Harde werkerquote:Op woensdag 22 maart 2006 07:38 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfffff ik ben al 5 minuten hard aan het zwoegen

quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:22 schreef AversusZ het volgende:
The Great Raid is wel een aardige oorlogsfilm.
Ben wel benieuwd hoe de dvd met het boek eruit ziet, zou je foto's kunnen plaatsen wanneer hij binnen is Dizer?
Heb hem toch maar besteld. Had nog die 5 pond voucher liggen. Met kortingslink kwam het uit op 5,75 euroquote:

Hoe kom je aan een 5 pond voucher? Wil ik ookquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:28 schreef AversusZ het volgende:
[..]
[..]
Heb hem toch maar besteld. Had nog die 5 pond voucher liggen. Met kortingslink kwam het uit op 5,75 euro![]()
nu maar hopen dat mijn order niet gecancelled word.

ben je net te laat meequote:Op woensdag 22 maart 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een 5 pond voucher? Wil ik ook

Ja maar dat klopt voor geen meterquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
leuk dat totale kosten overzicht in de dvdprofiler, zit al boven de 12000 dollar![]()

Ik wist niet dat je dat soort spul ook bij cd-wow kan bestellenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Als deze bij mij maar niet wordt geannuleerd
![]()
[afbeelding]

Had ik ook, tis alleen de SRP van die dvd's. Vaak stukken duurder dan de aangeschafte prijs. Als je de prijs van aanschaf netjes invuld zie je trouwens wel het juiste bedrag aan uitgaven.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:06 schreef pascalheister het volgende:
leuk dat totale kosten overzicht in de dvdprofiler, zit al boven de 12000 dollar![]()

Heb m ook al voor ¤480,- zien gaanquote:Op donderdag 23 maart 2006 10:33 schreef Dizer het volgende:
http://cgi.ebay.nl/ULTIMA(...)Z41521QQcmdZViewItem
Whehehe

Helemaal met je eensquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:51 schreef Twisted_Logic het volgende:
Net Heat gezien, mooie film zeg.

1 van de beste actie films die ik tot nu toe heb gezien, hier is het echt spannend en bijna niks is verwacht. Zelfs niet op het eindequote:

quote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:56 schreef FremantleDockers het volgende:
Ik hoop al jaren op een pakketje uit België...
Misschien moet ik er eens iets bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |