litso zal ook eens niet de eerste zijn om over postkrikken te liggen zeiken en t zelf te doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Litso het volgende:
D_H zal ook eens niet de eerste zijn om een excuus voor postkrikken te zoeken
t loopt nog niet storm hequote:
dat zijn de peertjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ahhh zes posten, en ik voel de spanning al hangen![]()
Nemen we gelijk spaarlampen, dat schijnt echt goedkoper te zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn de peertjes
die staan op knappen
binnenkort kopen we 1 nieuwe
Etenstijd he, 40+ers moeten zelf hen prakkie koken, die worden niet om zes uur door moeders geroepen dat ze aan tafel moeten komenquote:
ik bak wel een eitje voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Etenstijd he, 40+ers moeten zelf hen prakkie koken, die worden niet om zes uur door moeders geroepen dat ze aan tafel moeten komen![]()
Elke 40+ er zal nu wel een kido in de weg hebben zitten bij de pc. Ik gok een boezoekerspiek tussen 20:00 en 24:00quote:
Ik heb een zak spaghetti uit de vriezer gehaald, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bak wel een eitje voor de liefhebbers
Hier Kots hier op BB5 en HBB posters.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:51 schreef it_was_me het volgende:
Zeg zou APK ook niet posten in een 40+ forum?
Waar zit die man?
Die heb ik al jaren geleden een eigen PC gegeven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Elke 40+ er zal nu wel een kido in de weg hebben zitten bij de pc. Ik gok een boezoekerspiek tussen 20:00 en 24:00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |