bedankt voor de FB, ik ga straks en morgen alle topics nog eens door lezen...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
ik heb een heel mooi fotoboek aangemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Sjeen het volgende:
Zeg, die Laffer... wie is dat nou eigenlijk? Is dat echt zo'n bejaarde![]()
Je hebt geluk... ik moet morgen heeeeel vroeg opstaan om een vlucht te halen. Dus ik zal de versnelde versie even doen:quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb een heel mooi fotoboek aangemaakt![]()
ik jou ook welquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je hebt geluk... ik moet morgen heeeeel vroeg opstaan om een vlucht te halen. Dus ik zal de versnelde versie even doen:
Ik mag jou wel
![]()
![]()
Ik vind hem grandioosquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ik vind het echt een waardeloos sub-forum. Lees de topics van vandaag maar eens door.
Ga je dan weer foto's posten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef sararaats het volgende:
is het echt waar dat je op je 40ste in een mid-life crisis geraakt?
dat belooft wat als ik 40 word.
best nuttig zo'n forum. kan ik me even in jullie plaats zetten en al de verhalen lezen van de 40+
nee hoor, je raakt echt niet op je 40è in een mid-life...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef sararaats het volgende:
is het echt waar dat je op je 40ste in een mid-life crisis geraakt?
dat belooft wat als ik 40 word.
best nuttig zo'n forum. kan ik me even in jullie plaats zetten en al de verhalen lezen van de 40+
ja lach er maar om, ik voel me diep ongelukkigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:19 schreef Litso het volgende:
Wat goed, ik had nog helemaal niet gezien dat jullie grijs zijn
Oi, hij heeft net 2 seconden een forum en gaat nu al vreemd.quote:
en jij zit achter de schermen te flirten met jan en alleman, moet ik dat maar goed vinden dan??quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Oi, hij heeft net 2 seconden een forum en gaat nu al vreemd.
Ow kut, das waar ook, je kan tegenwoordig meelezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:26 schreef laffer het volgende:
[..]
en jij zit achter de schermen te flirten met jan en alleman, moet ik dat maar goed vinden dan??![]()
die kwam ik vandaag nog tegenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
maar nee dommie, ik heb mijn lesje wel geleerd hoor![]()
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligtquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ow kut, das waar ook, je kan tegenwoordig meelezen.
Ga je nou ook lekken?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligt![]()
Whehehehequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:34 schreef laffer het volgende:
[..]
ik kon al langer meelezen, als ik bij jou slaap in de weekenden en jij al op èèn oortje ligt![]()
lekken hoort bij 40 plussers, dat doen we de hele dag en dat is al erg genoegquote:
dank jequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:36 schreef sararaats het volgende:
Laffer, wanneer ga je trouwen?
ow en mijn complimenten voor dit subforum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |