quote:Sidewalk Drawings
These chalk sidewalk drawings are some true pieces of art and make walking down the street a whole lot more fun.
Dit is krijt en geen photoshop. Dit heb ik al eens op TV geweest (BBC meen ik en deze gast heeft al een hoop prijzen gekregen hiervoor.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
cool gedaan, maar ik twijfel toch wel heel erg of photoshop hier niet achter zit
ik geloof je, maar ik heb toch zoiets van eerst zien en dan pas geloven. internet van tegenwoordig is niet meer te vertrouwenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Dit is krijt en geen photoshop. Dit heb ik al eens op TV geweest (BBC meen ik en deze gast heeft al een hoop prijzen gekregen hiervoor.
En er zijn al eens topics over geweest op FOK! hierover trouwens.
Ik heb zijn website erbij ge-editquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik geloof je, maar ik heb toch zoiets van eerst zien en dan pas geloven. internet van tegenwoordig is niet meer te vertrouwen![]()
maakt eigenlijk niet uit of het een photoshop is want het ziet er gewoon cool uitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik heb zijn website erbij ge-edit
Staat nog veel meer moois. Inclusief een paar in een ander perspectief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |