Geweldigquote:

Ja ik had het gehoord van die gast bij de VanLeest in de kalvertoren. Sparen.. mag je een heleboel DVD's kopen voor veel geld om na eindelijk 10 dvd's te hebben gekocht.. een spaarkaart hebt die korting geeft voor 1 keer 10%quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:14 schreef Chielus het volgende:
Vaqn Leest gaat met de Wildkaart stoppen. Per September geen 10% korting meer![]()
Ipd komt een spaarsysteem. (en dat haat ik echt, sparen.)

Best een ok gozer hoor, laatst nog een scarface giftset aan hem overhandigd op het stationquote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Najah, zeikerd.. zal wel. Alleen jammer dat ie niet eens een tegenbod geeft
Hoe wist je dat ik het over hem had?

erg coolquote:

dvdsoon??quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:32 schreef pascalheister het volgende:
idd goede shops, ken bijna ook geen slechte shops![]()

niet meer neequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is geen vaste shop van mij![]()

die rol heeft pacific nu voor mij overgenomenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niet meer nee
maar in betere tijden was t zeker een vaste shop voor me

Ziet er wel mooi uit. Zijn er ook al specs bekend?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:40 schreef dvdfreak het volgende:
De 3 April komt deze uit:
The Godfather Collection (new version)
[afbeelding]

quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die rol heeft pacific nu voor mij overgenomen![]()

dat wel, maar dan nog blijven ze goedkoper dan de rest. Ik verwacht nog wel een keer dat die verzendkosten vervallen of lager wordenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
alleen jammer dat daar de verzendkosten zo snel oplopen doordat ze bijna iedere disc apart tellen

let`s hope soquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat wel, maar dan nog blijven ze goedkoper dan de rest. Ik verwacht nog wel een keer dat die verzendkosten vervallen of lager worden

daarom blijf ik wel bij dvdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60881
die hoesjes zien er ook niet uit

Ah, een Anchor Bay van The Dead Next Door.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:43 schreef pascalheister het volgende:
KQ dit is wat voor jou denk ik
http://dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=60859

kwaliteit zal er niet gek veel beter op worden vrees ikquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:51 schreef Durbin het volgende:
[..]
Ah, een Anchor Bay van The Dead Next Door.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |