litso zal ook eens niet de eerste zijn om over postkrikken te liggen zeiken en t zelf te doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:13 schreef Litso het volgende:
D_H zal ook eens niet de eerste zijn om een excuus voor postkrikken te zoeken
t loopt nog niet storm hequote:
dat zijn de peertjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:46 schreef mazaru het volgende:
Ahhh zes posten, en ik voel de spanning al hangen![]()
Nemen we gelijk spaarlampen, dat schijnt echt goedkoper te zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat zijn de peertjes
die staan op knappen
binnenkort kopen we 1 nieuwe
Etenstijd he, 40+ers moeten zelf hen prakkie koken, die worden niet om zes uur door moeders geroepen dat ze aan tafel moeten komenquote:
ik bak wel een eitje voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Etenstijd he, 40+ers moeten zelf hen prakkie koken, die worden niet om zes uur door moeders geroepen dat ze aan tafel moeten komen![]()
Elke 40+ er zal nu wel een kido in de weg hebben zitten bij de pc. Ik gok een boezoekerspiek tussen 20:00 en 24:00quote:
Ik heb een zak spaghetti uit de vriezer gehaald, maar bedankt voor het aanbodquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik bak wel een eitje voor de liefhebbers
Hier Kots hier op BB5 en HBB posters.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:51 schreef it_was_me het volgende:
Zeg zou APK ook niet posten in een 40+ forum?
Waar zit die man?
Die heb ik al jaren geleden een eigen PC gegeven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Elke 40+ er zal nu wel een kido in de weg hebben zitten bij de pc. Ik gok een boezoekerspiek tussen 20:00 en 24:00
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
Zoek eens een leven ofzo d_h.
Gaarne. Dan test ik mijn stiletto even.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga binnenkort mijn nieuwe mes maar eens testen
wil je testpersoon zijn?
Weer 1 die de weg kwijt isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:51 schreef it_was_me het volgende:
Wanneer begint de bingo?
Zorg dan ook dat het goed staat aangegevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weer 1 die de weg kwijt is![]()
Aan het eind van de gang linksaf, ze zijn al een anderhalf uur bezig.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zorg dan ook dat het goed staat aangegeven![]()
Dit is 40+ weet je wel!
Het is juist heel gezellig bij de bingo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:46 schreef dolle_hond het volgende:
dat wordt dan niks bij de bingo
maar eerst is er in de kantine IDOLS op groot scherm
Ik ben niet in de eetzaal geweest!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er hangt een poster van vier bij vier in de eetzaal!
Bent u uw bril weer kwijt mevrouw it_was_me?![]()
Oh heeft APK eindelijk het 40+ forum gevonden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is juist heel gezellig bij de bingo.
Moet je eens kijken wat een plezier APK en Bluezz hebben![]()
[afbeelding]
met een kaakjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef PH52 het volgende:
* meldt zich voor de koffie.
Die blijven aan mijn gebit kleven, liever iets met chocolade, dat glijdt beterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:20 schreef it_was_me het volgende:
[..]
met een kaakje[afbeelding] zo'n echte van maria
Sorry, ik heb hem al naar zijn kamer gestuurdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef it_was_me het volgende:
[afbeelding]
En wil die zoon van deze of gene zijn p*t*n van tafel halen![]()
En zit meteen ook lekker zacht met die aambeien van je.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:43 schreef just me het volgende:
* just me komt lekker op de bank zitten
[afbeelding] zo.. kruik erbij dat is goed voor de reumatiek
als ie lekt voel ik dat toch niet, mijn incontinentieluier is errug absorberendquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
hij lekt toch niet?
Ik dit jaar nog geen bal geraakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef just me het volgende:en bedankt hé maatje!
gisterenavond voor het eerst sinds maanden en maanden een balletje geslagen
Er zit toch wel honing in hé?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:25 schreef Bluezz het volgende:
Oma B. moet om 6.20 uur op, dus ik neem nog 1
[afbeelding]
Glaasje sperma?quote:
Jij bent nog geen 40 , nog even geduld hebben jijquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hem al naar zijn kamer gestuurd![]()
Zit ze ineens weer hier, vlindertjequote:Op woensdag 15 maart 2006 01:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jij bent nog geen 40 , nog even geduld hebben jij![]()
En ik al helemaal, ben dus maar snel weer weg![]()
Eyyyy morwen beeb, jij ook hierquote:
Het is nacht, heh, het schoonste volk kom je dan tegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eyyyy morwen beeb, jij ook hier![]()
Ik fladder heel wat af inderdaad, maar kom maar 1 vander vlindertje telkens weer tegen![]()
Eng gespuis zie ik hele dagen door andersquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is nacht, heh, het schoonste volk kom je dan tegenOf eng gespuis
![]()
![]()
Zoek de verschillenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik het elke nacht een ander sc deel tsjekken ofzo![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
Ik het elke nacht een ander sc deel tsjekken ofzo![]()
Slaap lekker, Snappiequote:Op woensdag 15 maart 2006 03:47 schreef Snaptnix het volgende:
Slaap lekker 40+ ers en 40 - ers
*gaat er maar weer vandoor
dan moeten we daar als het mooier weer is iets aan doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dit jaar nog geen bal geraakt.
Spullen staan intussen hier weg te kwijnen in de garage.
Voorlopig zou het al handig zijn als je de gordijnen van de recreatiezaal open deed, de batterij van mijn electrocar is leeg en ik zit hier in het donker.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:50 schreef just me het volgende:
[..]
dan moeten we daar als het mooier weer is iets aan doen
jij en ik met onze rollator over de baan en door de baan !
Pfff, bedankt, ik dacht ik zit hier tot m'n 100ste in die carquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:47 schreef just me het volgende:
Ja wie is er hier nu ouder, jij of ik
* just me springt kwiek op, trekt de gordijnen open en stopt de batterijen in de oplader!ik kom zo wel kijken of je al opgeladen bent!
Dat wel, maar dat ze eens de zaal rondkijkt voor ze 's avonds het licht uitdoet !quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:08 schreef just me het volgende:
Vergeet niet dat we zuster Bluezz hebben die goed voor iedereen zorgt
[me=ph52 ffegt beffankt, aff je tog beffig bent, stop ff me ffunstgebfift terugquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz] veegt PH's kinnetje af, douwt het rietje weer terug in het tandenloze bekkie en doet een nieuwe grote slab om[/me]
Straks, er staat een hele rij die nog moet plassen en die gaat voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:56 schreef PH52 het volgende:
[..]
* ph52 ffegt beffankt, aff je tog beffig bent, stop ff me ffunstgebfift terug![]()
* met wandelstok op tafel slaat : FFFUFFFTEERRRquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef just me het volgende:
ik zit écht niet hardop te lachen op mijn werk hoor
Zou ik doen, zeker nu je om 12:30 uur ook nog een vertegenwoordiger op bezoek krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef just me het volgende:
Bluezz stop dat gebit er nou eens in !!![]()
eeej ik moet mijn notulen nog uitwerken!
* just me zet internet maar even uit
*PH102 probeert met twee vingers rietje uit strot te trekkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
De telefoon staat roodgloeiend hier Meneer PH., en Mevrouw JM, u gaat even richting isoleer.
* Bluezz] propt een willekeurig gebit in PH's smoeltje, zo. En nu netjes uw pap opeten.[/me]
Nee, laat maar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff lekker in het zonnetje achter het glas zetten opaatje?![]()
Ah das ook zo zieligquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
Jou kennende vergeet je me weer naar binnen te rollen en zit ik er vanacht nog.![]()
Shit, welk raam was het ook alweerquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz, heb je golfer al binnengehaald?![]()
Oeh een man die kookt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit, welk raam was het ook alweer
hij staat nu te koken, arbeidstherapie
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
*PH102] probeert met twee vingers rietje uit strot te trekken [/me]
Ouwe mensen aftuigen, schandalig...
Ik ben te huur hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef it_was_me het volgende:
Oeh een man die kookt!
* it_was_me wil dat ook wel
Nóg ouder?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:29 schreef anne_Chris het volgende:
avond allemaal
anneVi is weer thuis en dan verander ik van identiteit
Gut rietje git er nogg !!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?Die Bleuzz ook!
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltjequote:
Me huig zit aan je haakje ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltje
oh.. eeehmm... meneer PH? U gorgelt zo raar ????![]()
ouder, jaquote:
En weer niet gaan liggen snurken dat de hele gang wakker wordt, want ik roep zo Bloesiequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
ouder, ja
van een kind wat ik gisternacht om twee uur uit een discotheek op het Rembrandtplein mocht plukken. Oooh, de zegeningen van het moederschap. Maar het is me niet in de koude kleren gaan zitten, dus deze oudere jongere gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |