quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb net m'n eerste DVD besteld over internet
en ik moet nog met de dvd van seizoen 4 beginnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef Shogo het volgende:
Dat zou ik gauw doen kun je gauw overschakelen naar het superieure 5de seizoen.Seizoen 5
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik moet nog met de dvd van seizoen 4 beginnen
de 15 afleveringen staan wel te popelen op mn HD..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.
dudequote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef maar eerlijk toe... zou je ook willen he? Spammen![]()
dvd van 5 komt er ook welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.
en sound of the music voor je moeder zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude. nou moet je me niet de kaart verraden
![]()
Vandaag weer een mooie Criterion erbij: Ugetsu![]()
Je bedoelt DVD.. toch? Origineel? Toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de 15 afleveringen staan wel te popelen op mn HD..![]()
Sorryquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude. nou moet je me niet de kaart verraden
![]()
Ik heb de originele UK boxset van #4 jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt DVD.. toch? Origineel? Toch?
Nou vooruit... want dit blijft een DVD topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de originele UK boxset van #4 ja
nee man, The Sound Of Music is coolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en sound of the music voor je moeder zeker![]()
ep15 was gisteravond op tvquote:
je zingt ook met alle nummers mee zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, The Sound Of Music is cool
jeugd sentiment pur sang
Nee want ik ken niet alle teksten uit m`n hoofdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zingt ook met alle nummers mee zeker![]()
hoe verzinnen ze het ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee want ik ken niet alle teksten uit m`n hoofd
Maar daar zal wel verandering in komen: bij de dvd zit een boekje met de songteksten, en op de dvd zit een karaoke functie
whehequote:
nee de Nederlandsequote:
Ik moet hem nog zienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb net Phonebooth gezien. Erg goede film. Die gast aan de telefoon is gaaf. Volgensmij kan dit geen dure film geweest zijn. ruim 90% is op dezelfde set gefilmd
en dan ook nog eens maar 80 minuten als ik me niet vergis. Toen ik hem in de Bios heb gezien voelde ik me op een of ander manier een beetje bekocht, ondanks dat ik het een aardige film vond.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb net Phonebooth gezien. Erg goede film. Die gast aan de telefoon is gaaf. Volgensmij kan dit geen dure film geweest zijn. ruim 90% is op dezelfde set gefilmd
idd. een sterke filmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag eerste twee afleveringen van Carnivale gezien. Ik ben verslaafdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. een sterke film
Net de eerste aflevering van het derde seizoen van Family Guy gezien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |