Gister niet toen was het echt gratis verzenden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef Chielus het volgende:
die gratis verzending bij Bol, heb je daar een speciale code voor nodig?
die zitten ook pas 2 jaar in nijmegenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen moet je daarvoor langer ingeschreven staan dan ik nu sta
Beetje jammer dat ik me vier jaar terug niet ingeschreven heb
zeggen ze dan wat over mijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Elke week heeft hij een nieuw topic.
Paradiso? Dat was dus 2 jaar geleden? Ik was er toen ookquote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb ze paar jaar terug in Paradiso gezienwas toen ook erg leuk (alhoewel ik normaal bij Metal concerten sta dus was het wel een aardige cultuur schok) die DVD heb ik ook (bij monstercable besteld)
Geef maar eerlijk toe... zou je ook willen he? Spammenquote:
Jah en elke week verkoop ik weer wat nieuwsquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Elke week heeft hij een nieuw topic.
hehe ik stond ook ergens vooraan (dronken weliswaarquote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paradiso? Dat was dus 2 jaar geleden? Ik was er toen ookSuperconcert was dat. Lekker helemaal vooraan
Jij was toch niet die ene dronken gast die heel erg irritant was die steeds naar voren probeerde te duwen en door iedereen en door mij goed opzij is "geduwd"?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe ik stond ook ergens vooraan (dronken weliswaar)
nee ik vrees het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was toch niet die ene dronken gast die heel erg irritant was die steeds naar voren probeerde te duwen en door iedereen en door mij goed opzij is "geduwd"?
Wheheh...wat zeg jij dat toch weer liefquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee ik vrees het nietanders had jij hier niet meer gepost namelijk
ben niet zomaar opzij te zetten en zeker niet met het groepje dat ik was
en daar komt bij dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben die nooit iemand tot last is bij concerten
Ah Ok. Dan hoop ik op deze week met het liefst voor het weekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Nee, maar ik kreeg gister de dvd's binnen die ik een dag voor TGR had besteld en alles van cdwow komt meestal netjes sequentieel binnen dus ik zou me nog niet al teveel zorgen maken.
De post is de laatste tijd wel wat trager idd. Normaal had ik ze een dag of 3,4 na verzending, en da's nu soms wel 8 dagen.
Hmm... schijnt juist best een goede film te zijn. En James Franco, Benjamin Bratt, Marton Csokas en Joseph Fiennes zijn niet bepaald onbekende namen en zijn best ok als acteurs zijndequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk nu pas naar die prijs, maar 15 euro voor een Giftset (- 2 euro linkje en 3 euro voucher = 10 euro) is echt niks joh! Jammer dat de film niet zo geweldig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |