Klacht:quote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
niet dat ik er nu op reageer, want ik ga lekker pittentot morgen
![]()
Ik weet ze te vinden.: Pquote:Op zondag 19 maart 2006 02:37 schreef laffer het volgende:
[..]
maar ik zie geen klachtener moeten ook klachten komen natuurlijk...
Ik lig soms vroeg, maar daar staat tegenover dat ik er 's ochtends vaak ook weer vroeg bij ben.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
Die kutmods hier gaan veel te vroeg naar bed voor 40+ers.
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:07 schreef Cynix ® het volgende:
Bovendien is er in bed soms ook zo veel te beleven, dan is het nog moeilijk kiezen tussen FOK! en "slapen". *kuch*
Whuhahahaha Come again when you are 40 or older!quote:Op zondag 19 maart 2006 12:09 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik dacht dat we juist met ouwe mods dat neukprobleem wel hadden opgelost.
tja, we hebben op dit moment zoveel klachten...quote:Op zondag 19 maart 2006 19:21 schreef wdn het volgende:
De forumnaam is te kortKlikken van de naam is lastig.
*gooit eens een probleem in de groep*
Mid Life Crisis.quote:
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:09 schreef k_man het volgende:
Verandert je reisgedrag als je ouder wordt?
Kan die svp terug naar TRV? Dit was niet de bedoeling.
Zie je wel, ik ben nog te jong voor dit forum.quote:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
Tipje voor jullie om sticky te maken, maar waar ik zelf erg veel terug kan vinden:
http://jeugdsentiment.web-log.nl/
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:07 schreef laffer het volgende:
het is geen topic op fok, hoe kan ik dat sticky maken??![]()
maak dat topic maar aanquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuw topicje maken met linkjes naar allerlei terugvindplekjes uit onze jeugd?
Er zijn er nog wel meer te vinden, namelijk.
Aantal andere fora hebben ook linkjes-topics bovenin sticky staan om zaken terug te vinden.
En dat topicje sticky maken?
done:quote:Op donderdag 23 maart 2006 02:12 schreef laffer het volgende:
maak dat topic maar aan![]()
dan gooi ik em sticky
jaja, hij staat al een half uur sticky ouwe gekquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
done:
Terugvind linkjes-topic naar onze jeugd
okè danquote:Op donderdag 23 maart 2006 02:19 schreef golfer het volgende:
Lieve kale, je moet hem wel even sticky-open maken, zodat andere users er nieuwe linkjes bij kunnen zetten.![]()
Graag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:03 schreef laffer het volgende:
[..]
hoi K_man, het leek ons beter dat je topic in 40+ kwam te staan, vandaar de kick..
jouw topic loopt trouwens best goed hier, beter dan in travel zo te zien![]()
we willen em nog een dagje hier laten staan, wordt het niks en/ of wil je je topic toch in TRV hebben dan kick ik em daar morgenmiddag weer naar toe![]()
deal?
staat weer in TRVquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |