Heb zelf phone booth besteld, 5,49 kwam die op.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:49 schreef Mikkie het volgende:
Nou is er gvd gratis verzending bij Bol en kan die kortingscoupon dus érg goed tot z'n recht komen, weet ik niks goedkoops te bestellen.
Heb het geprobeerd en het werkte dus nu heb ik ook een boek die ik al een tijd wil maar te duur vond (althans de versie van 2004 was duur) voor 8,49 in huis.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is volgens mij niet echt mijn soort film, heb ik 't geduld niet voor
En dat met die boeken moet je gewoon proberen. Account aanmaken en de hele bestelprocedure doorlopen, merk je vanzelf of ie geaccepteerd wordt.
Ach, mijn moeder zeurt altijd aan mijn kop dat ik altijd van die dure dvd's heb en belachelijk veel, maar geen Titanic (haar favoriete film) dus bij dezen is dat gezeur ook afgelopenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:32 schreef SPiDeY. het volgende:
Doe je goed![]()
Zie hem overal wel voor die prijs, maar die komt er hier mooi niet in
heb ze paar jaar terug in Paradiso gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 00:56 schreef Dizer het volgende:
Zo, net terug van het concert van 3 Doors DownHet was echt supergaaf!!
Heb wel even een DVD van 3 Doors Down gekocht daar voor 30 euromaar hij is wel HD opgenomen
(Niet dat ik daar wat aan heb nu, maar toch
)
spam nichtquote:Op maandag 27 maart 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
Spam: [TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |