Waarom ken ik die meisjes niet?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef Ceylon89 het volgende:
Uhm, een paar maanden geleden vertelde een meisje van 17/18, dat ze een relatie heeft gehad met een man van 35. Ook ken ik een meisje die een relatie heeft met een man van 30 (ze is zelf 17)...
Waar is godver je fotoboek??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef Ceylon89 het volgende:
Uhm, een paar maanden geleden vertelde een meisje van 17/18, dat ze een relatie heeft gehad met een man van 35. Ook ken ik een meisje die een relatie heeft met een man van 30 (ze is zelf 17). Nu vroeg ik me ook af... Zijn er daadwerkelijk intelligente en leuke mannen die zich zo aangetrokken voelen tot 17/18- jarigen... dat ze echt een 'relatie' met hen willen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat een leuke en intelligentie man van 30 mij leuk zal vinden (zelf 17). Ik bedoel... Mijn levenservaring is 0,0... Ik heb niet veel te bieden op mijn zeventiende... Maar aan de andere kant lijkt het me wel heel interessant en fijn om daadwerkelijk zo'n man tegen te komen... Die me alles 'leert'...
Maar goed, mijn vraag is dus of jullie (30 - 40+) wel tot een 17 -jarige aangetrokken kan voelen, dat je dan ook daadwerkelijk 'actie' onderneemt.
()
Wat een onzin, met volwassen vrouwen kun je ook prima seks hebben. De meeste relaties met die vrouwen hebben ook een hele grote seksuele component, dat hoort er nu eenmaal bij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Sjoem het volgende:
Ehh, meestal (ik zeg meestal) gaat het bij dat soort mannen alleen om het gedeelte dat seks heet.
Aangezien een meid van 17 er nou eenmaal wat strakker bijloopt dan een mevrouw van 30.
Ik zou het nog even bij je eigen leeftijdsgenootjes houden
Een misplaats vadergevoel zou ook nog wel een rol kunnen spelen, maar dan gaan we naar de speculatieve kant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:57 schreef Sjoem het volgende:
Ehh, meestal (ik zeg meestal) gaat het bij dat soort mannen alleen om het gedeelte dat seks heet.
Aangezien een meid van 17 er nou eenmaal wat strakker bijloopt dan een mevrouw van 30.
damn dan maak ik geen kansquote:Ik zou het nog even bij je eigen leeftijdsgenootjes houden
Ben je nou de kroeg in, of moest je naar bed van mams...dat laatste zou wel wel erg confronterend zijn....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef Ceylon89 het volgende:
Uhm, een paar maanden geleden vertelde een meisje van 17/18, dat ze een relatie heeft gehad met een man van 35. Ook ken ik een meisje die een relatie heeft met een man van 30 (ze is zelf 17). Nu vroeg ik me ook af... Zijn er daadwerkelijk intelligente en leuke mannen die zich zo aangetrokken voelen tot 17/18- jarigen... dat ze echt een 'relatie' met hen willen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat een leuke en intelligentie man van 30 mij leuk zal vinden (zelf 17). Ik bedoel... Mijn levenservaring is 0,0... Ik heb niet veel te bieden op mijn zeventiende... Maar aan de andere kant lijkt het me wel heel interessant en fijn om daadwerkelijk zo'n man tegen te komen... Die me alles 'leert'...
Maar goed, mijn vraag is dus of jullie (30 - 40+) wel tot een 17 -jarige aangetrokken kan voelen, dat je dan ook daadwerkelijk 'actie' onderneemt.
()
niks verdacht, ik kom er voor uit, aan jou kun je het zien!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Er zitten best wel veel oudere mannen in dit topic valt me op. Verdacht.
boefjequote:
wat kun je aan mij zien? toch niet mijn leeftijd denk ikquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:17 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
niks verdacht, ik kom er voor uit, aan jou kun je het zien!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |