nee ik vrees het nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij was toch niet die ene dronken gast die heel erg irritant was die steeds naar voren probeerde te duwen en door iedereen en door mij goed opzij is "geduwd"?
Wheheh...wat zeg jij dat toch weer liefquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:51 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee ik vrees het nietanders had jij hier niet meer gepost namelijk
ben niet zomaar opzij te zetten en zeker niet met het groepje dat ik was
en daar komt bij dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben die nooit iemand tot last is bij concerten
Ah Ok. Dan hoop ik op deze week met het liefst voor het weekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:19 schreef FremantleDockers het volgende:
Nee, maar ik kreeg gister de dvd's binnen die ik een dag voor TGR had besteld en alles van cdwow komt meestal netjes sequentieel binnen dus ik zou me nog niet al teveel zorgen maken.
De post is de laatste tijd wel wat trager idd. Normaal had ik ze een dag of 3,4 na verzending, en da's nu soms wel 8 dagen.
Hmm... schijnt juist best een goede film te zijn. En James Franco, Benjamin Bratt, Marton Csokas en Joseph Fiennes zijn niet bepaald onbekende namen en zijn best ok als acteurs zijndequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kijk nu pas naar die prijs, maar 15 euro voor een Giftset (- 2 euro linkje en 3 euro voucher = 10 euro) is echt niks joh! Jammer dat de film niet zo geweldig is
Ik krijg steeds 1 euro vouchersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien in de sneak; hij was best okay, maar geen must-see-twice materiaal voor mij. Dus dan is 't zonde om daar geld aan uit te geven...
Tsja, ik heb een mijntje met 3 euro-vouchersBen ooit eens de mist in gegaan door er tien aan te vragen op verschillende hotmailadressen. Die adressen waren verlopen (doordat ik was vergeten in te loggen) voordat ik de vouchers kon besteden. Daar baalde ik toen stevig van, 30 euro aan kortingsbonnen misgelopen. Dat zou me niet nog een keer gebeuren: nu via m'n CJB.net-account meteen een zwikkie aangevraagd, zodat ik voorlopig vooruit kan
Doe eens liefquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:53 schreef FremantleDockers het volgende:Daar heb ik er ook nog een paar van liggen, enig idee hoe lang die nog geldig zijn trouwens?
De laatste keer dat iemand dat tegen me zei had ie 5 minuten later z'n lul in m'n bek hangen...quote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:14 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
De laatste keer dat iemand dat tegen me zei had ie 5 minuten later z'n lul in m'n bek hangen...
Ik zag hetquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb net m'n eerste DVD besteld over internet
Ik moest wel..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zag hetJe kon het niet laten he... je moest Oprah bestellen
Ik vind seizoen 4 echt matig t/m ep 6..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef Shogo het volgende:
Dat zou ik gauw doen kun je gauw overschakelen naar het superieure 5de seizoen.Seizoen 5
Tja wat moet ik er van zeggen een aantal erg goede afleveringen liggen je wel in het vooruitschiet maar sommige dingen zijn vrij matig ja. Maar ik kan het je aanraden dit seizoen of je het matig vind of niet wel af te kijken want Seizoen 5 is echt super.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind seizoen 4 echt matig t/m ep 6..dus motiveer me eens iets meer.
Ik ga straks weer een poging wagen!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:28 schreef Shogo het volgende:
[..]
Tja wat moet ik er van zeggen een aantal erg goede afleveringen liggen je wel in het vooruitschiet maar sommige dingen zijn vrij matig ja. Maar ik kan het je aanraden dit seizoen of je het matig vind of niet wel af te kijken want Seizoen 5 is echt super.![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb net m'n eerste DVD besteld over internet
en ik moet nog met de dvd van seizoen 4 beginnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:24 schreef Shogo het volgende:
Dat zou ik gauw doen kun je gauw overschakelen naar het superieure 5de seizoen.Seizoen 5
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en ik moet nog met de dvd van seizoen 4 beginnen
de 15 afleveringen staan wel te popelen op mn HD..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.
dudequote:Op maandag 27 maart 2006 23:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geef maar eerlijk toe... zou je ook willen he? Spammen![]()
dvd van 5 komt er ook welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:48 schreef Shogo het volgende:
[..]
Opschieten dan maar S5 wil je niet missen.
en sound of the music voor je moeder zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude. nou moet je me niet de kaart verraden
![]()
Vandaag weer een mooie Criterion erbij: Ugetsu![]()
Je bedoelt DVD.. toch? Origineel? Toch?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
de 15 afleveringen staan wel te popelen op mn HD..![]()
Sorryquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude. nou moet je me niet de kaart verraden
![]()
Ik heb de originele UK boxset van #4 jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je bedoelt DVD.. toch? Origineel? Toch?
Nou vooruit... want dit blijft een DVD topicquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb de originele UK boxset van #4 ja
nee man, The Sound Of Music is coolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en sound of the music voor je moeder zeker![]()
ep15 was gisteravond op tvquote:
je zingt ook met alle nummers mee zekerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee man, The Sound Of Music is cool
jeugd sentiment pur sang
Nee want ik ken niet alle teksten uit m`n hoofdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je zingt ook met alle nummers mee zeker![]()
hoe verzinnen ze het ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee want ik ken niet alle teksten uit m`n hoofd
Maar daar zal wel verandering in komen: bij de dvd zit een boekje met de songteksten, en op de dvd zit een karaoke functie
whehequote:
nee de Nederlandsequote:
Ik moet hem nog zienquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb net Phonebooth gezien. Erg goede film. Die gast aan de telefoon is gaaf. Volgensmij kan dit geen dure film geweest zijn. ruim 90% is op dezelfde set gefilmd
en dan ook nog eens maar 80 minuten als ik me niet vergis. Toen ik hem in de Bios heb gezien voelde ik me op een of ander manier een beetje bekocht, ondanks dat ik het een aardige film vond.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik heb net Phonebooth gezien. Erg goede film. Die gast aan de telefoon is gaaf. Volgensmij kan dit geen dure film geweest zijn. ruim 90% is op dezelfde set gefilmd
idd. een sterke filmquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef BrainOverfloW het volgende:
Vandaag eerste twee afleveringen van Carnivale gezien. Ik ben verslaafdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. een sterke film
Net de eerste aflevering van het derde seizoen van Family Guy gezien![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |