Zo'n ding? Hoe'n ding?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:10 schreef Ayaxola het volgende:
Zo vet! Zo'n ding moeten ze ook in Nederland maken!
Ja klopt, jaar of wat geleden alweer. Mocht wel weer ff ditquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 09:30 schreef melismay het volgende:
Hier is volgens mij al wel eens een topic over geweestMaar het blijft gewoon prachtig!
Ik heb het nog niet gevonden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is er ook een plaatje van dat schilderij vanuit de 'goeie' hoek?
Jammer, ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb het nog niet gevonden.
Maar als je een groot plaatje zoekt op internet (google: ambassadors) en er een beetje plat vanuit een beetje rechts boven opkijkt zie je het ook ongeveer.
En dat is dus gewoon een plat schilderij?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 11:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jammer, ben wel nieuwsgierig.
Maar dit werkt dus anders dan trompe l'oeil. Daar is de vorm normaal en heb je toch de 3D-illusie. In Het Boymans hangen een aantal mooie trompe l'oeil-schilderijen, met engelen enzo. In de kerken in Rome zie je ze ook veel.
Voorbeeldje van trompe l'oeil:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |