bedankt voor de FB, ik ga straks en morgen alle topics nog eens door lezen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
ik heb een heel mooi fotoboek aangemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, die Laffer... wie is dat nou eigenlijk? Is dat echt zo'n bejaarde![]()
Je hebt geluk... ik moet morgen heeeeel vroeg opstaan om een vlucht te halen. Dus ik zal de versnelde versie even doen:quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb een heel mooi fotoboek aangemaakt![]()
ik jou ook welquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt geluk... ik moet morgen heeeeel vroeg opstaan om een vlucht te halen. Dus ik zal de versnelde versie even doen:
Ik mag jou wel
![]()
![]()
Ik vind hem grandioosquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
Ga je dan weer foto's posten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef sararaats het volgende:
is het echt waar dat je op je 40ste in een mid-life crisis geraakt?
dat belooft wat als ik 40 word.
best nuttig zo'n forum. kan ik me even in jullie plaats zetten en al de verhalen lezen van de 40+
nee hoor, je raakt echt niet op je 40è in een mid-life...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef sararaats het volgende:
is het echt waar dat je op je 40ste in een mid-life crisis geraakt?
dat belooft wat als ik 40 word.
best nuttig zo'n forum. kan ik me even in jullie plaats zetten en al de verhalen lezen van de 40+
ja lach er maar om, ik voel me diep ongelukkigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
Wat goed, ik had nog helemaal niet gezien dat jullie grijs zijn
Oi, hij heeft net 2 seconden een forum en gaat nu al vreemd.quote:
en jij zit achter de schermen te flirten met jan en alleman, moet ik dat maar goed vinden dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oi, hij heeft net 2 seconden een forum en gaat nu al vreemd.
Ow kut, das waar ook, je kan tegenwoordig meelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:26 schreef laffer het volgende:
[..]
en jij zit achter de schermen te flirten met jan en alleman, moet ik dat maar goed vinden dan??![]()
die kwam ik vandaag nog tegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar nee dommie, ik heb mijn lesje wel geleerd hoor![]()
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligtquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow kut, das waar ook, je kan tegenwoordig meelezen.
Ga je nou ook lekken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligt![]()
Whehehehequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligt![]()
lekken hoort bij 40 plussers, dat doen we de hele dag en dat is al erg genoegquote:
dank jequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:36 schreef sararaats het volgende:
Laffer, wanneer ga je trouwen?
ow en mijn complimenten voor dit subforum
Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?quote:
Ik zat ook al een een R&P te denken... echt waar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Is het geen idee om R&P in dit subforum te zetten zodat er ook wat serieuze reacties komen van mensen met toch bepaalde levenservaring?![]()
Ja, Tong, moet modje worden.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef laffer het volgende:
eej, dit is FB![]()
hier mag niet ge-SC worden trouwens
lees je in, je bent van harte welkomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:18 schreef dvr het volgende:
Heerlijk dat er iets bestaat waar ik met mijn 37,5 jaar nog niet in mag..
geweldig forum onderdeel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
same here.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
JUIST,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Ondanks de korte tijd dat het subforum er is hoop ik dat het een blijvertje wordt.
Ja, hoop ik ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:15 schreef static het volgende:
Deze forum blijft welquote:
uiteraardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:03 schreef wdn het volgende:
Mag ik als 37-jarige hier ook meeposten?
Beetje ervaring opdoen voor over 3 jaar
Wil je mijn tagje lenen?quote:
Wij met onze wijsheid kunnen die kindertjes best wel aan hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Knorrig oudje meldtOp zich een tof idee een 40+ forum maar jeumig het lijkt wel alsof half PUB en SEX hier rondhangt om oudjes te bashen
Ik hoop echt dat dit forum daar niet aan ten onder zal gaan.
Dat is altijd met een nieuw subforum; ebt vanzelf weg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Knorrig oudje meldtOp zich een tof idee een 40+ forum maar jeumig het lijkt wel alsof half PUB en SEX hier rondhangt om oudjes te bashen
Bashen? Ik wil juist alles van jullie weten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
nope, gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:29 schreef Ayaxola het volgende:
Toch vrees ik dat het een beetje een 2e Onzin zal worden.
thanks, komt wel goedquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:03 schreef anne_Chris het volgende:
dacht ik al, de eerste zooi moet even verdwijnen. dat zag je bij PUB ook.
laffer, grijsaard, succes ermee!
omdat ik 2 jaar jonger benquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef it_was_me het volgende:
Waarom is cynix een rollatormod en laffer een moderator?
Whuhahahahahaquote:
och, het is maar een naam om de intentie aan te geven..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef paddy het volgende:
Wanneer ik hier een beetje rondkijk...zou het misschien niet beter zijn om er een 30+ forum van te maken? Zijn er aardig wat meer van (tenminste die posten)
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken, of zullen we anders even hun sub-forum ook gaan verbaggeren?quote:
heb je een link voor me?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken, of zullen we anders even hun sub-forum ook gaan verbaggeren?
Die slapen nu of zijn helemaal Lam.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken
ik heb je topic al schoongeveegdquote:Op zondag 12 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou het toch op prijs stellen als er wat minder baggerende PUB-usertjes zich hier zouden vermaken, of zullen we anders even hun sub-forum ook gaan verbaggeren?
Je had hem al gevonden, maatjequote:
ik doe m`n bestquote:
Weet ik. Je doet het prima tot nu toe, kale ouwe neet.quote:
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Weet ik. Je doet het prima tot nu toe, kale ouwe neet.
Ik kon vanmorgen hier ook nauwelijks opquote:Op zondag 12 maart 2006 01:34 schreef sig000 het volgende:
Hallo Is alleen 40+ nou zo traag of ligt 't weer aan de servert?![]()
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Ik heb al wat onz. en bagger gesloten met een geleende sleutel, ik kon het ook ff niet meer aanzienquote:
Dit forum moet gewoon tot in lengte der dagen blijven bestaan! En misschien moeten er ook nog een paar voor de 50'ers, 60'ers en 70'ers worden opgericht!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
Maar dan moet je mij nog een maand of wat missen, lief!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:13 schreef paddy het volgende:
Wanneer ik hier een beetje rondkijk...zou het misschien niet beter zijn om er een 30+ forum van te maken? Zijn er aardig wat meer van (tenminste die posten)
Nou ja, er komen iig steeds meer 40+-ers.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:15 schreef progrock het volgende:
Dit forum moet gewoon tot in lengte der dagen blijven bestaan! En misschien moeten er ook nog een paar voor de 50'ers, 60'ers en 70'ers worden opgericht!
Mooi toch meer 40+ersquote:Op zondag 12 maart 2006 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, er komen iig steeds meer 40+-ers.
-edit- Sorry schatquote:Op zondag 12 maart 2006 18:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dan moet je mij nog een maand of wat missen, lief!![]()
![]()
Kon moeilijk vragen om een 29+ forum, schatquote:Op zondag 12 maart 2006 18:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dan moet je mij nog een maand of wat missen, lief!![]()
![]()
Ach, je fotoboek.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:05 schreef Merisse het volgende:
tuurlijk is het R&P niet maar het topic vezandde in een slowchat topic. en dat is toch jammer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:48 schreef PH52 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, met name wb moderatie.
Ene laffer heeft dit topic opgeschoond: Mannen, relatie enzovoort... ik neem aan op basis van zijn idee van inhoudelijke reacties. Daarbij is oa een van mijn posts geschrapt met daarin het verzoek aan ceylon89 om naar huis te gaan.
Ondanks de duidelijke spelregels van shmoopy hierbij het verzoek wel een beetje volwassen om te gaan met moderatie en niet als een klein kind iedere post te gaan lopen editten. We zijn tenslotte volwassen mensen onder elkaar en het is toch geen R&P forum, of wel soms ?
* sloft op pantoffels naar de recreatiezaalquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:07 schreef laffer het volgende:
[..]
tuurlijk is het R&P niet maar het topic vezandde in een slowchat topic. en dat is toch jammer?
slowchatten kan hier: [SC] Bejaardensoos![]()
We will.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:58 schreef ffTzz het volgende:
Tof subforum dit, ik zal niet veel posten, but keep it up
* Klopt bemoedigend op de gebogen rugquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
* sloft op pantoffels naar de recreatiezaal
Mee eens, ik ben ook blij dat dit forum er is gelomenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Merisse het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik me hier thuisvoel en dat ik blij ben dat dit forum er is gekomen.
Altijd leuk om te horen natuurlijk, hoewel het forum nog maar kort draait.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:43 schreef Merisse het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik me hier thuisvoel en dat ik blij ben dat dit forum er is gekomen.
ik ook, het lurkt lekkerquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben ook blij dat dit forum er is gelomen [afbeelding] En ik hoop dat het blijf bestaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |