Als het goed is, is ie woensdag verstuurd... zal vanuit België zeker wat langer duren dan 2 dagen of zo?quote:
Damn.. die cover had er ook leuker kunnen zijn... slipcoverquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Smots het volgende:
Ik zag gisteren in de MM Utrecht de nieuwe S.E. van Fincher's The Game liggen.
Leuk leuk leuk, maar ERRRRRRRRG jammer dat de magistraal klinkende DTS-track van de laserdisc er niet op terecht is gekomen.
![]()
[afbeelding]
Ja, ga m'n posts een beetje zitten aftroeven!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. die cover had er ook leuker kunnen zijn... slipcover
Zeg, wees eens ene keer origineelquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:17 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ja, ga m'n posts een beetje zitten aftroeven!
Dvd recorder?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn DVD recorder bevalt goed. Nu hoef ik nooit meer een uitzending te missen
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn.. die cover had er ook leuker kunnen zijn... slipcover
Neeuh... eerder dat je moet gaan nadenken of je niet als een vrouw door het leven wil gaan als je nu al zo zit na te denkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:37 schreef Mikkie het volgende:
Bij het inrichten van je nieuwe kamer/huis enzo, hadden jullie toen ook zo'n moeite met het uitzoeken van al die kleine dingen?
Als alles doorgaat heb ik pas per 1 mei een kamer, maar ik ben nu alles al virtueel aan 't inrichten (terwijl ik nog niks ingemeten heb ofzo)...
Cool. Daar wil ik ook heel graag nog een keer heenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat mijn vakantie naar NewYork doorgaat![]()
![]()
Ik blijf hopen op een betere R1 release. Laat deze dus ff aan me voorbij gaanquote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:55 schreef Smots het volgende:
Ik zag gisteren in de MM Utrecht de nieuwe S.E. van Fincher's The Game liggen.
Leuk leuk leuk, maar ERRRRRRRRG jammer dat de magistraal klinkende DTS-track van de laserdisc er niet op terecht is gekomen.
![]()
[afbeelding]
Bank, bed, kast voor kleding, kast voor dvd's, bureau, grote TV, das alles dat je nodig hebtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vind 't gewoon leuk om eindelijk eens een efficiënte ruimte in te richten met grotendeels nieuwe meubels. En 't is sowieso een sport om een ruimte van 24 m2 te vullen met alles dat je nodig hebt, en toch te proberen zoveel mogelijk leefruimte over te houden
Kijk aan, heb je het belangrijkste iigquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Euh, ik heb op dit moment alleen de grote tv
Ik wacht ook ff rustig afquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:24 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik blijf hopen op een betere R1 release. Laat deze dus ff aan me voorbij gaan
Waarom heb je er een gekocht dan?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Dvd recorder?
Whehe, ik heb er ook 1, maar heb nog NOOIT iets van TV opgenomen.
Ik gebruik de tuner van mijn dvd recorder om op mijn plasmascherm TV kunnen kijken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom heb je er een gekocht dan?
Oehquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
![]()
Gaafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef Dada het volgende:
[..]
OehNew York staat ook nog op mijn "wishlist"
![]()
Denk er ook aan om er een te kopen. Mijn videorecorder begint erg te haperen. Nog even sparen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:31 schreef BrainOverfloW het volgende:
Mijn DVD recorder bevalt goed. Nu hoef ik nooit meer een uitzending te missen
Alles van buiten de EU met een waarde >¤22 komt in aanmerking voor invoerrechten. Dus dit ook. Bij prive-post heb je soms mazzel en soms pech (in tegenstelling tot als er bv. amazon op de doos staat, dan ben je altijd de lul), maar het beste kun je de verkoper gewoon vragen als waarde $20 aan te geven (op de airmail-sticker), dan ben je altijd veilig.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:33 schreef Dizer het volgende:
Ik kan op eBay bij een goed vertrouwde user alle 4 seizoenen van Farscape voor 30 euro per stuk kopen. Het kost me voor alle 4 maar 10 euro verzendkosten. Dit houdt in een pakket van 130 euro waarde en zo. Krijg ik last van douane kosten omdat het pakketje uit Australië komt?
Ik ben gisteravond nog ff naar New York geweest. Al was het maar een discotheekquote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:38 schreef Dizer het volgende:
![]()
Thx! Volgens mij snap ik wat ik moet doen. Ik ben nogal dronken dus zal het morgen maar nog een keer lezenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:28 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Alles van buiten de EU met een waarde >¤22 komt in aanmerking voor invoerrechten. Dus dit ook. Bij prive-post heb je soms mazzel en soms pech (in tegenstelling tot als er bv. amazon op de doos staat, dan ben je altijd de lul), maar het beste kun je de verkoper gewoon vragen als waarde $20 aan te geven (op de airmail-sticker), dan ben je altijd veilig.
Vandaag kom ik de Fame weer inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef Zeurberus het volgende:
Gister even Fame in Amsterdam binnengewandeld.
Het is wel te merken dat dvd's tegenwoordig geen fuck meer kosten zeg![]()
- Spiderman 1 2 disc S.E
- Spiderman 2 2 disc S.E
5 euro p/s![]()
Tis dat ik ze allebei al heb maar er zullen ook wel mensen zijn die ze nog niet hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |