die komt er hier mooi niet in
heb ze paar jaar terug in Paradiso gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 00:56 schreef Dizer het volgende:
Zo, net terug van het concert van 3 Doors DownHet was echt supergaaf!!
Heb wel even een DVD van 3 Doors Down gekocht daar voor 30 euromaar hij is wel HD opgenomen
(Niet dat ik daar wat aan heb nu, maar toch
)
spam nichtquote:Op maandag 27 maart 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
Spam: [TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!!
Gister niet toen was het echt gratis verzenden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef Chielus het volgende:
die gratis verzending bij Bol, heb je daar een speciale code voor nodig?
die zitten ook pas 2 jaar in nijmegenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen moet je daarvoor langer ingeschreven staan dan ik nu sta
Beetje jammer dat ik me vier jaar terug niet ingeschreven heb
zeggen ze dan wat over mijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Elke week heeft hij een nieuw topic.
Paradiso? Dat was dus 2 jaar geleden? Ik was er toen ookquote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb ze paar jaar terug in Paradiso gezienwas toen ook erg leuk (alhoewel ik normaal bij Metal concerten sta dus was het wel een aardige cultuur schok) die DVD heb ik ook (bij monstercable besteld)
Geef maar eerlijk toe... zou je ook willen he? Spammenquote:
Jah en elke week verkoop ik weer wat nieuwsquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Elke week heeft hij een nieuw topic.
hehe ik stond ook ergens vooraan (dronken weliswaarquote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paradiso? Dat was dus 2 jaar geleden? Ik was er toen ookSuperconcert was dat. Lekker helemaal vooraan
Jij was toch niet die ene dronken gast die heel erg irritant was die steeds naar voren probeerde te duwen en door iedereen en door mij goed opzij is "geduwd"?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe ik stond ook ergens vooraan (dronken weliswaar)
nee ik vrees het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was toch niet die ene dronken gast die heel erg irritant was die steeds naar voren probeerde te duwen en door iedereen en door mij goed opzij is "geduwd"?
Wheheh...wat zeg jij dat toch weer liefquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee ik vrees het nietanders had jij hier niet meer gepost namelijk
ben niet zomaar opzij te zetten en zeker niet met het groepje dat ik was
en daar komt bij dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben die nooit iemand tot last is bij concerten
Ah Ok. Dan hoop ik op deze week met het liefst voor het weekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Nee, maar ik kreeg gister de dvd's binnen die ik een dag voor TGR had besteld en alles van cdwow komt meestal netjes sequentieel binnen dus ik zou me nog niet al teveel zorgen maken.
De post is de laatste tijd wel wat trager idd. Normaal had ik ze een dag of 3,4 na verzending, en da's nu soms wel 8 dagen.
Hmm... schijnt juist best een goede film te zijn. En James Franco, Benjamin Bratt, Marton Csokas en Joseph Fiennes zijn niet bepaald onbekende namen en zijn best ok als acteurs zijndequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk nu pas naar die prijs, maar 15 euro voor een Giftset (- 2 euro linkje en 3 euro voucher = 10 euro) is echt niks joh! Jammer dat de film niet zo geweldig is
Ik krijg steeds 1 euro vouchersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien in de sneak; hij was best okay, maar geen must-see-twice materiaal voor mij. Dus dan is 't zonde om daar geld aan uit te geven...
Tsja, ik heb een mijntje met 3 euro-vouchersBen ooit eens de mist in gegaan door er tien aan te vragen op verschillende hotmailadressen. Die adressen waren verlopen (doordat ik was vergeten in te loggen) voordat ik de vouchers kon besteden. Daar baalde ik toen stevig van, 30 euro aan kortingsbonnen misgelopen. Dat zou me niet nog een keer gebeuren: nu via m'n CJB.net-account meteen een zwikkie aangevraagd, zodat ik voorlopig vooruit kan
Doe eens liefquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef FremantleDockers het volgende:Daar heb ik er ook nog een paar van liggen, enig idee hoe lang die nog geldig zijn trouwens?
De laatste keer dat iemand dat tegen me zei had ie 5 minuten later z'n lul in m'n bek hangen...quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:14 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand dat tegen me zei had ie 5 minuten later z'n lul in m'n bek hangen...
Ik zag hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb net m'n eerste DVD besteld over internet
Ik moest wel..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag hetJe kon het niet laten he... je moest Oprah bestellen
Ik vind seizoen 4 echt matig t/m ep 6..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef Shogo het volgende:
Dat zou ik gauw doen kun je gauw overschakelen naar het superieure 5de seizoen.Seizoen 5
Tja wat moet ik er van zeggen een aantal erg goede afleveringen liggen je wel in het vooruitschiet maar sommige dingen zijn vrij matig ja. Maar ik kan het je aanraden dit seizoen of je het matig vind of niet wel af te kijken want Seizoen 5 is echt super.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 4 echt matig t/m ep 6..dus motiveer me eens iets meer.
Ik ga straks weer een poging wagen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:28 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja wat moet ik er van zeggen een aantal erg goede afleveringen liggen je wel in het vooruitschiet maar sommige dingen zijn vrij matig ja. Maar ik kan het je aanraden dit seizoen of je het matig vind of niet wel af te kijken want Seizoen 5 is echt super.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb net m'n eerste DVD besteld over internet
en ik moet nog met de dvd van seizoen 4 beginnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef Shogo het volgende:
Dat zou ik gauw doen kun je gauw overschakelen naar het superieure 5de seizoen.Seizoen 5
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik moet nog met de dvd van seizoen 4 beginnen
de 15 afleveringen staan wel te popelen op mn HD..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.
dudequote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef maar eerlijk toe... zou je ook willen he? Spammen![]()
dvd van 5 komt er ook welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.
en sound of the music voor je moeder zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude. nou moet je me niet de kaart verraden
![]()
Vandaag weer een mooie Criterion erbij: Ugetsu![]()
Je bedoelt DVD.. toch? Origineel? Toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de 15 afleveringen staan wel te popelen op mn HD..![]()
Sorryquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude. nou moet je me niet de kaart verraden
![]()
Ik heb de originele UK boxset van #4 jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt DVD.. toch? Origineel? Toch?
Nou vooruit... want dit blijft een DVD topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de originele UK boxset van #4 ja
nee man, The Sound Of Music is coolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en sound of the music voor je moeder zeker![]()
ep15 was gisteravond op tvquote:
je zingt ook met alle nummers mee zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, The Sound Of Music is cool
jeugd sentiment pur sang
Nee want ik ken niet alle teksten uit m`n hoofdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zingt ook met alle nummers mee zeker![]()
hoe verzinnen ze het ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee want ik ken niet alle teksten uit m`n hoofd
Maar daar zal wel verandering in komen: bij de dvd zit een boekje met de songteksten, en op de dvd zit een karaoke functie
whehequote:
nee de Nederlandsequote:
Ik moet hem nog zienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb net Phonebooth gezien. Erg goede film. Die gast aan de telefoon is gaaf. Volgensmij kan dit geen dure film geweest zijn. ruim 90% is op dezelfde set gefilmd
en dan ook nog eens maar 80 minuten als ik me niet vergis. Toen ik hem in de Bios heb gezien voelde ik me op een of ander manier een beetje bekocht, ondanks dat ik het een aardige film vond.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb net Phonebooth gezien. Erg goede film. Die gast aan de telefoon is gaaf. Volgensmij kan dit geen dure film geweest zijn. ruim 90% is op dezelfde set gefilmd
idd. een sterke filmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag eerste twee afleveringen van Carnivale gezien. Ik ben verslaafdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. een sterke film
Net de eerste aflevering van het derde seizoen van Family Guy gezien![]()
![]()
Hmmm.. kijken dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bedoelt Kiefer Sutherland. Die stem zou je toch moeten herkennen..
'T is een sterke film ja, hij duurt inderdaad vrij kort met z'n 80 minuten, maar het zijn wel 80 kwalitatief uitstekende minuten, en da's met een dergelijke set wel een prestatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |