Wel de ultieme manier om af te kicken dus. Hmmm vrouwen wat waren dat ook alweer zijn er special (of limited) editions van...?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb hem ook al een tijd niet gesproken

Is er een giftset van?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:55 schreef Shogo het volgende:
[..]
Wel de ultieme manier om af te kicken dus. Hmmm meisjes wat waren dat ook alweer zijn er special (of limited) editions van...?![]()

Even op ebay kijken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er een giftset van?Wel de R3 versie aub... en geen bootlegs!

Kan ik het met een link + voucher op cd-wow bestellen?quote:

Weet ik niet ik ga het niet proberen wordt bij mij net als bij Timo gewoon geannuleerd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kan ik het met een link + voucher op cd-wow bestellen?

Ach, ze mogen hem gewoon niet daar bij cd-wowquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:01 schreef Shogo het volgende:
[..]
Weet ik niet ik ga het niet proberen wordt bij mij net als bij Timo gewoon geannuleerd.![]()

Mij blijkbaar ook niet.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, ze mogen hem gewoon niet daar bij cd-wow

Ja ja. Sinds dat ze 'streng' (quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er bij jou ook een dvd geannuleerd?

Lol.. gister nog Great Raid via deze weg besteld... vandaag mail dat ie verzonden isquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:05 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ja ja. Sinds dat ze 'streng' () zijn gaan controleren heb ik niet meer bij hun met voucher + kortingslink kunnen bestellen. Afgelopen zondag nog uitgetest maar maandag was het mooi geannuleerd...
![]()

Beter.quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol.. gister nog Great Raid via deze weg besteld... vandaag mail dat ie verzonden is

Jij ook! Kijk ze en slaap lekkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:10 schreef Shogo het volgende:
[..]
Beter.Ach jah kan er wel om zeiken maar dat veranderd toch niks.
Ik gaat even de nieuwe episode van 24 kijken. Fijne nacht Dizer!
![]()

Hare met een meid?? ik dacht dat het een homo was samen met timo20 (waarom zouden ze anders een make-up giftset in hun collectie hebben?)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft sinds kort een vaste vriendin en daar geeft hij tegenwoordig zijn geld liever aan uit dan aan dvd's (en automatisch aan ons..)
ach.. gelijk heeft ie. Tis een mooie meid

quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hare met een meid?? ik dacht dat het een homo was samen met timo20 (waarom zouden ze anders een make-up giftset in hun collectie hebben?)

pics willen wequote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft sinds kort een vaste vriendin en daar geeft hij tegenwoordig zijn geld liever aan uit dan aan dvd's (en automatisch aan ons..)
ach.. gelijk heeft ie. Tis een mooie meid

Geen tijd.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk haast nooit meer?

Klaarblijkelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach.. ik heb hem ook al een tijd niet gesproken

He, van dat geloof ben ik afgevallen he!quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Hare met een meid?? ik dacht dat het een homo was samen met timo20 (waarom zouden ze anders een make-up giftset in hun collectie hebben?)

Of je reageert niet op mijn msn gesprekkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:13 schreef Hare het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk
Het is namelijk tegenwoordig een ex-vriendin![]()

Ciaaoquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:15 schreef Hare het volgende:
Zo, weer genoeg voor vandaag. Ga maar eens de trein halen![]()

pfffff ik ben al 5 minuten hard aan het zwoegenquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ciaao
Ik moet over 3 kwartier ook de deur uit.

Harde werkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfffff ik ben al 5 minuten hard aan het zwoegen

quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef AversusZ het volgende:
The Great Raid is wel een aardige oorlogsfilm.
Ben wel benieuwd hoe de dvd met het boek eruit ziet, zou je foto's kunnen plaatsen wanneer hij binnen is Dizer?
Heb hem toch maar besteld. Had nog die 5 pond voucher liggen. Met kortingslink kwam het uit op 5,75 euroquote:

Hoe kom je aan een 5 pond voucher? Wil ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:28 schreef AversusZ het volgende:
[..]
[..]
Heb hem toch maar besteld. Had nog die 5 pond voucher liggen. Met kortingslink kwam het uit op 5,75 euro![]()
nu maar hopen dat mijn order niet gecancelled word.

ben je net te laat meequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een 5 pond voucher? Wil ik ook

Ja maar dat klopt voor geen meterquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
leuk dat totale kosten overzicht in de dvdprofiler, zit al boven de 12000 dollar![]()

Ik wist niet dat je dat soort spul ook bij cd-wow kan bestellenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als deze bij mij maar niet wordt geannuleerd
![]()
[afbeelding]

Had ik ook, tis alleen de SRP van die dvd's. Vaak stukken duurder dan de aangeschafte prijs. Als je de prijs van aanschaf netjes invuld zie je trouwens wel het juiste bedrag aan uitgaven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
leuk dat totale kosten overzicht in de dvdprofiler, zit al boven de 12000 dollar![]()

Heb m ook al voor ¤480,- zien gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ULTIMA(...)Z41521QQcmdZViewItem
Whehehe

Helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net Heat gezien, mooie film zeg.

1 van de beste actie films die ik tot nu toe heb gezien, hier is het echt spannend en bijna niks is verwacht. Zelfs niet op het eindequote:

quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik hoop al jaren op een pakketje uit België...
Misschien moet ik er eens iets bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |