Ach, mijn moeder zeurt altijd aan mijn kop dat ik altijd van die dure dvd's heb en belachelijk veel, maar geen Titanic (haar favoriete film) dus bij dezen is dat gezeur ook afgelopenquote:Op maandag 27 maart 2006 01:32 schreef SPiDeY. het volgende:
Doe je goed![]()
Zie hem overal wel voor die prijs, maar die komt er hier mooi niet in
heb ze paar jaar terug in Paradiso gezienquote:Op maandag 27 maart 2006 00:56 schreef Dizer het volgende:
Zo, net terug van het concert van 3 Doors DownHet was echt supergaaf!!
Heb wel even een DVD van 3 Doors Down gekocht daar voor 30 euromaar hij is wel HD opgenomen
(Niet dat ik daar wat aan heb nu, maar toch
)
spam nichtquote:Op maandag 27 maart 2006 10:06 schreef Dizer het volgende:
Spam: [TK] DVD's en CD's bijna alles 6 euro incl!!!
Gister niet toen was het echt gratis verzenden.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef Chielus het volgende:
die gratis verzending bij Bol, heb je daar een speciale code voor nodig?
die zitten ook pas 2 jaar in nijmegenquote:Op maandag 27 maart 2006 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Alleen moet je daarvoor langer ingeschreven staan dan ik nu sta
Beetje jammer dat ik me vier jaar terug niet ingeschreven heb
zeggen ze dan wat over mijquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Elke week heeft hij een nieuw topic.
Paradiso? Dat was dus 2 jaar geleden? Ik was er toen ookquote:Op maandag 27 maart 2006 16:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
heb ze paar jaar terug in Paradiso gezienwas toen ook erg leuk (alhoewel ik normaal bij Metal concerten sta dus was het wel een aardige cultuur schok) die DVD heb ik ook (bij monstercable besteld)
Geef maar eerlijk toe... zou je ook willen he? Spammenquote:
Jah en elke week verkoop ik weer wat nieuwsquote:Op maandag 27 maart 2006 21:20 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Elke week heeft hij een nieuw topic.
hehe ik stond ook ergens vooraan (dronken weliswaarquote:Op maandag 27 maart 2006 23:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Paradiso? Dat was dus 2 jaar geleden? Ik was er toen ookSuperconcert was dat. Lekker helemaal vooraan
Jij was toch niet die ene dronken gast die heel erg irritant was die steeds naar voren probeerde te duwen en door iedereen en door mij goed opzij is "geduwd"?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:05 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe ik stond ook ergens vooraan (dronken weliswaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |