bedankt voor de FB, ik ga straks en morgen alle topics nog eens door lezen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
ik heb een heel mooi fotoboek aangemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, die Laffer... wie is dat nou eigenlijk? Is dat echt zo'n bejaarde![]()
Je hebt geluk... ik moet morgen heeeeel vroeg opstaan om een vlucht te halen. Dus ik zal de versnelde versie even doen:quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb een heel mooi fotoboek aangemaakt![]()
ik jou ook welquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt geluk... ik moet morgen heeeeel vroeg opstaan om een vlucht te halen. Dus ik zal de versnelde versie even doen:
Ik mag jou wel
![]()
![]()
Ik vind hem grandioosquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
Ga je dan weer foto's posten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef sararaats het volgende:
is het echt waar dat je op je 40ste in een mid-life crisis geraakt?
dat belooft wat als ik 40 word.
best nuttig zo'n forum. kan ik me even in jullie plaats zetten en al de verhalen lezen van de 40+
nee hoor, je raakt echt niet op je 40è in een mid-life...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef sararaats het volgende:
is het echt waar dat je op je 40ste in een mid-life crisis geraakt?
dat belooft wat als ik 40 word.
best nuttig zo'n forum. kan ik me even in jullie plaats zetten en al de verhalen lezen van de 40+
ja lach er maar om, ik voel me diep ongelukkigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
Wat goed, ik had nog helemaal niet gezien dat jullie grijs zijn
Oi, hij heeft net 2 seconden een forum en gaat nu al vreemd.quote:
en jij zit achter de schermen te flirten met jan en alleman, moet ik dat maar goed vinden dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oi, hij heeft net 2 seconden een forum en gaat nu al vreemd.
Ow kut, das waar ook, je kan tegenwoordig meelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:26 schreef laffer het volgende:
[..]
en jij zit achter de schermen te flirten met jan en alleman, moet ik dat maar goed vinden dan??![]()
die kwam ik vandaag nog tegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar nee dommie, ik heb mijn lesje wel geleerd hoor![]()
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligtquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow kut, das waar ook, je kan tegenwoordig meelezen.
Ga je nou ook lekken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligt![]()
Whehehehequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligt![]()
lekken hoort bij 40 plussers, dat doen we de hele dag en dat is al erg genoegquote:
dank jequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:36 schreef sararaats het volgende:
Laffer, wanneer ga je trouwen?
ow en mijn complimenten voor dit subforum
Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?quote:
Ik zat ook al een een R&P te denken... echt waar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?![]()
Ja, Tong, moet modje worden.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef laffer het volgende:
eej, dit is FB![]()
hier mag niet ge-SC worden trouwens
lees je in, je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef dvr het volgende:
Heerlijk dat er iets bestaat waar ik met mijn 37,5 jaar nog niet in mag..
geweldig forum onderdeel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
same here.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
JUIST,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
Ja, hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Deze forum blijft welquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef wdn het volgende:
Mag ik als 37-jarige hier ook meeposten?
Beetje ervaring opdoen voor over 3 jaar
Wil je mijn tagje lenen?quote:
Wij met onze wijsheid kunnen die kindertjes best wel aan hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Knorrig oudje meldtOp zich een tof idee een 40+ forum maar jeumig het lijkt wel alsof half PUB en SEX hier rondhangt om oudjes te bashen
Ik hoop echt dat dit forum daar niet aan ten onder zal gaan.
Dat is altijd met een nieuw subforum; ebt vanzelf weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Knorrig oudje meldtOp zich een tof idee een 40+ forum maar jeumig het lijkt wel alsof half PUB en SEX hier rondhangt om oudjes te bashen
Bashen? Ik wil juist alles van jullie weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
nope, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef Ayaxola het volgende:
Toch vrees ik dat het een beetje een 2e Onzin zal worden.
thanks, komt wel goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef anne_Chris het volgende:
dacht ik al, de eerste zooi moet even verdwijnen. dat zag je bij PUB ook.
laffer, grijsaard, succes ermee!
omdat ik 2 jaar jonger benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef it_was_me het volgende:
Waarom is cynix een rollatormod en laffer een moderator?
Whuhahahahahaquote:
och, het is maar een naam om de intentie aan te geven..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef paddy het volgende:
Wanneer ik hier een beetje rondkijk...zou het misschien niet beter zijn om er een 30+ forum van te maken? Zijn er aardig wat meer van (tenminste die posten)
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken, of zullen we anders even hun sub-forum ook gaan verbaggeren?quote:
heb je een link voor me?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken, of zullen we anders even hun sub-forum ook gaan verbaggeren?
Die slapen nu of zijn helemaal Lam.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken
ik heb je topic al schoongeveegdquote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken, of zullen we anders even hun sub-forum ook gaan verbaggeren?
Je had hem al gevonden, maatjequote:
ik doe m`n bestquote:
Weet ik. Je doet het prima tot nu toe, kale ouwe neet.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik. Je doet het prima tot nu toe, kale ouwe neet.
Ik kon vanmorgen hier ook nauwelijks opquote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef sig000 het volgende:
Hallo Is alleen 40+ nou zo traag of ligt 't weer aan de servert?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Ik heb al wat onz. en bagger gesloten met een geleende sleutel, ik kon het ook ff niet meer aanzienquote:
Dit forum moet gewoon tot in lengte der dagen blijven bestaan! En misschien moeten er ook nog een paar voor de 50'ers, 60'ers en 70'ers worden opgericht!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Maar dan moet je mij nog een maand of wat missen, lief!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef paddy het volgende:
Wanneer ik hier een beetje rondkijk...zou het misschien niet beter zijn om er een 30+ forum van te maken? Zijn er aardig wat meer van (tenminste die posten)
Nou ja, er komen iig steeds meer 40+-ers.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:15 schreef progrock het volgende:
Dit forum moet gewoon tot in lengte der dagen blijven bestaan! En misschien moeten er ook nog een paar voor de 50'ers, 60'ers en 70'ers worden opgericht!
Mooi toch meer 40+ersquote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, er komen iig steeds meer 40+-ers.
-edit- Sorry schatquote:Op zondag 12 maart 2006 18:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dan moet je mij nog een maand of wat missen, lief!![]()
![]()
Kon moeilijk vragen om een 29+ forum, schatquote:Op zondag 12 maart 2006 18:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dan moet je mij nog een maand of wat missen, lief!![]()
![]()
Ach, je fotoboek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
tuurlijk is het R&P niet maar het topic vezandde in een slowchat topic. en dat is toch jammer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:48 schreef PH52 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met name wb moderatie.
Ene laffer heeft dit topic opgeschoond: Mannen, relatie enzovoort... ik neem aan op basis van zijn idee van inhoudelijke reacties. Daarbij is oa een van mijn posts geschrapt met daarin het verzoek aan ceylon89 om naar huis te gaan.
Ondanks de duidelijke spelregels van shmoopy hierbij het verzoek wel een beetje volwassen om te gaan met moderatie en niet als een klein kind iedere post te gaan lopen editten. We zijn tenslotte volwassen mensen onder elkaar en het is toch geen R&P forum, of wel soms ?
* sloft op pantoffels naar de recreatiezaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:07 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk is het R&P niet maar het topic vezandde in een slowchat topic. en dat is toch jammer?
slowchatten kan hier: [SC] Bejaardensoos![]()
We will.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef ffTzz het volgende:
Tof subforum dit, ik zal niet veel posten, but keep it up
* Klopt bemoedigend op de gebogen rugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
* sloft op pantoffels naar de recreatiezaal
Mee eens, ik ben ook blij dat dit forum er is gelomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Merisse het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik me hier thuisvoel en dat ik blij ben dat dit forum er is gekomen.
Altijd leuk om te horen natuurlijk, hoewel het forum nog maar kort draait.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Merisse het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik me hier thuisvoel en dat ik blij ben dat dit forum er is gekomen.
ik ook, het lurkt lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben ook blij dat dit forum er is gelomen [afbeelding] En ik hoop dat het blijf bestaan![]()
Klacht:quote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
niet dat ik er nu op reageer, want ik ga lekker pittentot morgen
![]()
Ik weet ze te vinden.: Pquote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
maar ik zie geen klachtener moeten ook klachten komen natuurlijk...
Ik lig soms vroeg, maar daar staat tegenover dat ik er 's ochtends vaak ook weer vroeg bij ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
Die kutmods hier gaan veel te vroeg naar bed voor 40+ers.
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien is er in bed soms ook zo veel te beleven, dan is het nog moeilijk kiezen tussen FOK! en "slapen". *kuch*
Whuhahahaha Come again when you are 40 or older!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.
tja, we hebben op dit moment zoveel klachten...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
Mid Life Crisis.quote:
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
Verandert je reisgedrag als je ouder wordt?
Kan die svp terug naar TRV? Dit was niet de bedoeling.
Zie je wel, ik ben nog te jong voor dit forum.quote:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
Tipje voor jullie om sticky te maken, maar waar ik zelf erg veel terug kan vinden:
http://jeugdsentiment.web-log.nl/
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef laffer het volgende:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??![]()
maak dat topic maar aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?
Er zijn er nog wel meer te vinden, namelijk.
Aantal andere fora hebben ook linkjes-topics bovenin sticky staan om zaken terug te vinden.
En dat topicje sticky maken?
done:quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:12 schreef laffer het volgende:
maak dat topic maar aan![]()
dan gooi ik em sticky
jaja, hij staat al een half uur sticky ouwe gekquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
done:
Terugvind linkjes-topic naar onze jeugd
okè danquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
Lieve kale, je moet hem wel even sticky-open maken, zodat andere users er nieuwe linkjes bij kunnen zetten.![]()
Graag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..
jouw topic loopt trouwens best goed hier, beter dan in travel zo te zien![]()
we willen em nog een dagje hier laten staan, wordt het niks en/ of wil je je topic toch in TRV hebben dan kick ik em daar morgenmiddag weer naar toe![]()
deal?
staat weer in TRVquote:
Ja, natuurlijk. De posts dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Mods, mag deze flauwe onzinner ff opzouten?
Zijn posts dan, mijn vingers jeuken
40+ meet 2006
je posts zijn verwijderd, het is leuk geweestquote:Op zondag 26 maart 2006 01:49 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. De posts dan.
Heheh, ik doe niks meer hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:53 schreef laffer het volgende:
[..]
je posts zijn verwijderd, het is leuk geweest![]()
als je doorgaat verwijder je jezelf ook![]()
ik wist het wel, jij bent gewoon een lieve rakkerquote:Op zondag 26 maart 2006 01:54 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Heheh, ik doe niks meer hoor.
Het past ook wel bij hem.quote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef static het volgende:
Ik wil even melden dat laffer het uitstekend doet.
We hadden het er een paar jaar geleden al over, maar je bent toch mod geworden.
thanks manquote:Op zondag 26 maart 2006 03:00 schreef static het volgende:
Ik wil even melden dat laffer het uitstekend doet.
We hadden het er een paar jaar geleden al over, maar je bent toch mod geworden.
dat mag je hier doen lieve rakker: [SC] Bejaardensoos Deel 4quote:Op zondag 26 maart 2006 03:08 schreef martinlutherking het volgende:
Is dit trouwens ook de 40+ SC?
Nee, die is hier te vindenquote:Op zondag 26 maart 2006 03:08 schreef martinlutherking het volgende:
Is dit trouwens ook de 40+ SC?
We hebben het over de telefoon gehad; gewoon losjes en relaxed doen. En dat doe je goed.quote:
Waar ben je? Thuis of daar nog?quote:Op zondag 26 maart 2006 03:19 schreef static het volgende:
We hebben het over de telefoon gehad; gewoon losjes en relaxed doen. En dat doe je goed.
Zeg lees je es in zeg.quote:
Haar had?quote:Op zondag 26 maart 2006 04:49 schreef Morwen het volgende:
Laffer is leuk en dat vond ik al toen ie nog eh.........anders was![]()
"daar"quote:
donequote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:22 schreef deedeetee het volgende:
Kan mijn foto hier Hoe denk jij dat 40+'ers eruit zien? ook ff uit verwijderd worden ? Ik ben nu lang genoeg te bezichtigen geweest
er schuimen me hier teveel van die * soepers * en andere leukerds rond![]()
Zit je te wachten op een ouderwetse rel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:00 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een vriendelijk forum is dit toch eigenlijk.
Dat kunnen de oudjes niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zit je te wachten op een ouderwetse rel?![]()
leesbril aanschaffen is een optie.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
waar ga je naar toe ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:07 schreef Cynix ® het volgende:
Nee hoor, want ik ben een paar dagen weg. Als ik een rel wil veroorzaken, wil ik er natuurlijk wel live bij zijn.
40+ betekent alles boven de 40, dus je bent nooit te oud.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Dirk2006 het volgende:
Ik ben 59 ....te oud? <s>
Hou van lekker Rubenstype vrouwen.....
nuh, niet te oud hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Dirk2006 het volgende:
Ik ben 59 ....te oud? <s>
Hou van lekker Rubenstype vrouwen.....
Gisteren en vandaag zat ik voor een OR-cursus in een soort hutje op de hei en vanavond ga ik met Blinky een weekendje naar een dorpje in de buurt van Trier in Duitsland, waar mijn ouders een huisje hebben.quote:
Trier, daar is het heel mooi in de omgeving, mijn man moet regelmatig naar Morbach en dat ligt daar ook ergens.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag zat ik voor een OR-cursus in een soort hutje op de hei en vanavond ga ik met Blinky een weekendje naar een dorpje in de buurt van Trier in Duitsland, waar mijn ouders een huisje hebben.
uit: Wie is de aantrekkelijkste bekende 40+er ?quote:
ik lig nog in een deukquote:
och, we zitten bijna allemaal al in een rolstoel dus niet echt nodigquote:Op zondag 9 april 2006 20:30 schreef Arcee het volgende:
Heeft iedereen z'n feed nu al back?
Moet ik even duwen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:39 schreef laffer het volgende:
och, we zitten bijna allemaal al in een rolstoel dus niet echt nodig![]()
graag, en me meteen ff verschonen, ik heb net geplastquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet alles gelezen in het FB topic, maar als ik op dat roze 40+ dingetje klik ind e active topicslijst dan krijg ik: RealAudio doet het niet. En dat is een audio topicje uit 1999
Topic 40.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb niet alles gelezen in het FB topic, maar als ik op dat roze 40+ dingetje klik ind e active topicslijst dan krijg ik: RealAudio doet het niet. En dat is een audio topicje uit 1999
Ik ben zeker niet welkom hier?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Geintje is leuk, bannen gaat snel.
Het forum mag dan enigszins ludiek zijn, maar kloten wordt niet op prijs gesteld, dus hou je in, of het wordt alleen nog lezen.
En is dit ooit van de grond gekomenquote:
Die generatie is inmiddels opgegeven, geen eer meer aan te behalenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:33 schreef Karina het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen mod in dit forum? Omdat we oud en wijs genoeg zijn?
Kunnen we wel lekker baggerenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die generatie is inmiddels opgegeven, geen eer meer aan te behalen
Je bent net Superman. Die duikt ook steeds op als je hem niet verwachtquote:
Ik doe wel met je meequote:
Ik al bijna 4 jaarquote:Op zondag 26 juni 2011 10:10 schreef Cynix ® het volgende:
Ik mag daar pas over ruim een jaar posten.
Goeie! Ik weet niet of ik daarin kan (maar er is vast iemand die dat wel kan) en of het zinvol is zulke oude topics te kicken, maar we kunnen er allicht wat gespreksonderwerpen vandaan halen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanquote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:24 schreef Gravedigger het volgende:
Is het een idee om in het archief 2006 te kijken of er in het toenmalige 40+ forum topics zitten die naar het hden kunnen worden overgehaald? Ik zie dat die topics allemaal gesloten zijn.
40+quote:Op woensdag 13 juli 2011 07:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Was er vroeger OOK al een 40+ topic? Die is helemaal aan mij voorbij gegaanTerwijl ik in 2006 ook al 40plusser was.
Dat is dan pas gebeurd, vanmorgen zag ik het nog niet, leuk! Als ik straks thuis ben even kieken.quote:
ja zoiets, een TenaLady/ManSlowChatquote:
Dat zeg ik, een slowchat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee gewoon waar we over alles kunnen babbelen door elkaar 40-50-60-desnoods 70 jarige erbij
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:37 schreef golfer het volgende:
Titelsuggestie: het uitvaartcentrum, met koffie en cake.
HetOverVanAllesEnNogWatScquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:49 schreef Karina het volgende:
SC is geopend, geen inspiratie voor een betere OP en TT helaas.
Wat een fantasiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
HetOverVanAllesEnNogWatSc
FOKBabbelSC![]()
LekkerZemelenSC![]()
We kunnen het inrichten zoals we zelf willen, maar een naam die relateert aan iets wat in één van de laatste posts is gezegd is altijd wel lollig.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een fantasieIk heb even bij andere SC topics gekeken, maar die heten allemaal [naam forum]SC, zal wel iets met de reeksen te maken hebben denk ik.
Dankjewel . Ik zag overal KFC SC of TV SC, etc. (en dan een titel erachter natuurlijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We kunnen het inrichten zoals we zelf willen, maar een naam die relateert aan iets wat in één van de laatste posts is gezegd is altijd wel lollig.
Maar dan moeten we eerst zoveel slowchatten dat we een reeks kunnen maken.![]()
Meestal ontstaat er in de loop van de tijd ook een vaste OP. Deze vind ik al heel leuk.![]()
Niet te druk om maken dus, komt vanzelf.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Normaal is de SC gewoon nummer en dan wat er besproken is of iets van dat moment, ach ik riep maar wat omdat Karina het even niet wist.
komt langzaam opgang dus we houden goede hoopquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lief van je, kijken of er wat te SC valt.
Niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:05 schreef Toverheks het volgende:
Normaal is de SC gewoon nummer en dan wat er besproken is of iets van dat moment, ach ik riep maar wat omdat Karina het even niet wist.
Volgens mij is het nu een reeksquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:24 schreef Kingstown het volgende:
Kan deel 2 ook gereekst worden?
Punk, disco, New Wave of? #2
Bvd.
Nee, jouw IQquote:
Eerlijk gezegd, mijn iq is 2 jaar geleden getest op 127quote:
Het feit dat je er hier ook nog op in gaat doet mij erg twijfelen aan die test.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:17 schreef Haifisch het volgende:
Eerlijk gezegd, mijn iq is 2 jaar geleden getest op 127
Jouw IQ is duidelijk te laag om dit te snappen.quote:
Blijkbaar, ik ben niet zo een intellectueel als jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw IQ is duidelijk te laag om dit te snappen.
eigenlijk had je moeten zeggen dan jijquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar, ik ben niet zo een intellectueel als jij
Het woord veels doet het gelukkig ook weer goed om het niveau omlaag te halen.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:56 schreef just me het volgende:
eigenlijk had je moeten zeggen dan jij
je komt nu veels te slim over
Ik zou begrijpen hebben gezegd met jouw iqquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw IQ is duidelijk te laag om dit te snappen.
M'n kleine broertje die vliegen aan het afvangen is.quote:
Ik had al een vermoedenquote:Op zondag 31 juli 2011 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
M'n kleine broertje die vliegen aan het afvangen is.
Verder niet echt feedback.
Als je veertig min bent mag je ook postenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:42 schreef Haifisch het volgende:
Sorry waarschijnlijk verkeerde plek, maar goed idee zo'n 40+ forum
Het is hier wel belegenquote:
Waarom noemen jullie het forum dan niet 30+ ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je veertig min bent mag je ook posten
Ik post zelf ook weleens in PUB en ik ben geen puber, betekent toch ook niet dat de naam van dat forum verandert moet worden? Als je een topic ziet dat je aanspreekt maakt je leeftijd niet uit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom noemen jullie het forum dan niet 30+ ?
Ja maar de pubers hebben een forum (tot 22 is dat toch?), de 40+, de OUDers, maar wij 30+ worden in de steek gelatenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik post zelf ook weleens in PUB en ik ben geen puber, betekent toch ook niet dat de naam van dat forum verandert moet worden? Als je een topic ziet dat je aanspreekt maakt je leeftijd niet uit.
Ik heb ZELFS een keer of twee/drie in OUD gepost en ik heb niet eens kinderen
Ja wrijf het er maar in!quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
Een puber ben je toch maar tot een jaar of 16? En puber zul je nooit meer worden, maar 40+ wel, kun je je alvast voorbereiden
Gedaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:24 schreef Disana het volgende:
Is het nog mogelijk om van het triviant-topic weer een reeks te maken?
Vorig deel 40+ Triviant #12
Nieuw deel (moet 13 zijn) Het grote 40+ Triviant-topic. # 13
Done, ik schrok ervan zomaar een post in FBquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:07 schreef chufi het volgende:
[40+ SC #78] Waar de zomer voortduurt en de zon gaat schijnen
Mag deze titel aangepast worden?
Zoiets van: Waar de zomer voortduurt en de zon gaat schijnen
Na 206 dagenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Done, ik schrok ervan zomaar een post in FB
*deeltijd mod meldt*quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Karina?
Ik heb een foutje gemaakt..
er staat geeb SC voor 40+ SC #79 Schoon water !
sorry
Dank ! Ja ik weet het ! vergissing, excuses.quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*deeltijd mod meldt*
Als je een volgende keer op 'nieuw deel 'ipv 'nieuw topic' klikt hoef je alleen maar een andere titel te verzinnen. Ik heb hem voor je aangepast.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Zowaar alweer een post hier en dan mis ik hem ook nog
OK helemaal goedquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ja ik weet je nu te vinden !
Sorry collega!quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Zowaar alweer een post hier en dan mis ik hem ook nog
quote:
Note the PI.quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]Gek, maakt niet uit. Ik was aan het eten of afwassen denk ik. Heel af en toe zit ik NIET op FOK!
Ik heb nu ook vakantie (ga niet weg hoor dat niet), maar ik ben allerlei klusjes in huis aan het doen, dus even niet de hele dag online.
Smoesjesquote:Op zaterdag 1 september 2012 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]Gek, maakt niet uit. Ik was aan het eten of afwassen denk ik. Heel af en toe zit ik NIET op FOK!
Ik heb nu ook vakantie (ga niet weg hoor dat niet), maar ik ben allerlei klusjes in huis aan het doen, dus even niet de hele dag online.
quote:Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Donequote:Op vrijdag 28 september 2012 19:44 schreef deedeetee het volgende:
Zou een mod zo lief willen zijn om de naam in de TT ff van een c te voorzien ? Het is dus Fischer en niet Fisher![]()
Jaap Fischer
Beter dan een ouwe lul.quote:
Nee, alleen over Toppopquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:44 schreef Iwanius het volgende:
Is er al een topic over het programma van weleer TROS TOP 50? vanuit (discotheek)Cartouche in Utrecht met Ton Poppes en Ferry Maat?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, alleen over ToppopDus ga je gang
Omdat de dame compleet naakt is. Je weet best dat naakt niet mag.quote:Op zondag 25 november 2012 15:31 schreef golfer het volgende:
Waarom mag een officieel verkiezingsaffiche van de PSP uit 1971 niet geplaatst worden?
Gelukkig waren we in Nederland in 1971 een stuk minder preuts en bang.quote:Op zondag 25 november 2012 15:43 schreef Karina het volgende:
Omdat de dame compleet naakt is. Je weet best dat naakt niet mag.
Het gaat er niet om wat ik vind...quote:Op zondag 25 november 2012 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig waren we in Nederland in 1971 een stuk minder preuts en bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |